Eighth Color Glow Block - Çok Yüksek Korumalı Pembe Bazlı Yüz Güneş Kremi - Spf 50+
Kalamin içeren Güneş Koruyucu Krem 50 Spf - Cildinizi güneşin zararlı etkilerinden korumaya yardımcı olur. Formülü içerisinde yer alan Sodium Hyaluronate kompleks bileşenleri ile cildinizi nemlendirirken aynı zamanda cilt bariyerini destekler. Cildinizin kuruluğa karşı korunmasına ve nem dengesinin sağlanmasına yardımcı olur. İçeriğindeki Kalamin (solgun görünümü engeller) cildinizin daha parlak görünmesine katkı sağlar.Yüksek koruma faktörü sayesinde güneşin zararlı etkilerine karşı cildinizi korumaya yardımcı olur. Tüm cilt tiplerine uygun güneş koruyucu krem, UVA ve UVB ışınlarına karşı uzun süreli koruma sağlar. Geniş spektrumlu yüksek koruma, Beta-Karoten ve güneş filtreleri ile gün içinde maruz kalınan gün ışığı, yansımalar, ekran ışığı gibi zaralı mavi ışıklar ve UV ışınlarından etkilenme oranları ile yaşlanma etkilerinin oluşmasını önlemeye yardımcı olur.
Puan dağılımı
Genellikle kış aylarında ve tatil döneminde yüksek korumalı güneş kremleri tercih ederim daha önce başka bir markanın ürününe nazaran ciltte yoğun ve yağlı bir his bırakmıyor oluşu beni etkiledi
ürüne bayıldım makyaj altında baz olarak kullandım çok iyi hiç beyazlık bırakmadı harika nemlendirdi özelliği çok güzel parlak bir etki veriyor oldukça sevdim
Eighth Color ürünlerini çok duyuyordum, bu şekilde yılbaşı kutusu olarak sunulunca hemen aldım. Ürünün nemlendirmesi çok iyi, güneş koruması olması da en büyük artısı. Kokusu da rahatsız etmiyor.
Cildim fazlaca soluk ve renksizdi, ürünleri düzenli kullandıktan sonra canlı görüntüme kavuştum , soğuk havalarda bile koruma kalkanı oluşturuyor , devam ettikçe cildime iyi gelecek biliyorum 😀
cildim tek kelime ile neme doydu ve güneş kremlerini severek kullanmama sebep oldu normalde çok sevmiyorum ama alışkanlık kazandım diyebilirim
bu markanın ilk defa güneş kremini kullandım ama gerçekten çok iyi hem nemlendirip hem parlaklık veren hemde koruyucu özellikte olması muhteşem.
Kokusu dokusu harika başka bir nemlendiriciyi gerek kalmıyor başlıbaşına bir kurtarıcı yaz kış gönül rahatlığıyla kullanılacak bir ürün
Ben cilt tipime uygun olarak görüyorum bu ürünü ve herhangi bir göz yanması ve gün içerisinde akma da yapmadı
Bir güneş kreminden fazlası :) Muhteşem bir parlaklık ve nemlendirme bayıldım
Pembe alt tonlu olduğu için makyajsız günlerimde de çok rahatlıkla kullanıp ışıltılı ve bol korumalı bir ciltle güne başlayabiliyorum



