Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil EasyFishoil-badge
amazon-image EasyFishoil-badge
EasyFishoil

EasyFishoil

EasyFishoil  · easyfishoil.com
  4.63  (16523 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

EasyFishoil omega3 yağ asitlerine ek olarak D vitamini de içeren balık yağı takviyesidir. Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel forma sahiptir. Doğal limon ve doğal portakal aromalıdır. İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez.

Nasıl Kullanılır?

Takviye edici gıda olarak, 3-10 yaş arası çocukların çiğneyerek günde 1 veya 2 jel form kullanmaları önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%15
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emine K.
Emine K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce almayı düşünmüştüm ancak bulunduğum yerde eczanede yoktu, başka marka almıştık. Kokudan dolayı oğlum içmedi, para çöpe gitti. Ancak Denebunu sayesinde EasyFishoili denedik; portakal kokulu, yumuşak şeker gibiydi. Tıpkı reklamlardaki gibi oğlum çok beğendi ve hâlâ istiyor. Balık yağında kesinlikle paranız boşa gitmeden, çocuğunuzu zorlamadan, seve seve kullanacağınız bir numaralı ürün. Teşekkürler Denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bildiğimiz diğer markalarda bulunan balık yağlarının tüketilmesi zor olup ağızda bıraktığı tat kötüdür. Bu sebeple genellikle çocukların da kullanmaktan kaçtığı bir takviye edici gıdadır ancak hem jel formundaki yapısı, çiğnenebilir olması hem de limon ve portakal aromasının baskın olması tadını güzelleştirirken kullanımı kolaylaştırıyor. Görüntüsü de çocukların ilgisini çekiyor. Kullanmaya devam edeceğiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Ş.
Ayşe Ş. · 40 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
EasyFishoil i daha önce reklamlar sayesinde tanıştık ve kızlarım çok merak ediyordu. Denebunu kutusu sayesinde tadına da baktılar 😍Tadını ve kokusunu çok beğendi kızım. Çocuklar için ilaç ya da vitamin takviyesi almak kimi zaman sorun olabiliyor ama bu ürünü çok rahat bir şekilde ve severek yedi kızım. Kesinlike alıp kullanmayı düşünüyorum. Çocuklar için balık yağının önemi de malum o yuzden kullanimi kolay bir ürün bulduğumuz icin şanslıyız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Demet T.
Nur Demet T. · 34 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü defalarca almaya niyetlenip her seferinde diğer balık yağları gibi kızım konusunu ve tadını sevmezse diye almaktan vazgeçtim . Ürünü dene bunu kutusunda görünce gerçekten çok sevindim. Ürünün kokusu dokusu çok güzel kızım gerçekten hiç zorlanmadan kendi kutusundan açıp kullandı. Ve ürünü çoktan satın aldık. Kullanmaya başladık. Gerçekten hem Easyfishoil'e hem de denebunu ekibine bu konuda çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
OZLEM Y.
Ozlem Y. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hamilelik boyunca kendim tablet kullandım.Kızım doğduktan sonra ona da balıkyagına başladım.Balık yağı tüken bir aileyiz.Bu ürünü kızım denedi ve " anneciğim bana bundan alabilir misin?Hemen bitti"Dedi.Biz anneler çocukları için en iyisini ister seve seve alırım.Çunku hem beyin gelişimi hem de omurga gelişimini desteklemekte.Her anne hamileliği ve emzirme donemı boyunca kullanmalı çünkü sütü ile bebeğe faydası geçer. Çocuklarımıza da mutlaka kullanmalıyız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge Ö.
Özge Ö. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden kızım reklamlarda görüpte almamızı çok istedi Fakat tadını beğenmeyecegini düşündüğümüz için almamış tık sabit olarak kullandığımız bir balıkyagi ve vitamin olduğu için onu kullanıyorduk tadını bilmediğim için almamıştım gönderdiğiniz numune sayesinde tadını kızım öğrenmiş oldu ve ertesi günü gidip eczaneden 2 kutu birden aldık şu anda easy fish oil kullanıyoruz teşekkür ederiz denebunu. Bizim için en iyi sonuç ürünlerin içinden bu oldu diyebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilşat Y.
Dilşat Y. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Biri 36, diğeri 22 aylık iki oğlum var. Bugüne kadar neler çektim vitamin takviyelerini içirmek için. Meyve sularına mı karıştırmadım. Ekmeğine mi damlatmadım. Hepsi hüsran! Bir gün içse diğer gün olmuyordu. “EasyFishOil” iyi ki varsın. Çocuklarım jelibon sanıp kendileri istiyor. Kokusu da şahane. Hem omega hem D vitamini takviyemizi iple çekiyorlar. Keşke bütün vitamin takviyeleri bu formda olsa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
aşırı aşırısı memnun kaldım. şurup formunda olanı zorla içiriyordum. Ya bunu da sevmezse boşuna para vermeyeyim diye almıyordum ama Denebunu sayesinde deneyimleyip görmüş olduk ki çocuklar bayılıyorlar yetmiyor tekrar tekrar yemek istiyorlar. aynı gün koşa koşa eczaneye gidip bir paket bunun aynısından bir paket de multivitaminlisinden aldık ikisini de severek yiyor. Alın aldırın zeki ve güçlü çocuklara çok ihtiyacımız var çokça tavsiye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü oğlum reklamlarda görüp çok merak ederdi. Sizin sayenizde denemiş olduk ve çok beğendiğini söyledi. Tadını sevmez sanıyordum ama gayet güzel olduğunu ve büyük boyunu bana alır mısınız anne dedi. Sanırım büyük boyuyla devam edeceğiz aslında vitaminlere karşı hep önyargım var kan değerlerine bakılmadan verilen vitaminlere karşı ama bu vitamini markanın güvenirliliği ve balık takviyesi içerdiği için sürekli kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep G.
Zeynep G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 yaşındaki oğluma jelibon diye verdim. Bir daha istedi :) daha önce çok methedilen popüler bir markanın şurubu almıştım. İçiremeyince kendim içmek zorunda kalmıştım ben bile zorlanmıştım içerken. Paketten bir tane çıktığı için tadı hakkında yapabileceğim tek yorum çocuğumun sevmiş olması. Tek tek paketlenmiş olması çok büyük bir avantaj tazelik açısından. Tam boyunu almayı düşünüyorum fakat fiyatı yüksek geldi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.