Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyFishoil EasyFishoil-badge
amazon-image EasyFishoil-badge
EasyFishoil

EasyFishoil

EasyFishoil  · easyfishoil.com
  4.63  (16523 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

EasyFishoil omega3 yağ asitlerine ek olarak D vitamini de içeren balık yağı takviyesidir. Kolayca tüketilen çiğnenebilir jel forma sahiptir. Doğal limon ve doğal portakal aromalıdır. İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez.

Nasıl Kullanılır?

Takviye edici gıda olarak, 3-10 yaş arası çocukların çiğneyerek günde 1 veya 2 jel form kullanmaları önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%15
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel Ö.
Sibel Ö. · 33 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım çok beğendi bundan sonra kullanacağım tek marka
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha A.
Zeliha A. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kış aylarında özellikle yiğenlerim için vazgeçilmez
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 34 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
oğlum tadını çok sevdi severek yedi çok begendik
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriği güzel ve kaliteli tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazik A.
Nazik A. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim çocuğum küçük olduğu için sevmediği gıdaları tükürme hareketi ile atar ve bir daha sevmediğini yediremezsiniz .bir tableti 4e bölerek verdim .Tadını beğenmiş olmalı ki şeker gibi ağzında çiğneyerek yuttu.Arkadaşlarımdan biliyorum bazı balık yağı şurupları yanında geçerken bile bayat balık kokusu gibi gelir midem bulanırdı.Bu üründe koku olmaması ve meyve içeriği kokması çocuklar için daha tercih edileceğini düşünüyorum .Sonuçta düşündüğümüz zaman bizim sevmedigimiz gıdaları kokuları çocuğa vermek de saçma geliyor bana sonuçta çocukta bir birey herşeyin farkında Koku olmaması yumuşak şeker gibi olması hoşuma gitti .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
nur k.
Nur K. · 31 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL HENÜZ HAMİLE OLDUĞUM İÇİN AÇIKCASI BEN KULLANDIM ZATENB BİR TANE GÖNDERİLMİŞ AÇIKCASI BEN BİR PAKET GELECEK DİYE ÇOK SEVİNMİŞTİM AMA BAYA Bİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRADIM ÇÜNKÜ GÖRSELDE SANKİ 30 LU TABLET VARDI BİR NUMANE GELİNCE ŞOK OLDUM .. HER NEYSE HEMEN AÇIP BEN ÇİĞNEDİM ÇÜNKÜ BEN KOKU HASSİYETİ VE MİDE HASSASİYETİ OLAN ŞU DÖNEMDE DENEMEK İSTEDİM KİŞ NORMALDE DE ÖLEYİMDİR . AYY BEN ÇOK BEĞENDİM . İLERDE KIZIMA ALIP MUTLAKA KULANDIRACAĞIM NE BİR KOKU NE SONRADAN GELEN BİR TAT ALMADM SANIRM KARNIMDAKİ KZIIM DA BEĞENDİ ÇİĞDEYİNCE TEKME ATTI ::) BANA DENEME FIRSATI VEREN DENE BUNU AİLESİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice S.
Hatice S. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklar diğer balık yağı ürünlerini ağızlarına dahi sürmek istemiyor mideleri bulanıyor.Ve yararlı vitaminlerden mahrum kalıyorlar.Easy fish oili çocuğum kolay bir şekilde itiraz etmeden beğenerek yedi.Bundan sonra diğer sıvı balık yağları ile çocukların midesini kaldırmaya son.Kendi çocuğum olduktan sonrada benim için tercih sebebi olacak bir ürün.Sadece kutu içine bir tane koymaları sadece yapısını görüp denememize yardımcı oldu ama birkaçtane koysalardı etkisinide görebilmemize yardımcı olurlardı diye düşünüyorum.Firma tanıtım konusunda bir tık daha eli açık olsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 29 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ablam ankarada bir eczaci bana urunu onerdiginde ilk olarak dedigim sey urun cok pahali oyuzden denemelik numune urunu varmi diye sormustum oda suanlik yok demisti bunun uzerine denebunu baana paketin icinde numune 1 adet gonderdigine cok sevindim . Kizim 5 yasinda diger balik yaglarini kullandim fakat zorla iciriyordum gorunumunden dolayi zorla veriyordum ama easy fish oil benim icin suanda itibaren kizim icin cok faydali limonlu olani cok begendi hatda jelibon die kandiripp icirdim oyuzden hicbirsey anlamadi bu benim.bir anne olarak cocugumu zorlamadan severek bisi istemesi benim.icin en onemli seydir tesekkurler denebunu 😀😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mehtap A.
Mehtap A. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün için tereddütlerim vardı. Çİğneme tablet şeklinde oldugu için kızım sevmezse direk çöpe gider düşüncesiyle almaya cesaret edememiştim açıkçası . Denebunu sayesinde denemiş olduk kızım 4 yaşında ve böyle şeyleri ağzına aldığı gibi çıkarır inanın çok şaşırdım Birtane gönderilmiş ve iki tane yokmu neden iki tane göndermemişler dedi😊kızımın yorumunu almak lazım ürünü o denedi çünkü Kızımın Yorumu:Tadı güzelmiş acı değilmiş yumuşacıkmış kendisi öyle diyor sipariş vereceğiz anlaşılan sizde deneyin pişman olmazsınız Teşekkürler DENEBUNU😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra E.
Esra E. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 4 yaşında olan kızım çok begendi kokusu portakal gibi ama agızda tatlı ekşi bir tat bırakıyormuş rengi kullanımı oldukça iyiydi hatta sakız sandı süper bir ürün beğendik..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.