Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil Q
amazon-image
EasyFishoil Q

EasyFishoil Q

EasyFishoil 
  4.67  (12271 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster
  • DHA, kolin, B6, B12 vitamini ve folik asit içeren balık yağı takviyesi
  • Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel form
  • Doğal limon ve doğal portakal aromalı
  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Hava ve neme karşı bariyer oluşturan tekli paketleme teknolojisiyle ilk günkü gibi hijyenik
  • Patentli ConCordix® teknolojisi
  • Norveç’te üretim

 

Nasıl kullanılır?

Takviye edici gıda olarak, 4-10 yaş grubu çocukların günde 1 çiğnenebilir jel form tüketmesi önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra T.
Esra T. · 30 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü bebeğim daha 6 aylık olduğu için onda değil ama tadını her zaman merak ettiğim için kendim kullandım. Ürünün reklamlarda gösterildiği kadar tatlı olduğunu düşünmüyorum bana keskin bir tat geldi cignerken ama kardeslerimde yaşadığımız ilaç icmeme ve özellikle balık yağına karşı gösterdikleri direnme sorununu çözer diye düşünüyorum. Jelibon gibi olması beni bile çok ozendirdi ki çocukları hayli hayli cezbeder. Tadındaki keskinlik hariç gayet başarılı buldum bundan sonra çocuklara balık yağı icirememe gibi bir problem kalmayacak inşallah. Çok güzel düşünülmüş bir ürün başarıların devamını dilerim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum 2.5 yaşında ve henüz jel formu bir besin tüketmedi (şekerleme gibi). Genel olarak da damak tadına yeni lezzetlere biraz direnç gösteriyor. Duyusal hassasiyetleri de var (ağızdaki jel hissinden hoşlanmamış olabileceğini düşünüyorum) Velhasıl bence tadı çok güzel olmasına ve ilk başta çok hevesle denemesine rağmen tükürdü ve sevmediğini söyledi. Şuanda tadı çok daha kötü olmasına rağmen sıvı formlu omega3ünü ise severek içiyor. Bu sebeple değiştirmeyi düşünmüyorum ilk aşamda. Fakat bu ürünün taşıma kolaylığı; kaşık vs gerekmemesi ve biraz daha multivitamin gibi olması hoşuma gitti. Biraz daha büyüdüğünde bu ürüne geçebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nebahat a.
Nebahat A. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnanılmaz! muhteşemmm! Kızım bırakın balık yemeyi balık piştiği gün mutfağa gitmez, evde burnunu kapatarak gezer. Daha önce şurup aldım çok pişman oldum, çok hafif koku olduğu için içmedi. EasyFishoil Q verirken çocuklar için jelibon yapmışlar dedim güvenilir bir marka ve temkinli yedi ama çok beğendi, limon ve portakal tadı var dedi, Kızıma DHA, ,kolin, B6, B12 vitamini, folik asit ve balık yağını tek jel halinde verebildiğim için çok şanslıyım. Şimdi yedikten sonra birdaha istiyor. Tekrar alacağım yorumlar beni yanıltmadı. fiyatı keşke biraz daha uygun olsa. Sonuç itibari ile kesinlikle balık yemeyen çocuklara tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeliha g.
Zeliha G. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek tek paketlenmesı çok iyi bayatlama vs. Gibi bir durumu ortadan kaldırılmış oluyor. Diger türlü şişede olsa bir tane alabilmek için kapağı açınca hava ile diğerleri de bayatlayacaktı. İçeriğini sağladığı vitaminleri beğendim. Koruyucu olmamasını beğendim. Çocuğum tadını beğendi problemsiz yedi. Tek tek olması büyük kolaylık sağlıyor, şurup vs. Gibi bir formda olsaydı çocuğa içirmek sorun oluyor . Jel formu sayesinde çocuk ne olduğunu bile anlamadan bitirmiş oluyor. Portakal limon aromalı olmasıda güzel tazelik veriyor bence çocuğun içini baymaz. Alıp deneyeceğim ürün oldu güvenle kullanabilirim herkese de öneririm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ö.
Şeyma Ö. · 28 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim çocuğum yok ama yeğenim için kullandık.Genel olarak bir yemek yememe bir şeylerin tadını beğenmeme sorunu yaşarken çok garip bir şekilde ürünün tadını beğendi özellikle portakal aroması olmasına bayıldı .Zaten yediren de portakal aromasıydı.Tek seferde vitaminleri alabilmesi açısından oldukça faydalı çünkü aksi olunca daha fazla şey vermek zorunda kalınıyor buda çocuğu isteksizliğe itekliyor o yüzdem hepsini tek seferde alma olayını çok beğendik.Tek sefer olmasına rağmen ogün yemeği çok yemesi gözümüzden kaçmadı.Alıp aralarda kullanabileceğimiz bir ürün içerik açısından sa oldukça güvenilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem B.
Şebnem B. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balık yağını çocuğum olmadığı için kendim denedim ve kendi yorumlarımı yazacağım! Bu şekilde çiğnenebilir jel formda oluşu ve tekli olarak paketlenmesi iyi fikir. Tadı portakal kokuyordu, jelibon gibiydi. İçeriğine bakınca başka marka balıkyağlarına göre daha yüksek oranda DHA içeriyor. Ayrıca Dvitamini de içeriyor. Şimdiye kadar hiç balıkyağı denememiştim. Easy fishoil balıkyağları Norveç te üretiliyor olması da daha kaliteli olduğunu gösterir. Daha uzun süreli kullanımda çok etkili olacağını düşünüyorum ve kullanmaya devam edeceğim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Amine Şeyma Ç.
Amine Şeyma Ç. · 34 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Easy Fish oil- uzun zamandır kızım için balık yağı almayı düşünüyordum yalnız o kadar para verip satın aldıktan sonra kızımın sevip sevmeyeceğine emin olmadığım için alamadım bir türlü .. Ta ki denebunu kutusu gelene kadar .. kızıma easy fish oil balık yağını denettirme fırsatı buldum ve tadını çok beğendi şeker zannedip severek yedi hatta bir daha istedi :) portakal kokusu bana kadar geldi çok güzel bir aromatik şeker tadinda ürün yapmışlar artık kullanacağıma emin oldum bundan sonra gönül rahatlığıyla alabilirim teşekkürler 🙏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül T.
Ayşegül T. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuğum için kullanmayı düşündüğüm bir üründü. Denemek için güzel bir fırsat oldu. Çocuğuma denetmeden önce ben denedim 😊 Ambalajının tazeliği korumasını çok beğendim öncelikle. Denemeden önce tereddütlerim vardı tadıyla ilgili ama denediğimde ürün çok hoşuma gitti. Çocuk çiğnemese bile ürünün özelliğinden dolayı boğazında kalması gibi bir durum söz konusu değil,gönül rahatlığıyla verilebilir.Sonrasında tadı çok güzel ne yerken ne de yedikten sonra genizden balık tadı ya da kokusu gelmiyor. Üründen kendim emin olduktan sonra hemen gidip aldim. Artık severek kullanıyoruz 😊👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket A.
Buket A. · 31 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek tek paketli olması kullanım ve bozulmama açısından çok iyi. Marka zaten güvenilir ve içeriği çok beğendim. Tek tablette vitamin, balık yağı ve folik asit alıyor olması çok güzel. Ama bebeğim henüz küçük olduğu için jel form olarak çiğneyemez o sebeple yeğenime verdim o tadını çok beğendi. Normalde çocuklar balık yağı kokusundan dolayı içmek istemez ama bu ürünü severek çiğnedi aromasını beğendi. Ürünü denedikten sonra satın almak için baktım, fiyatları biraz daha makul olsa iyi olabilir ama çocuklar için değer. Mutlaka kullanılması gereken bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün güzel ama kıvamı mide bulandırıcı olabiliyor. Çocuklar daha jelibon tarzı balık yağlarını kolayca alıyor. Tadı da çilekli vs olsa şanlı çocuklar tarafından daha çok sevilirdi:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.