Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil Beta Glukan
amazon-image
EasyFishoil Beta Glukan

EasyFishoil Beta Glukan

EasyFishoil  · easyfishoil.com
  4.64  (8333 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster
  • EPA ve DHA ile birlikte Beta Glukan, A, C ve 500 IU D vitamini içeren balık yağı takviyesi
  • Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel form
  • Karışık meyve aromalı
  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Hava ve neme karşı bariyer oluşturan tekli paketleme teknolojisiyle ilk günkü gibi hijyenik
  • Patentli ConCordix® teknolojisi
  • Norveç’te üretim

 

Nasıl kullanılır?

3-10 yaş grubu çocuklar için günde tercihen sabahları 1 çiğnenebilir jel form tüketilmesi önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%20
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mukaddes A.
Mukaddes A. · 32 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Easy Fish Oil Beta Glukan ile denebunu sayesinde tanışma fırsatım oldu.Bir süredir aklımda olan ve kullanmak istediğim bir üründü.Öncelikle kızım tadını çok sevdi.Paketlemesi korunaklı ve tekli jelibon formunda olması da ayrıca hoşuma gitti.Sıvı formdaki balık yağlarına göre saklanması ve taşınması oldukça kolay ve pratik.Üstelik jelibon gibi olmasıdan dolayı çocukların ilgisini çekiyor olmasıda ayrıca bir kullanım kolaylığı sağlıyor.İçerisinde balık yağı,beta glukan ve A C D vitaminlerini bir arada barındırması da artı bir yönü.Biz severek kullandık.Tavsiye ederim.Teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazan A.
Nazan A. · 40 · Van
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek numune gönderildiği için kızımdaki faydasına dair bir şey diyemeyeceğim ama kullanım konusunda bir şeyler söyleyebilirim.oncelikle kullanımı çok rahat.daha önce verdiğim takviyeler şurup formunda olduğu için kızıma zorla tukettiriyordum.ama easyfishoilin kullanımı çok rahat.kizim şeker niyetine tüketti hatta.baska var mı diye de sordu.rahatsiz edici bir kokusu da yok.ozellikle takviye vb almak istemeyen çocuklar için kullanımı çok kolay.Bunun yanında birçok vitamini barındırması da biz anneler için çok olumlu bir özellik.bundan sonra almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz Aktağ
Deniz Aktağ · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
EasyFishoil Beta Glukanı Şubat ayı kutumda görünce çok sevindim.Balıkyağının tadını beğenmeyen çocuklara şeker diye yedirebileceğimiz türden hem ambalajı hem işlevselliğiyle çok iyi düşünülmüş. İçeriğine gelince karışık meyve aromalı balık yağı kokusu meyveli tadı tatlı, BETA glukan ve A,C,D vitaminleri ile kızım için mükemmel bir takviye edici vitamin deposu. Kızım sabah kahvaltısını yaptırdıktan sonra veriyorum, çiğnenebilir jel olması kolaylık sağlıyor. Güvenilir bir marka olması ile içimiz rahat.Mutlaka çocuklarınıza deneyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Y.
Hülya Y. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde de cocuklarım ıcın easyfısh oıl balık yagı tabletlerını kullanıyordum.Hem guvenılır bır marka olması hemde kullanım kolayladıgı sagladıgı ıcın tercıh sebebımdı.Takvıye edıcı gıda sureklı kullanan bır ebeveyn olarak ozellıkle kıs donemı boyunca sık hastalanan cocuklar ıcın betaglukan kesınlıkle onerımdır.Farklı markaların betaglukan ıceren surup formunu kullanıyordum beta glukan ozellıgı ile balık yagı bırlesmıs formunu ayrı ayrı kullanmak yerıne tek seferde kullanmak daha mantıklı hemde surup vs ıcmeyen cocuklar ıcın kurtarıcı...tesekkurler easyfısh oıl aılesı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse A.
Ayse A. · 36 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime ulaşır ulaşmaz 6 yaşındaki çocuğum denedi ve gerçekten tadını çok beğendi. Zaten denemek istediğim bir üründü fakat oğlum balık kokusuna duyarlı bir çocuk olduğu için beğenmez diye tereddüt duyuyordum bu deneme numunesi inanılmaz bir fırsat oldu benim için. Sağlık çalışanı bir anne olduğum için güvenilir markaları tercih ediyorum araştırıyorum bir çok arkadaşımda çocuğuna bu ürünü kullanıyor benimde deneme fırsatı bulmam çok iyi oldu 👍🏻 Yola bu ürünle devam edeceğiz yarın eczaneden hemen alınacak 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz A.
Deniz A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Easyfishoil Beta Glukan çocuklarıma güvenle kullandırdığım takviye. Çocuklarım balık sevmediği için asla yediremiyordum ve birçok vitaminden eksik kalıyorlardı.Bir jel formda Balık Yağı + Beta Glukan, A, C, D Vitaminleri bir arada olması harika. İlk yedirdiğim de anne bu jelibon mu dediler ve ben şok :) Çünkü tadı çok tatlıymış ve kokusu meyvemsiymis öyle diyorlar :) Güvenilir bir marka olması ve hijyenik paketi ile gönlümü feth etti. Muhakkak çocuklarınıza denettirin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia K.
Rabia K. · 29 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün balık yağı içermesine rağmen asla rahatsız edici bir kokusu yok. Tekli paketleme olması her zaman hijyenik kalması sayesinde annelerin tercih etmesi açısından büyük bir avantaj sağlıyor. Şekil itibariyle çocukların da ilgisini çekiyor. Ambalajının renkli olması da çocuklarda dikkat uyandırıyor. İçeriğinin bu kadar dolu olması da annelerin gönlünde rahatlık sağlıyor. Bir çocuğun günlük alması gereken takviyelerin tamamını içeriyor. Kesinlikle çocuklara kullanılması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin Y.
Pelin Y. · 37 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun denebunu kutumda tanimlanmasini denemek acisindan cok istiyordum cunku kizim bir markanin urununu denememe ragmen icmedi cunku bir sekilde balik yagi tadini aldi geldigi ilk gun denedik ve sevdi cok guzel tatlandirilmis ve cocuklar o balik yagi tadini almiyor bence. Bir jelde balik yağı beta glukan A C D vitaminlerinin olmasi da ektrasi, kullanimi tasimasi cok kolay tek tek paketlenmis olmasi disardan gelebilecek etkilere karsi vitaminleri koruyor kizim ilk kez bir takviyeyi geri cevirmeden tuketti teşekkürler denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün elime bir adet olarak ulaştıgi için çocuğumun bağışıklığı ve gelişimi üzerindeki etkisi hakkında bişey söyleyemiyorum fakat herşeyi yemeyen ve çok seçici bir çocuğum olmasına rağmen kendisi paketinden çıkardı memnuniyetle yedi ve bir daha istedi :) tadını çok beğendi böyle faydalı bir ürünün tadının güzel olması çok avantajlı bişey çünkü genelde ilaç formunda olduğu için çoğu şeyi yedirmeye güçlük çekiyoruz ama easyfishoil bu işi hakkıyla yapmış teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berna A.
Berna A. · 30 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denediğimiz ikinci Easy Fishoil ürünüydü. Kızımla tadını çok sevdik. hijyenik olması ön koşuldu. Paketlerin hava almaması tek kullanımlık ve kolay açılır paket olması benim için bir artı. Sakız gibi ama değil şeker gibi hiç değil jel kıvamında. Ayrıca şekerlilik oranı başarılı. balık yağları kötü kokar tabusu Easy Fishoil ile yıkıldı. İçeriğinde Hem balık yağı hem Beta glukan hem A,C, D vitaminleri var daha ne olsun. Bu ürüne puanım 5üzerinden 5 😊 Herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.