Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elidor 1M Süper Saç Kremi Sağlıklı Uzayan Saçlar 170 ml
amazon-image
Elidor 1M Süper Saç Kremi Sağlıklı Uzayan Saçlar 170 ml

Elidor 1M Süper Saç Kremi Sağlıklı Uzayan Saçlar 170 ml

Elidor 
  4.73  (4144 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yeni Elidor Superblend, saçının ihtiyacı olan vitamin, protein ve yağları içeren eşsiz bir karışım! Elidor Sağlıklı Uzayan Saçlar Onarıcı Süper Bakım Kremi, saçı güçlendirip doğal biçimde uzamasına destek olmasıyla bilinen Biotin, saçı yumuşatma özelliğiyle bilinen Argan Yağı ve saçı besleyici özelliği ile bilinen Arjinin ile zenginleştirilmiş güçlü formülü ile 1 dakikada saçının eski gücüne kavuşmasını sağlar. Eşsiz formülü ile saçı dipten uca besleyerek kırıkları önlemeye yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%74
%17
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülcan G.
Gülcan G. · 26 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyalı olduğu için özellikle uç kısımları kuru dipleri ise yağlanmaya müsait. Bu kremi duştan sonra taradığım nemli saç uçlarıma, sabahları saçlarımı şekillendirmeden önce uyguluyorum. Uyguladığım zaman biraz da olsa yumuşuyor. o elektrikli görünümünü hafifletiyor. ağırlaştırmıyor. kokusu güzel. Açıkçası yağlandırmamasını sevdim ancak ciddi anlamda bir bakım yaptığını düşünmüyorum .Saçın dış yüzeyini anlık olarak sarıyor ancak tedavi etmiyormuş gibi geliyor.Yinede fiyat/gramaj olarak uygun bulduğum için her zaman evde elimin altında bulunduruyorum ben çok beğenerek kullanıyorum teşekürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin selva Ö.
Yasemin Selva Ö. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak ürünün kokusu muhteşem birşey aşırı kalıcı bir kokusu var duş aldıktan sonra bile banyo uzun süre çok güzel koktu ☺️ Anında yumuşaklık hissini veriyorr saçlarınız yumoş gibi oluyor çok güzel kolay tarama sağlıyor ve kuruttuktan sonra bile saçlarınız ipek gibi oluyor. Gözle görünür bir parlaklıkta veriyor. Ben çok beğendim uygun fiyatlı ve herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün her bayanın kullanması gerektiğini düşünüyorum, ben bitince tekrar alacağım kesinlikle normal saç kremleri yerine bu tarz ürünler kullanılmalı. Teşekkürler 🙏🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher P.
Seher P. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor şampuan kullanan biri olarak çok iyi geldi bu ürün saç kremi kullanan biri değilim ama gelince deneyimledim banyodan sonra açmakta zorlandigim saçlarım yağ gibi kaydı taraktan besleyici özelliğinin bulunmasıda çok güzel ve diğer markaların zamanın da kullandığım kremleri iki günde bir dip yağlanması yapiyodu krem kullanmayı bu yüzden bırakmıştım ama bu üründe bunu yaşamadım kokusu efsane kapalı biriyim eşarbı sardı kokusu sampuaniyla kullanınca çok güzel oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAZAL E.
Hazal E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de Elidor ile saçlarım bir araya geldiler :) Yumuşaklığı ve mis kokusuyla uçuşan saçlarımı ben çok seviyorum. Ben kullanıyorum, eğer koku olarak hassasiyeti olan yoksa bence alıp kullanmalı :) Mis gibi kokuyor ve doğum sonrası malum saç dökülmeleri için kullandığım şampuan ve malzemeler saçlarımı çok yıprattı :( Elidor'u bu yüzden seviyorum, saçlarımın yumuşacık olması beni çok mutlu ediyor :) Bu ürünü gönderdiği için Dene Bunu ekibine çok teşekkür ederim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze E.
Gamze E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldımmmmm. Daha önce hiç kullanmadım ilk kez deneme fırsatı buluyorum sayenizde. Aşırı güzel ve bundan sonra sürekli kullanacağın bir krem oldu. Daha saça sürerken bile o yumuşaklığı hissediyorsunuz. Taramak inanılmaz kolaylaşıyor. Özellikle yıpranmış boyalı saçımda bu etkiyi bizzat yaşadım. Dururlarken parmaklarınız resmen kayıyor çok güzel bir dokusu var. Ve benim saçımda kuruduktan sonra düz bi form yarattı. Normalde dalgalı bir saça sahibim. Bu beni cezbetti gerçekten. Çok çok memnun kaldım herkes mutlaka denemeli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma K.
Esma K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde duşta saç kremi kullanmayı sevmem çünkü ister istemez diplere doğru gittiği için dökülmeye neden oluyor. Bu ürünü kullanırken de dikkat etmeye çalıştım ama sürdüğümde saçımı çabuk yumuşatması ve özellikle çabuk durulanmasını sevdim. Başka markalarda kremden sonra durulama yaparken çok uğraşıyorum saçımı kremden temizlemek için ama bu krem çabuk temizlendi, sevdim bu özelliği. Duş sonrasında da tarama kolaylığı sağladığı için bence kırılmaları da aza indiriyor. Genel olarak beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif K.
Elif K. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor zaten yıllardır çok severek kullandığım bir marka. Bu saç kremini de gözüm kapalı kuşkusuz kullandım ve etkisi ciddi anlamda inanılmaz. Tesettürlü olmam nedeniyle saçlarım kuru kaldığından sertti ancak bu kremi kullanmaya başlamam itibarıyla gözle görülebilecek bir fark oluştu .Saçlarım yumuşamanın yanında parlak da bir görünüme kavuştu. Evde kullanmak için rekabet bile oluştu kardeşlerime bazen tartışmamıza sebep oluyor:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çilem Ö.
Çilem Ö. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak kokusuna bayıldım. Saçlarım sarı (boya) ve kalın telli olduğu için duştan sonra bazı kremler lastik gibi uzattığı için sürekli krem denemeleri yapıyordum. Aradığım ürünü buldum diyebilirim. Lastik gibi uzamadı çok az bir krem sürmeme rağmen saçımı rahatlıkla tarayıp açabildim, önceliğim bu yöndeydi kremlerle ilgili beklentimi karşıladı ama beni en çok cezbeden kokusu, bi sonra ki yıkamaya kadar kokusu saçlarımda kaldı diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 31 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elidor üniversite döneminden beri kullandığım bir markaydı fakat saç kremini ilk defa denedim. Kokusunu aşırı derecede beğendim. Duştan sonra sürdüm 1 dk beklettim ve duruladım. İlk kullanımdan sonra bile yumuşaklığı hissettiriyor. Bir kaç kullanımdan sonra parlaklık ve yumuşaklık daha net görünüyor ve hissediliyor. Elidorun şampuanları kadar saç kremide kalite kokuyor. Bundan sonra saç kremini de listeme ekledim. Teşekkürler Elidor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule D.
Şule D. · 30 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Farklı markaların saç kremi kullandım ama onların etkisi saçı yıkarken yumuşaklık verdi ama elidor 1m super saç kreminde asla öyle değil saçıma sürdüğüm an kendini belli etti ürüne bayıldım saçımı yıkarken aşırı mutlu hissettim ayrıca başka saç kremi kullanırken saçım biraz zor açılıyodu bu saç kremi saçıma yumşaklık verdi ve kolayca açıldı etkisi halen devam ediyo saçım yıkadıktan 1-2 sonra bile yumuşacık 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.