Eila Bettina Eau De Toilette
Muhteşem bir beyaz gömlek kokusu… Tertemiz ve teninize yumuşacık pamuksu dokunarak en temiz duygularınızı harekete geçiren, sade ve şık bir seçenek. Şeffaf beyaz çiçeklerin ışıltısını, beyazlığın sevincini ve tazeliğini sunarak ruhunuza incelik katar.
FRUITY, FLORAL, GREEN.
TOP NOTES:Leafy green, Mango, Apple, Pineapple, Red berries
HEART NOTES:Peony, Gardenia, Jasmine, Freesia, Ylang-Ylang, Lily of the valley
BASE NOTES:Musk, Cedarwood, Sandalwood, Amber.
Nasıl kullanılır?
TR: Yanıcıdır. Güneş ışığı ve ısıdan koruyunuz. Ateşe doğrudan püskürtmeyiniz. Yutmayınız. Harici kullanım içindir. Göz ile temasından kaçınınız, teması halinde hemen bol su ile yıkayınız. Tahriş olmuş cilt üzerine uygulamayınız. Çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklayınız. Kullanım önerileri: Dik konumda püskürtün.
Puan dağılımı
bugün kullanın dışarıya çıktım ve gerçekten Geçtiğim Her ortamda dikkat çektiğimi fark ettim Kesinlikle kokusu çok etkili ve insanları baştan çıkartıyor Hatta arkadaşını Nereden aldığımı sordu Ben de dene bunu Ailesi sayesinde tanıştığımı söyledim piyasada bulursan birkaç tane alırım diye de ekledim Çünkü kesinlikle bir kadın için inanılmaz güzel kokuyor
o kadar güzel fresh ve genç kokuyor ki lise yıllarıma geri döndüm. gerçekten kör alış yapma konusunda şüphelerim vardı ama bu kokuya bayıldım. meyvemsi ve çiçeğimsi aynı zamanda da çok temiz kokuyor. kalıcılığı hakkında bir fikrim yok ama edt olduğu için çok beklentim yok zaten. çok güzel.
Hafif ama etkili bir koku. Özellikle canta boyu oluşu çok ideal sürekli kullanacağım bir ürün diğer kokuları da denemeye değer. Kokusunu da tafsiye ederim basarili👍
Ben bu kadar soft tertemiz kokan bir parfümle tanışmadım mükemmel tek kelime ile anlatılacak olursa eğer ve bursada olmasıda beni ayrıca mutlu etti
ben 2 çeşit parfüm ve kolonyalarını aldım ve çok beğenerek kullanıyorum ne kadar sıkarsanız sıkın sizi rahatsız etmeyen çok özgün kokuları var
Koku çok güzel gerçekten. Özgün bir koku. 15ml paketleme zaten çok seviyorum . Büyük boyunu uygun fiyat olursa almayı düşünebilirim
Bence temiz ve zarif bir kokusu var, ambalajı da beğendim kullanırım
ürünü çok beğendim keşke edp olsaydı daha kalıcı olurdu. çok beğendim çok orjinal kokular.
oldukça ferah tertemiz bir koku. saklayıp ilk baharda kullanacağım, bahara uygun mutlu enerjik bir koku.
ekstra bir kalıcılığı yok bütün parfümler gibi ama koku notası çok güzel

