Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil Multi
amazon-image
EasyFishoil Multi

EasyFishoil Multi

EasyFishoil  · easyvit.com.tr
  4.75  (14844 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  • EPA ve DHA ile birlikte multivitamin içeren balık yağı takviyesi
  • Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel form
  • Doğal çilek, doğal limon ve doğal portakal aromalı
  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Oksijen ve neme karşı bariyer oluşturan paketleme teknolojisiyle ilk günkü gibi hijyenik ve taze
  • Patentli ConCordix® teknolojisi
  • Norveç’te üretim

Nasıl Kullanılır?

3-10 yaş grubu çocuklar için günde tercihen yemeklerden sonra 1 çiğnenebilir jel form tüketilmesi önerilir.

Avrupa Gıda Güvenliği Otoritesi (EFSA), 2 ila 18 yaş arası sağlıklı çocuklara günde 250 mg DHA + EPA alımını önermektedir.*

EasyFishoil Multi, içeriğindeki DHA ve EPA oranları ile EFSA tarafından günlük önerilen miktarı 1 jel form ile karşılar.

*EFSA (European Food Safety Authority). Scientific Opinion on Dietary Reference Values for fats, including saturated fatty acids, polyunsaturated fatty acids, monounsaturated fatty acids, trans fatty acids, and cholesterol (EFSA Journal 2010; 8(3):1461)

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%71
%14
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek tablet olduğu için ürünün etkinliği üzerine maalesef ki yorum yapamayacağım. Reklamlarda görüp çok merak ettiğim bir üründü. Ürünü kardeşime denettim. Kullanımın çok rahat olduğunu düşünüyorum kendi adıma. Tek tablette her şeyin bulunması cezbedici. Ancak kardeşim bu formu çiğnemeyi çok sevmedi. ürünün yapısı kendisini rahatsız etmiş. Belki de balık yağı çiğneme fikri onu rahatsız etti, kendim denemediğim için bilemiyorum. Beğenseydi tekrar almayı düşündüğüm bir ürün olabilirdi. Ancak direkt yutulan ürünler sanırım bizim için daha iyi bir alternatif olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oğuz K.
Oğuz K. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce doktorun tavsiye ettiği başka bir marka balık yağını çocuğumuza veriyorduk.Şurup formundaydı. Tek başına içeremiyorduk malesef mutlaka içtiği ya da yediği bir şeyin içine katarak veriyorduk. İstemez diye EasyFishoil'in balık yağı olduğunu söylemedik. Anlamadı bile. Jelibon sanıp yine istedi yavrum 😁 Sonra anlattık balık yağı olduğunu ve hepsini yiyemeyeceğini. İyiki varsın Denebunu sizin sayenizde denedik yoksa çocuğuma balık yağını severek yediremezdim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sümeyra a.
Sümeyra A. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
4 yaşındaki oğlum çok beğendi tadını. jelibon formunda olmasından dolayı çok ilgisini çekti ve tadına bayıldı kokusu bile mükemmel. zamanında bize içirilen balık yağları resmen işkenceydi biz çocuklar için şimdi ise keyifli bi hale getirilmiş. çok güzel düşünülmüş bi ürün içeriğinde bir çok vitamini de bulundurması çok iyi daha önce denemeyi merak ettiğim ama deneme şansımın olmadığı bir üründü denebunu sayesinde tanışmış olduk ve bayıldık. ilk işim yarın ürünü satın almak. deneme fırsatı verildiği için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan K.
Canan K. · 49 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriği harika bir ürün çocuklar için oldukça faydalı. Hem zihinsel hem fiziksel gelişimlerine katkı sağlayacak maddeler var. B6 , B12, kolin, folik asit gibi içeriklerin tek bir üründe sunulması harika bir şey. Balık yağının bu şekilde çiğnenebilir jel formda oluşu ve tekli olarak paketlenmesi iyi olmuş. Şuruplar hava ile temas ediyor ve balık yağı bayatlıyor ama jel tabletler öyle değil. Bu da daha hijyenik olmasını sağlıyor. Kokusu da limon ve portakal karışımı gibi, hoş bir kokusu var. Güvendiğim bir marka. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ayşe D.
Melike Ayşe D. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum kolay kolay ilaç içen veya vitaminleri rahatça kullanabilen bir çocuk değildir. Tadının iyi olması lazım ki kendisi rahatça kullanabilsin. Easyfish oil multi yi denediğimizde jel tableti ağzında kolayca dağıldı tadını çok beğendi ve bu ürünü kolayca tüketebildi. Balıkyağının yanında multivitaminleri de içermesi ekstra çok iyi bir özellik. Biz içeriğinden tadından kullanımının kolay olduğundan dolayı ürünü çok sevdik. Ve bundan sonra da kullanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar Ç.
Bahar Ç. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten duyduğum bildiğim bir vitamindi. Ama doktor tavsiyesi olmadan hiç bir dışarıdan ek vitamin kullanmadım. 3,5 yaşındaki kızıma verdim gelen deneme ürününü. Tam olarak şöyle oldu; ilk başta çok heyecanlandı, aaa benim için bu, anne çok güzel hem de sarı, jelibon mu bu, bana mı yollaşmışlar falan böyle baya sevinçli bir şekilde çiğnedi, ve yutarken aaayyh tadı çok kötü dedi. Gerçekten öyle mi bilmiyorum, yani yutarken sanırım bir tad aldı ve beğenmedi. Ama formu, jelibon gibi olmasından dolayo bence birdaha versem yine yer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Döndü Ö.
Döndü Ö. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklar için multivitamin deyince en güvendiğim marka zaten kullanıyorduk bu platformda yorum yapma fırsatı buldum bu ürünle ilgili çocuklarımıza vitamin desteği çok önemli küçük yaşlarda gelişimi için bu markayı her anne gibi uzun araştırmalar sonucu aldım ve uzun süredir kullanıyorum birincisi jel olduğu için kolay çiğneyip yutuluyor tadını seviyor çocuğum o sevdi zaten bizim için önemli olan ise içeriği içeriğine baktığımızda balık yağı D3 b12 e vitamini benim için en önemli alma sebebi tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlı K.
Nazlı K. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklar için kullanımı çok kolay gerçekten.Kızım görür görmez ben bunu biliyorum daha önce tv de gördüm dedi.Hemen denedi.Tadı çok hoşuna gitti çiğnenebilir ve jel formunda oluşu gerçekten güzel.Tek kullanım olduğu için sadece kullanılabilirliği ve tadı konusunda yorum yapabilirim.Daha önce kızıma vitamin takviyeleri yapmıştık ama bunun kadar tadını ve kullanımı beğendiği hiç olmamıştı.Diğerlerini nerdeyse zorla veriyordum.En azından o yargıyı kırdık :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berin Y.
Berin Y. · 53 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün paketlenmesi hijyenik şekilde taşınabilir olması açısından kolaylık sağlıyor. Ürünün çiğnenebilir olması özellikle kolay çiğnenebilir çocukların sevdiği yumuşak şekerleme tarzında olması çocuğun hoşuna gidiyor. Çocuğun balık yağı kokusu almaması aksine hoş bir meyve kokusu alması sürekli kullanımda herhangi bir zorluk yaşamadan kullanmasına sebep olur. Sadece balık yağı olmayıp bazı vitaminleri de içermesi ürünün başka ve güzel bir artısı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda M.
Funda M. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çocuğum çok beğendi, paketlemesi çok özenli ve güzel. Ürün çiğneme tableti olduğu için lezzetinin tazeliği çocuklar için oldukça önemli ve ürün ambalajlanma şekliyle bu tazeliği kesinlikle sağlıyor! Çocuğum tadına bayıldı, içeriğine de ben bayıldım. Günlük alması gereken vitaminleri bu eğlenceli yolla keşfetmemiz harika oldu. Üründen sipariş verdim ve günlük rutinlerimize ekledim, herkese tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.