Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
EasyDefence Beta Glukan
amazon-image
EasyDefence Beta Glukan

EasyDefence Beta Glukan

EasyDefence  · easyvit.com.tr
  4.68  (1075 yorum)
       
Daha fazla göster Daha az göster

Kutu içerisinde Easydefence Beta Glukan-Yetişkin-30 Adet Çiğnenebilir Jel Form Tablet (45 gr) ürününden iki adet bulunmaktadır.

Yetişkinler ve çocuklar için Beta Glukan+ A, D, E Vitamini 

  • İlave şeker, koruyucu, domuz yağı ve katkıları içermez
  • Kolay kullanılan, susuz tüketilebilen çiğnenebilir jel form
  • İlk günkü etkiyi koruyan her jel formun ayrı olarak paketlendiği ambalaj


Nasıl kullanılır?

Takviye edici gıda olarak 4-10 yaş çocukların günde 1 çiğnenebilir jel form, yetişkinlerin günde 2 çiğnenebilir jel form tüketmesi önerilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%70
%22
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra D.
Esra D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün kullanımı kolay tadı hoş ve çok enerjik hissetmenizi sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilay E.
Dilay E. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tıpkı çiğnenebilir şekerler gibi, tadı ve ağızda bıraktığı his gayet güzel. İçeriğinden dolayı aldım; beta glukan ve D vitamini bir arada olduğu için aldım. O kocaman vitamin tabletleri yerine ağızda bıraktığı tadı güzel çiğnenebilir jel formda olan bu markayı tercih ederim. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan T.
Canan T. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandıkca memnuniyetimin arttigini belirtmeliyim. Cocuklarimin surekli hastalandiklari mevsim gecislerinde onlara verdim ve cignenebilir jel formda olmasi sebebiyle severek tukettiler. Iceriginde dvit , A ve E Vit. olmasi ise en sevdigim öz. Oldu. Surekli cantamda tasidim hatta cocuklar sekerli bisiler istediklerinde odul olarak onlara easy defence verdim. Onlar saglikli ben mutlu 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Ç.
Ezgi Ç. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın ürünlerini seviyorum çocuğum için de özellikle tercih ettiğim bir marka dene bunu sayesinde piyasada ki fiyatının çok altında alma şansım oldu özellikle içeriğinde d vitamini bulundurması en büyük tercih etme sebeplerimden hem sindirim sistemine hemde bağışıklık sistemine etkisi var kullanan herkesin memnun kalacağından eminim ❤️ teşekkürler denebunu 🌸🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda K.
Funda K. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kıvamı jelibon gibi, çocukların çok rahat kullanabileceği şekilde. Tadı çok güzel böyle ilacımsı bir tadı yok. Tek tek paketlendiği ve kesik çizgileri sayesinde çok paketler birbirinden ayrılıyor. Yanında taşıma açısından o da bir avantaj. Yeğenlerime de alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sine m.
Sine M. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içeriğinin görece temiz olması çok önemli bir artı. Kullanımı çok rahat, tek tek ambalajlanması kullanımı pratikleştiriyor. Sadece aroması biraz daha geliştirilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur A.
Ayşenur A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı güzel, çiğnenebilir olması ayrıca avantaj. İçeriği güvenilir. Enerji verdiğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Gönül
Zeynep Gönül · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle paketlenmesi, taze kalması, tek tek kullanım rahatlığı mükemmel. Jel formunda olması çiğnenmesi çok çok hoşuma gitti. İyice çiğneyip küçülttüğüm için mideme rahatsızlık vermiyor. Bu tarz vitamin hiç kullanmamıştım bu vitamine başlamadan önce tırnaklarım kırılıyordu, saçlarım dökülüyordu, merdiven çıkarken daha yorgun hissediyordum hepsini giderdi. Yumuşak olduğu için mide bulandıracağını düşünmeyin bende korkmuştum bundan ama tadı çok harika olduğundan mide bulandırmıyor. Meyve yer gibi bir etkisi var. Kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum bende kullanmaya devam edeceğim çünkü insan kendini daha sağlıklı hissediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Gönül
Zeynep Gönül · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kullanımlık ambalajı çok kullanışlı. Ayrı ayrı olmalarına bayıldım. Çiğnedikten sonra ağızda çok güzel bir tat bırakıyor rahatsız edici değil. Başka vitaminler beni ıshal yapabiliyor bunda o yan etkiyi görmedim. Tam 15 ün denedim önceden merdivenden çıkarken ağrı ve çarpıntı olurdu, kesinlikle bacak ağrısını bacak zorlanmasını ve çarpıntıyı kesti. Yorgunluğum gitti. Aşırı derecede saç dökülmesi vardı. İnanılmaz saç dökülmesini azalttı tırnaklarımı kuvvetlendirdi. 15 günden sonra devam edicem etkisi olucak gibi hissediyorum. Kesinlikle tavsiye ederim çok iyi bir vitamin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Ü.
Ceren Ü. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Değiştirerek zaman zaman çeşitli vitaminler kullanırım. Çiğnenebilir formda vitaminleri çocuklar için olan balık tabletlerinden biliyordum ancak yetişkinler için olanını ilk defa gördüm ve denemek istedim. Tadı çok güzel çok beğendim. Jelibon gibi olduğu için kullanımı çok kolay. Tek tek ayrılabilir ambalajıyla yer kaplamadan rahatlıkla yanımda taşıyabiliyorum. Etkisini görmeye başladım ancak bence tam etki için 2-3 kutu bitirilmeli. Genel olarak cok memnunum, bitince tekrar alacağım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.