Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyDefence Beta Glukan
amazon-image
EasyDefence Beta Glukan

EasyDefence Beta Glukan

EasyDefence  · easyvit.com.tr
  4.68  (1075 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Kutu içerisinde Easydefence Beta Glukan-Yetişkin-30 Adet Çiğnenebilir Jel Form Tablet (45 gr) ürününden iki adet bulunmaktadır.

Yetişkinler ve çocuklar için Beta Glukan+ A, D, E Vitamini 

  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Kolay kullanılan, susuz tüketilebilen çiğnenebilir jel form
  • İlk günkü etkiyi koruyan her jel formun ayrı olarak paketlendiği ambalaj


Nasıl kullanılır?

Takviye edici gıda olarak 4-10 yaş çocukların günde 1 çiğnenebilir jel form, yetişkinlerin günde 2 çiğnenebilir jel form tüketmesi önerilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%22
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hemşire olduğum için yoğun çalışıyorum hem de covid hastalarla çok yakın temasım oluyor. Bu dönemde sık sık hastalanmaya başladım. Bağışıklığımı korumak için kullanmak istediğim. D vit seviyemi 50 den aşağıya düşürmemeye çalışıyorum. Yaz bile olsa kullanmakta fayda var. Araştırdığımda içeriği iyi bir ürün. Jel form alışık olmadığımız türde biraz fakat benim hoşuma gitti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisa D.
Nisa D. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Multi-vitamin olarak birçok firmayı deneyimlemiştim ancak ağızda bıraktıkları tat ve tabletlerin aşırı büyük olması kullanmamı zorlaştırıyordu. Easyvit sayesinde hem içeriği yüksek bir multi vitamin kullanmış oluyorsunuz hem de beta glukan almış oluyorsunuz. Tadı çocuklar için bile gayet güzel, portakallı jelibon gibi. Yaklaşık 15 gündür düzenli kullanıyorum ve bittikçe alacağım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk defa denedim, öncelikle tadi güzel, taşima kolayliği olmasi hosuma gitti, istediğin kadarini yanina alabiliyosun. Şurup veya hap şeklindeki vitaminleri genellikle kullanmakta zorlanıyorum, işe veya tatile giderken pratik olmuyor, şuruplari bitiremiyor, haplarda genellikle cok büyük oluyor yutamiyorum. Oğlumla beraber kullandik, jel formunda olduğu icin cok sevdi, tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma E.
Fatma E. · 42 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tek tek kullanılabilir çıtçıt gibi birbirinden ayrı olması günlük tüketim miktarımı yanımda taşımama kolaylık sağlıyor. Cüzdana koy, kolayca taşı ve tüket.. Tadına değinmeden yorumu kapatmak haksızlık olur çünkü efsane lezzetli.. Damağımdaki tadı hemen geçmesin diye birer birer tüketiyorum. Günlük önerilen doz 2 adet.. Henüz yeni başladım, kutu bitince yorumumu güncelleme yapacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yetrli miktarda e ve d vitamini aldığımı düşünmediğim için başladım cildimde gözle görülür etkisi var çevremde kiler baya güzelleştin dio vitamin takviyesinden olduğunu düşünüyorum diz ağrılarım için d vitamini ara ara kullanıyodum kullanmaya diz ağrım olmuyo doktor tavsiyesiyle d vitamini başlamıştım normalde bu takviyeyle devam ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra A.
Büşra A. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok beğendim. Tadi çok güzel. Hepsini taşımak zor olduğu için tek tek her gün çantama atıyorum. Bu anlamda paketin taneli şekilde ayrılabilir olması güzel. Tadından mıdır yoksa içinde bir şey mi var bilmiyorum ama her gün alasım geliyor. Agizda hoş bir tat birakiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nihal E.
Nihal E. · 38 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
devamli kullandigim bir üründu icerigi degisiyor balik yagida eklemisler ama ben bu formu kullaniyordum denebunu sayesinde daha uyguna bulabilmek muthis oldu benim icin kizlarima balik yagini kullanıyorum bu markanin kizlarim cok seviyor kullanimida cok kolar surup içirmek gercekten cok zor oluyordu teşekkürler easyvit
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek T.
Dilek T. · 30 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım, kullanımı çok pratik çantama atıp çıkıyorum. Tadını da çok beğendim. Yoğun tempomda gerçekten iyi bir destek olduğunu düşünüyorum. Günde 2 tane jel çiğneyerek bir kutuyu 15 gün kullanabiliyorsunuz. 2 kutu daha sipariş verdim, kesinlikle kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
naime t.
Naime T. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçeriği çok iyi olduğu için 12 yaşında oğlumun kullanımı açısından kolaylığını sevdim, oğlum tadını sevdi jelibon niyetine istiyor. Ben tadını pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim, biraz deterjan tadı gibi geliyor ve şeker olmasa kapsül formunda olsa benim tercihim olur fakat oğlum sevdi onun için alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çisem E.
Çisem E. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek tek paketlenmesi inanılmaz güzel çünkü yanında taşıyabiliyorsun ve kesinlikle çok daha hijyenik hissettiriyor. Ayrıca enerji de vermiş gibi hissediyorum sanki daha iyi hissediyorum kullandığımdan beri. Ayrıca insan jelibon gibi bir sürü yemek istiyor hiç gıda takviyesi gibi hissettirmiyor. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.