Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil Plus
amazon-image
EasyFishoil Plus

EasyFishoil Plus

EasyFishoil  · easyfishoil.com
  4.60  (2914 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  • EPA ve DHA içeren balık yağı takviyesi
  • Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel form
  • Tutti frutti aromalı
  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Hava ve neme karşı bariyer oluşturan tekli paketleme teknolojisiyle ilk günkü gibi hijyenik
  • Patentli ConCordix® teknolojisi
  • Norveç’te üretim

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%14
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Canan K.
Canan K. · 49 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
EasyFishoil Plus'u denedim ve genel olarak memnun kaldım. Çiğnenebilir jel formu ve tutti frutti aroması sayesinde tüketimi çok kolay. EPA ve DHA içeriği ile omega-3 desteği sağlıyor. İlave şeker, koruyucu ve domuz katkısı içermemesi de önemli bir artı. Ayrıca, ConCordix® teknolojisi sayesinde emilimi daha verimli. Ancak, herkesin damak tadına uymayabilir; bazıları için dokusu veya tadı yapay gelebilir. Fiyatı da benzer ürünlere göre biraz yüksek. Yine de hijyenik paketleme ve pratik kullanım açısından tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selver Y.
Selver Y. · 39 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanım kolaylığı, tekli paketlerde olması, kokusunun ve tadının çocuklar tarafından beğenilmesi insanı memnun ediyor. Reklamlar ile tanıtılan bu ürünü severek kullandık. Diğer bazı ürünlere karşı, fiyat oranı biraz yükseldi. Kendimce güven duyduğum daha uygun fiyatlı ürünler ile karşılaşır isem bunu almayabilirim. Güçlü ve doğru reklam ile piyasaya giriliyor ama günümüzde nedir nasıl üretiliyor bilmiyoruz. Sağlığa faydalı olduguna inanmayı kabul ettigimiz ürünlerin önüne gecebildigini düşünüyorum. iyi reklam iyi hasilat
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esen Ç.
Esen Ç. · 35 · Tunceli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yeğenime bu zamana bir kaç markanın balık yağını denedik hiç birini bu kadar beğenmedi. Diğerlerini isteksiz olarak içiriyorduk ama easyfishoil i çok kolay ve severek yedi jelibon zannetti tadını çok beğendi tekrar istedi. Deneyebildiğimiz için çok mutluyum sonunda sevdiği balık yağı bulabildik içeriği de içimizi çok rahatlattı. Yapısı,formu tek tek olması da çok beğendik. Bundan sonra tek tercihimiz Easyfishoil herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna A.
Berna A. · 30 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
EasyFishoil çok kaliteli bir balık yağı markası. Çocukların beyin gelişimi için gereken tüm içeriklere sahip kullanımı kolay ve çocukların sevdiği formda. Kokusu rahatsız etmiyor sakız şeker karışımı bir yapıda bu da çocukların ilgisini çekiyor hem severek yemelerini sağlıyor hem sağlıklı bir ürün. Kızım iştahsız bir çocuk sürekli kullanımda beslenmesinin düzene gireceğine inanıyorum o yüzden bu ürünü satın alacağım tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aslında bu ürünü oğluma vermek istedim tadını beğenir mi devam edebilir miyiz diye fikir edinecektim çok da heyecanlıydım böyle bir fırsat olduğu İçin fakat evdeki babamız benden önce davrandı ve merak edip tadına bakmış bulundu. hüsranla bu yorumu yapıyorum oğlum tadını beğenir umarım diye de alıp elimde kalmasını da istemiyorum. fakat eşim tadını beğeneceğini söylüyor 😅 takviye önemli alırız gibi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ç.
Esra Ç. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İkizlerim için kullandım beğendiler ve hemen sipariş verdim severek tüketiyorlar halâ. Beğenmezler diye tereddütlerim vardi bu zamana kadar yüksek miktar vermek istemedim ama Denebunu sayesinde deneme imkanımız oldu ve hemen aldim. Sürekli ver diye ağlıyorlar hatta 😁 iştah açma konusunda yardımcı oldu bize ikizlerim çok beğendi gönül rahatlığı ile kullanıyoruz artık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berfin A.
Berfin A. · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Reklamlarda sürekli görüp almak ve kullanmak konusunda emin olmadığım bir üründü. Balıkyağı olduğu için kokusunun ağır olduğunu,lezzetinin acı olduğunu düşünürdüm. Tat ve koku açısından baya iyiydi. Düzenli olarak kullanılabilir yararlı bir ürün olduğu kanısındayım. O yüzden gidip alacağım. Özellikle okula giden çocuklar için zihin açıcı olacaktır. Teşekkürler Denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aycan Ö.
Aycan Ö. · 28 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Balık yağı omega asitleri bakımından çok değerli bir kaynak olsa da genelde tadı ve kokusu yüzünden ön yargı ile yaklaşılan bir gıda takviyesi. Fakat bu jel formda kötü koku kötü tat yok. Öyleki balığa dair bir şey yok izleniminde. Çocuğunuz balık yağı tükettiğini fark bile etmeyecek. Tıpkı meyvesulu yumuşak şekerler gibi bir formu ve tadı var.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe S.
Ayşe S. · 35 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Easyfishoil zaten kullandığım ve memnun olduğum bir marka cignenebilir olması ayrı güzel çocuklara kaşıkla içirmek yerine tek bir ambalajda şeker gibi olması ve sağlıklı bir şekilde gelişimlerine yardımcı olması ve güvenilir olması bütün kaliteli şeyler bir arada her zaman tercihim ve şüphesiz tercih edebilirsiniz çocuklar severek kullanıyorum 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma A.
Fatma A. · 28 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanımı çok kolay çocuğum jelibon şeker yer gibi yuttu ayrıca portakal tadı olduğu için yine istedi. Özellikle benim gibi aman bağışıklığı kuvvetli olsun aman bu olsun şu olsun diyen pimpirikli anneler için baya kolaylık saglamış. Zaten normalde de kullanıyordum . Teşekkür ederim bir kez daha denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.