Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Eda Taşpınar Caprice Tester
amazon-image
Eda Taşpınar Caprice Tester

Eda Taşpınar Caprice Tester

Eda Taşpınar 
  3.84  (345 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
Herkesi Büyüleyen Parfümün, KalbindekiCazibe
Tatlı Caprice. Baharınve güneşli günlerin gelişinin habercisi, parlak rengarenk çiçek bahçesinin ennadide çiçeğinin narin kokusunu, frezya çiçeğinin sıcak sevgisiyle harmanladığımükemmel zarif bir deneyim sunmaktadır.
 
Efsane Kokuların Sırrı:
Dünyanın dört köşesinden toplanan en nadideçiçeklere ait doğal yağlar  Eda Taşpınarimzasıyla ve tasarımıyla harmanlanan,  herkesibüyüleyen parfümler
 
Gizemli dokunuşlar için
keşfedilmiş yenibir serüven Caprice Eau de Parfum, Eda Taşpınar Herkesi Büyüleyen KokularEfsanesinin en unutulmaz hikayelerinden biri
 
Herkesi Büyüleyen Kokular Deneyimi
 
Caprice Eau de Parfum, herkesi büyüleyenkokusuyla, tüm gözler üzerinde olucak.
 
Çiçek bahçelerinin en nadidebebeklerinin karşı konulmaz   tadınıhissettiği, sevginin en zarif halini anımsatan tatlı koku...
      
Eşsiz esansiyel yağların ten ile ahenk içindebuluşmasıyla oluşan tatlı hediyelerin en güzel kokusu…
 
Senin büyüleyici sıcaklığın daha öncehiç bu kadar doruklarına ulaşmamıştı.
 
İçindekiler:
Alcohol, Parfum,Aqua, Citral, Coumarin, Evernia Prunastri Extract, Limonene, Linalool,Alpha-Isomethly Ionone.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%37
%19
%15
%7
%6
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilek O.
Dilek O. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
çok güzel bir koku çok kalıcı değil ama ferah eda hanım yine harikalar yaratıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şunu söylemek istiyorum ki, bu parfüm benim favorilerimden biri oldu! 🙌💕 Caprice'nin kokusu o kadar güzel ve çekici ki, ilk sıktığınız andan itibaren sizi büyüleyeceğine eminim. 🌟✨ Bir kokuyla ne kadar duygusal bir bağ kurulabilir derseniz, Caprice tam da böyle bir şey! Benim için her sıkışta beni özel ve özgün hissettiriyor. Bu parfümü kullandığım zaman, kendime olan güvenim tavan yapıyor. 💫💃 Ve tabii ki, kokunun dayanıklılığı da inanılmaz! Sabah sıktığım zaman, akşama kadar üzerimde kalıyor ve etrafa hoş bir koku yayılıyor. Hem beni hem de etrafımdakileri mutlu eden bir detay! 🌺🌼 Eğer siz de benim gibi çekici ve sofistike bir koku arıyorsanız, Caprice kesinlikle denemeye değer. Bu parfüm, benim günlük yaşamıma bambaşka bir enerji ve mutluluk katıyor. Size de tavsiye ederim! 💖👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün kokusu oldukça güzel tatlı ve şekerli bir parfüm kokusu. kalıcılığı tenden tene değişir elbet benim tenimde saatlerce kalmadı ama ilk sıkılan anda bayaa yoğun bir koku bırakıyor etrafa ve güzel oluyor. çanta boyu şeklindeki kullanımı sayesinde çantanızda her an taşıyabilirsiniz. sıcak yaz ayları için çok güzel bir kurtarıcı ürün. emeği geçenlere teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
BUSE A.
Buse A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Eda Taşpınar in ürünlerinin organik yapisini ve koku için kendisine yaptığı ürünü bizimle paylaşması muhteşem hayvanlara zarar verilmeden üretilmesi benim en hassas noktam ürünun kokusu ve kalıcılığı bir harika bayıldım ve büyük boyunu sipariş verip kullanmaya bile başladım teşekkür ederim Eda Taşpınar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep E.
Zeynep E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok hoş tatlımsı ferah bir kokusu var. Tam yaza uygun ve baymayan bir koku. Üstelik kalıcılık performansını da beğendim. Bence tercih edilebilir bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müge G.
Müge G. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir koku kesinlikle tekrar alırım müthiş bir aroma harikulade bir kalıcılık geçtiğim her yerde kokumu duydum herkes sordu bu koku kimin diye❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melda Ş.
Melda Ş. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu çok güzel lüks bir parfümün kokusuna benziyor ama beğendim kalıcık konusunda vaat ettiği kalıcılık yok bence vücut spreyi havasında bir kalıcılığı var
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval A.
Şevval A. · 29 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bittiği zaman tekrar alacağım bir parfüm oldu. kokusu aşırı güzel ve kalıcılığı çok olmasa bile bir kaç saatliğine idare eder tavsiye ediyorum kullanılmalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çicek kokulu bir parfüm, hafif şekerli bir kokusu da var. İceriginde kullanılan tüm kokular Cok dengeli olmuş. Yaz aylarına çok yakışan bir parfüm. Çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sabiha kübra ş.
Sabiha Kübra Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle piyasaya bu çanta boyu da verilmeli hatika her an yanımda ve kalıcı ve güzel bir kokusu var. Normalde şekerli parfümleri sevmem ama buna bayıldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.