Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor by Elvin Levinler Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Süper Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elidor by Elvin Levinler Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Süper Saç Bakım Kremi

Elidor by Elvin Levinler Gün Boyu Hacimli Saçlar Nar Çekirdeği Yağı Özlü Süper Saç Bakım Kremi

Elidor 
  4.57  (3453 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Nar çekirdeği yağı ve C vitamini içeren özel formülü ile saçlarınızı ağırlaştırmaz ve gün boyu saçlarınızın hacmini korumasına yardımcı olur. İçeriğindeki koku incileri sayesinde saçlarındaki eşsiz koku uzun süre saçlarında kalır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%22
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilek K.
Dilek K. · 26 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu harika, fakat sadece krem kullandığınızda yeterince kalıcı olmuyor. Ürünün vadettiği hacmi alabiliyorsunuz. Bu beni çok mutlu etti. Hacimsiz görünen saçlarımdan memnun değildim. Saçı yumuşatıyor ,kolay tarama sağlıyor. bu markanın 1 minute süper saç kremini kullanmıştım ,eğer kullananlar varsa ona oranla çok daha güzel olduğunu söyleyebilirim. Bu ürünün daha önce tek kullanımlık maskesini kullanmıştım. Çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna B.
Berna B. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı bu kadar yumuşacık yapan başka bir ürün hatırlamıyorum. Saçlarımı çok hafif hissettirmesine rağmen hiçbir şekilde kabarıklık yapmadı. Üstelik bu hacmi bütün gün koruyabildi. Kokusu da aynı şekilde çok kalıcıydı ve efsane güzeldi. İlk kullandığım gün arkadaşlarım saçımdan gelen kokuyu direkt fark ettiler. Beni uzun yıllardır kullandığım aynı markanın farklı bir serisini değiştirmeye sevk etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ç.
Ezgi Ç. · 26 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün en baştaa efsanee kokuyo ve kokusu kesinlikle kalıcı. Ürünü sürdüğünüz andan dolgunluğu hissediyorsunuz. Saçı kesinlikle ağırlaştırmıyor ve çabuk arınıyor saçtan. Baya bereketli bir ürün küçücük bi parça krem tüm saç uçlarına yetiyor. Durulayıp çıktığınızda saç kurulduğunda o dolgunluk gözle görülür bi şekilde oluyor. Daha dolgun ve daha hafif. Saçı erken yağlandırmıyor buda ekstra bir artısı. Sürekli kullanıcağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya A.
Derya A. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor'un farklı şampuanlarının kullandım ama bu saç kremi EF SA NE !!! Şiddetle tavsiye ediyorum. Daimi kullanacağım bir ürün oldu .. Yoğun bir saç yapısına sahibimi, ürünü kullandığımda beklediğimin üzerine çıkarak yumuşacık ve hafiflik verdi. Durulamadaki hele o kokusu missss... Böyle bir ürünle beni tanıştırdığın için Teşekkürler DENEBUNU Böyle mükemmel bir ürün ürettiğin içinde Teşekkürler ELİDOR
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ö.
Gizem Ö. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvırcık ve ince telli saçlarım var. Özellikle kışın saçlarım çok fazla kurur. Bu ürünü kullandığımdan beri kuruluk yanından geçmiyor. Kokusu da cabası. HARİKA VE İNANILMAZ KALICI BİR KOKUSU VAR. Üstelik ne ağırlaştırma ne de yağlılık gibi bir sorunla karşılaşmadım. Küçük miktar kullanımda bile farkı göreceğinize eminim. Yağlı bir saçınız varsa az kullanım bol durulama ile çok rahat kullanılabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda Ç.
Sevda Ç. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullanmama teşvik ettiği için Denebunu ailesine minnettarım. Ablam ve annemle birlikte, gelen kutunun paketini açar açmaz çıkan kokusuna mest olduk. Geldiği gün anında deneyimle duş aldım ve hemen sonrasında kremi saçlarımın boyuna doğru uyguladım. Saçlarıma verdiği yumuşaklığı anında farkettirdi. Kokusu ve saçlarımda hissettirdiği dokusu muhteşemdi. Alın aldırtın. Tavsiye ediyorum. Ayrıca güzel bir işbirliği. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yağmur Ece G.
Yağmur Ece G. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu kreme bayıldım. Saçlarım düz ve çok hacimli değiller. Bu ürün sayesinde saçlarım yumuşacık oldu, ürün saçlarımı ağırlaştırıp iyice hacimsizleşmesine sebep olmadı, kokusu çok güzel ve kalıcı. Bu özelliği beni çok şaşırttı. Normalde saçlarımdan krem kokusu pek kalıcı olmazdı. Kocaman da bir ürün, çok uzun süre gidecektir. Kesinlikle denenmeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hümeyra Y.
Hümeyra Y. · 28 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genellikle nemli saça uygulanan ve durulanmayan bakımları daha pratik olması amacıyla kullanan biriyken bu ürünün kokusunu ,uyguladığım andan itibaren saçlarımın yumuşaklığını,kuruttuğumda fazla kabaran saçlarımı kabartmayıp dolgunlaştırdığını deneyimledim.Kesinlikle kullanmaya devam ettiğim ve bundan sonra alacağım bir ürün olacak .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra D.
Zehra D. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başka bir markanın saç kremini kullanıyordum, saçlarım ince telli ve çok düz duş sonrası açılması çok zor oluyordu krem saçımı güzel bir şekilde açılmasına yardım etti , kolay durulanabiliyor, saçı yumuşacık yapıyor , fakat hacim konusunu gözlemleyemedim. Kokusu ise muazzam hiç böyle yoğun bir koku beklemiyordum kapağı açar açmaz mis gibi kokuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berre A.
Berre A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim nar tutkunu olarak narlı bir saç ürünü olduğu görmek beni çok mutlu etti. Ve ürünün saçlarımdaki kokusu ve o kokunun kalıcılığına bayıldım. Tasarımını da çok beğendim ve saçlarımı ağırlaştırmadan pürüzsüz yapması en sevdiğim yanı oldu. Kabarık saçlarıma çok iyi geldi. Be ürünü bittikçe alacağım ve arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim. Ürün için çok teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.