Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor Doğanın Enerjisi Canlı ve Dirençli Saçlar Şampuan
amazon-image
Elidor Doğanın Enerjisi Canlı ve Dirençli Saçlar Şampuan

Elidor Doğanın Enerjisi Canlı ve Dirençli Saçlar Şampuan

Elidor 
  4.54  (1884 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Bal ve papatya içeren özel formülü sayesinde ilk kullanımdan itibaren saçı derinlemesine besleyerek saçlarını 5 kata kadar güçlendirir* ve canlandırır.

Bal, besleyici özelliği ile asırlardır "sıvı altın" olarak bilinir.

*Kremsiz şampuan ile karşılaştırıldığında

Nasıl Kullanılır?

Eline dök, ıslak saçına eşit miktarda uygula, masaj yaparak köpürt ve iyice durula. Gözle temas halinde bol su ile durula.

Daha iyi sonuç almak için; Elidor Canlı ve Dirençli Saçlar serisi ürünleriyle birlikte kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%55
%26
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif Beyza Y.
Elif Beyza Y. · 28 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürüne ba-yıl-dım. Saçlarım uzun ve her banyoda fazlasıyla emek istiyor ama elidor işimi kolaylaştırıyor. Az miktar şampuan saçlarımı temizlemeye yetiyor,kazandırdığı canlılık ve ipek gibi oluşu taramamı da kolaylaştırıyor. Kısaca elidorla kendimi özel hissediyorum,Teşekkürler ELİDOR. ☺️😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yüsra A.
Yüsra A. · 33 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusuna ben ve kızım bayıldık. Ertesi gün bile yeni yıkanmışcasina parıl parıl parlayan ve miss kokulu saclarım oldu ustelik yumusacik. Röfleli saçlarımda bile yumuşaklık yarattıysa elidor bu işi biliyor demektir. Kıvamıda cok guzel ben cok begendim tesekkurler elidor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burcu p.
Burcu P. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğim ürünü daha bitmeden stokladım desem inanır mısınız? Bir papatya aşığı olarak kokusuna hayran kaldım ve indirimde hemen aldım. Sadece saçları açmakta biraz sorun yaşadık kendisiyle ama açıcı spreylele bi sorun kalmadı. Saçımı ağırlaştırmadı ve yumuşacık yaptı. Kokusu uzun süre saçımda kaldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Betül K.
Nur Betül K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten ilk kullanımdan itibaren saçlarımı daha canlı gösterdi. Üstelik direnç kazandırdığı gerçeğide inkar edilemez :) Bal ve papatya içeren şampuanın kokusuda muhteşem insanı kendinden geçiriyor. Kendinizi duşta değil adeta bir koku cennetindeymiş gibi hissediyorsunuz ♥️ Söyledikleri gibi bu sıvı altın Bal’ın mükemmel etkisi 💎
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berra M.
Berra M. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
büyük ölçüde kepek problemim olduğu için ürünü her banyomda kullanmadım sadece saçımın yorgun olduğunu kuruduğunu hissettiğim günlerde kullandım kullandıktan sonra saçlarım kolay açıldı ve yumuşacık oldu bu yönden gayet memnunum ürünün kokusuda muhteşem bittikten sonra tekrar almayı düşünüyorum çünkü saçımın uçlarına iyi geldi👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevilay A.
Sevilay A. · 35 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle bize bu ürünü deneme firsati sundugunuz için size minnettarim🙏cok teşekkür ediyorum.Urune resmen bayildim ve esimle beraber kosa kosa hemen gratisten 2tane daha aldik kutumuzdan cikan indirim kuponu ile😍herkese gonul rahatligi ile tavsiye ettim ve sosyal medya hesaplarimda da paylastim😊.tekrar teşekkür ederim dene bunu😘
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül Aycan B.
Eylül Aycan B. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapağı ilk açtığımda gelen kokusu mükemmel ve kalıcı İlk yıkamada saç dökülmesini durdurup direnç kazandırması ve saçlarımın yıpranmış boyalı olmasına rağmen doğal canlı ve boyasız gibi yumuşacık ışıl ışıl parlayan görünümüne bayıldım. Saçlarım o kadar yumuşak ve parlak ki başka bir ürün kullanabileceğimi sanmıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 36 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle kokusuna bayıldım. Uzun süre kokusu kalıcı. Saçlarım normalde az ve sönüktü elidor şampuanı kullandıktan sonra çok hacimli ve havalı oldu. Gerçekten son derece memnun kaldım aradığın şampuanı buldum artk değiştirmem. Çok teşekkürler elidor Çok teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nehir Işılsu K.
Nehir Işılsu K. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diger elidor ambalajlarina göre daha hafif oldugunu ve daha cezbedici oldugunu dusundum. Papatya & Bal birlesimi bi harika olmuş. Saclarimin temizlik ve hafif guzel koku hissi beni cok mutlu etti. Tabii sacimda biraktigi yumusak histe bi harikaydi. Kuru saç uçlarimi daha ilk yikamada daha parlak ve yumusak hissettirdi😊❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilay T.
Dilay T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten tercih ettiğim bir markanın farklı bir ürünüydü ama iyi ki denemişim bu ürün kullandığımdan daha iyi ve daha yumuşak bir etki bıraktı. İlk defa bu şekilde bir ürün denedim çok memnun kaldım. Denebunu fikrine bayıldımm Harika insanlar Harika işler yapıyorlar çokk teşekkürler 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.