Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ducray Melascreen Güneş Kaynaklı Yaşlanma ve Leke Karşıtı Gece Kremi
amazon-image
Ducray Melascreen Güneş Kaynaklı Yaşlanma ve Leke Karşıtı Gece Kremi

Ducray Melascreen Güneş Kaynaklı Yaşlanma ve Leke Karşıtı Gece Kremi

Ducray  · www.ducray.com
  4.39  (395 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Güneşten kaynaklanan erken cilt yaşlanması, lokal lekeler ve sıkılık kaybı gibi durumlarda kullanılır. İçeriğindeki maddeler sayesinde güneş kaynaklı yaşlanma belirtileriyle savaşmaya yardımcı olur. 

  • SynerWhite®: Melanin sentezini sınırlandırmaya yardımcı olarak koyu lekelerin rengini açmaya destek olur.* 
  • CER Vitamini: Kolajen sentezini destekleyerek kırışıklıkların doldurulmasına yardımcı olur. 
  • Hyaluronik Asit: Koruyucu bir nem tabakası oluşturarak cildin dolgunluğunu yeniden kazanmasını destekler. Zengin nemlendirici yapısı cildi besler. 
  • Sonuç: Güneş kaynaklı yaşlanma belirtileri hafifler, formunu yeniden kazanmış cilt, tekrar ışıldamaya başlar. 

Komedojenik değildir, paraben içermez. Fransa’da üretilmiştir.

*In-Vitro olarak test edilmiştir.

Nasıl Kullanılır?

Geceleri yüz ve dekolte bölgesine uygulayınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%42
%21
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ducray Melascreen'in güneş kaynaklı yaşlanma ve leke karşıtı gece kremini ilk defa denedim. kokusuna bayıldım. dokusu kıvamı çok güzeldi. sürdükten sonra cildin emmesi çok kısa sürdü ve bunu çok beğendim. ayrıca hızlı emdiği için parlamıyordu. nemlendirmesi ve ferahlığı uzun sürdü. hassas ciltli biri olarak sürdükten sonra hiçbir problem hissetmedim, rahattı. güneşte istemeden kaldıkça yaşlanıyoruz. cildi iyileştirmesini de beğendim. benim gibi bembeyaz bir teni olan ve güneş lekesinden mağdur yada mağdur olmak istemeyenlerin mutlaka kullanması gerek. çok kaliteli bir ürün olduğu belli. fiyatların uygun olması dahilinde diğer ürünleri de kullanmak isterim. çok memnun kaldım. tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge A.
Özge A. · 28 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme boy ürünü tamamen kullandım ve genç cildimi asla yormayan bir ürün olduğunu düşünüyorum. Tam bir gece kremi, cildim için uykuda yoğun bir bakım sağlıyor. Sabah yoğun bir şekilde nemlenmiş cilt ile uyanıyorum. Bununla beraber ürünün cilt lekelerine dair etkisini gözlemleyemedim, belki cildimde belirgin lekelerin olmamasından belki de ürünün deneme boy olması ve uzun süreli kullanılmaması sebebiyle herhangi bir leke giderici etkisi benim için mevcut değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
damla k.
Damla K. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşşırı iyiiiii. Yaklaşık 6 yıldır yüzümde sabitlenen ne yaparsam yapayım geçmeyen lekelerim vardı. İlk denemeden itibaren lekelerim açıldı cildim canlandı renk esitlendi. Nemlendirme süresi uzun. Çok çok beğendim. Kesinlikle gözü kapalı kullanıp herkese tavsiye edebileceğim bir ürün. Beni bu ürünle tanıştırdiginiz için çok teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurşen K.
Nurşen K. · 27 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandığım zaman özellikle fazla makyaj sonrası oluşan o göz altı ve yanak kısmı kırışıklıklarında büyük bit etkisi olduğunu fark ettim. Kremi sürdükten kısa bir süre sonra cilt kolayca kremi emiyor ve yağlı bir yapı hissetmiyorsunuz. Istikrarlı kullanımda büyük etkilerinin olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İlksen Ö.
İlksen Ö. · 40 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin deneme boyunu geldiği günden beri kullanıyorum. Bu tarz kremlerde iyi bir sonuç almak için en az 3 ay kullanılması gerektiğini biliyorum ancak kullanım sonucunda yanağımdaki kahverengi bir lekemin renginin hafif açıldığını gözlemledim. Ürünü alıp uzun süreçli kullanım gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Teşekkürler denebunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Candan İ.
Candan İ. · 43 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yumuşak ve kadifemsi dokusu ile çok güzel bir krem. Çok güzel nemlendiriyor, parlatmıyor cildi. Yapısının hafifliği ile kullanım sonrasında yağlı ve yapış yapış bir his kesinlikle bırakmıyor. Karma ve yağlı ciltler gönül rahatlığıyla kullanabilir diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena K.
Sena K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu ve kokusuna bayildim. Ayrica cildimizin ihiyaci olan herseyi icinde barindirmis olmasi oldukca ilgimi cekti. Bunun yanisira cildinize uyguladiktan sonra aydinlik bir gorunum elde etmenizi saglayisini cok sevdim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurten Ş.
Nurten Ş. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanmak cok istiyordum biraz pahali oldugu için kararsiz kalmistim acaba etkili olur mu diye .2 gecedir kullaniyorum cok guzel bi urün .Keske biraz daha buyuk olsaydi ama sorun degil ben bu urünu satin alacagim cunku cok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Müjde A.
Müjde A. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim çok kuru bir cilt tipine sahip.kre sürdüğümde cildime direkt olarak yüksek oranda bir yumuşama geldi.ve kokusu çok güzel. Bir nohut boyunda kremi kullandım. Etkisi büyük
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zümrüt Şahmaran Z.
Zümrüt Şahmaran Z. · 29 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ducray melascreen’i ilk denememe rağmen yüzümdeki lekelerin azaldığını ve geçtiğini farkettim. Yüzüme sürdüğümdeki dokusunu çok beğendim 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.