Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Doğanın Enerjisi Güçlü Saç Uçları Şampuan
amazon-image
Elidor Doğanın Enerjisi Güçlü Saç Uçları Şampuan

Elidor Doğanın Enerjisi Güçlü Saç Uçları Şampuan

Elidor 
  4.55  (1829 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Eşsiz yeni formülü ile saç uçlarını besleyip koruyarak, kırılmaları engeller. Saçların gözle görünür şekilde güçlenir ve doğal parlaklığını geri kazanır. Saç derisini temizler ve nemlendirir. Hindistan cevizi, yüzyıllardır güzellik için bakım amaçlı kullanılır. Derinlemesine besleyici, nemlendirici ve koruyucu özellikleriyle bilinir. 

Nasıl Kullanılır?

Eline dök, ıslak saçına eşit miktarda uygula, masaj yaparak köpürt ve iyice durula. Gözle temas halinde bol su ile durula.

Daha iyi sonuç almak için; Elidor Güçlü Saç Uçları serisi ürünleriyle birlikte kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%26
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilek Y.
Dilek Y. · 32 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sorunlu saçlara sahibim ve denedim elidor şampuan kesinlikle bundan sonra devam edeceğim şampuan oldu. Saçımı yumuşacık yaptı ve saç yapıma oldukça iyi geldi. Hindistan cevizi kokusu ise kesinlikle hem baymayan hem de saçın temizlendiğine inanmamı sağladı. Teşekkür ederim Denebubu ve elidor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SENEM Ö.
Senem Ö. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna bayıldım. Zaten Hindistan cevizi kokusu içeren ürünleri seviyorum. Şuan evimde 2 hafta önce satın aldığım Elidor yeşil renkli olan ve üzerinde sağlıklı uzayan saçlar, yazan bir şampuanı var. 2 haftadır kullanıyorum ve kokusu dışında her şeyini sevdim. Kokusu yok.. Hindistan cevizli olanın kokusu var ama saçta kalıcılığı yok. güzel temizliyor fazla bir ağırlaştırma görmedim ama hafiften bir hissiyatı yok değil. yeşil olanı daha çok sevdim gibi ama net değerlendirme için biraz daha zaman gerek. zaman içinde saçtaki değişiklikler de çok önemli. saç kuruyor mu matlaşıyor mu, yada parlamasa da sağlıklı görünüyor mu ? bunlar zamanla netleşebilecek şeyler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuğba a.
Tuğba A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
market ürünlerinin çok iyi olmadığını düşünürdüm. beklediğimin üzerinde çok iyi bi ürün çıktı. saçlarım o kadar güzel oldu ki yıkadıktan sonra yumuşacık mis gibi kokuyor ve asla kabarma olmuyor. İçtenlikle tavsiye edebilirim. almadan kokusuna bakın ve siz karar verin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek T.
Dilek T. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
SANIRIM ELİDORUN FORMÜLÜ YENİLENDİ, ESKİDEN OLDUĞU GİBİ YAĞLANMA HİSSİ YAŞAMADIM VE SAÇLARIM BOYALI OLMASINA RAĞMEN SERTLİK DE OLMADI , ÜRÜNÜM GELDİĞİ GÜNDEN BERİ KULLANIYORUM ŞUANA KADAR ÇOK MEMNUN KALDIM TAVSİYE EDEBİLİRİM VE ARTIK KULLABİLİCEĞİM Bİ ÜRÜN ARASINA GİRDİ .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal D.
Hazal D. · 32 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu harika.Saçı çok güzel yumuşatıyor ve yıpranmış görüntüden kurtarıyor. Kurumuş saçları daha sağlıklı gösteriyor.Bu Şampuandan sonra gidip saç kremini de aldım ve sonuç harika oldu. Sanırım artık Elidor hindistan cevizli yağı özlu şampuanıyla devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket T.
Buket T. · 35 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusundan bahsetmek istiyorum gerçekten mükemmel bir kokusu var 👌 Zaten hindintan cevizi yağını saç bakımında kullanan biri olarak Harika bir ürün oldu benim için 🤗 ayrıca gerçekten saçlarımı yumuşacık yaptı saç uclarımada iyi geldiğini düşünüyorum benim kuru saçlarıma canlı ve parlak bir görüntü verdi 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hanife nur ö.
Hanife Nur Ö. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ÜRÜN ÇOK GÜZEL, ELİDOR SIK SIK KULLANDIĞIM BİR MARKA BU YENİ ÇIKARTTIĞI YENİ ÜRÜNLERİNDE ZENGİN OLAN İÇEREK DAHA DA ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ GAYET MEMNUN KALDIM HERKESE TAVSİYE EDEBİLİRİM ARACI OLDUĞUNUZ VE ÜRÜNÜ DENEME FIRSATI VERDİĞİNİZ İÇİN DENE BUNU EKİBİNE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
tuğse a.
Tuğse A. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oncelikli olarak kokusuna bayildim.Yipranmis,ince telli,rofleli sac uclarimda farkettigim bir yumusaklik bir hafiflik var.Sac dokulmesine sebebiyet vermedi.Kepeklenme yapmadi.Sac uclariminin beslendigini dusunuyorum.Uzun sureli kullanimda uzun saclarimin guclendigini simdiden gorur gibiyim.Teşekkürler elidor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
RÜVEYDA NUR Y.
Rüveyda Nur Y. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün ambalajı ve kokusu çok güzel. bana hindistan cevizi yağlı çeşidi geldi ve kokusuna bayıldım saçlarımda herhangi kötü bir şey gözlemlemedim ama h.cevizi yağı olması saçlar için sağlıklı oldğu hissini uyandırıyor. uzun süre kullanımda saçlarım uzar mı merak ediyorum. yeni serininizi beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusu çok hoştu. Saçlarım ince telli olduğu için sürekli kırılıyor. Bu yüzden de taramam çok zor oluyordu hele ki uçlarını... Bu şampuan tam benim için üretilmiş gibi cok kısa bir sürede kullanmama rağmen saçlarım yumuşadı ve taramam kolaylaştı. Ben cok memnun kaldım Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.