Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Maskesi
amazon-image
Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Maskesi

Dove Yoğun Onarıcı 1 Min Serum Bakım Maskesi

Dove Hair 
  4.70  (1472 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Şimdiye kadar ki en güçlü Dove Yoğun Onarıcı 1 Dakika Serum Bakım Kremi; yoğun ve etkili formülüyle saçlarınıza yoğun bir bakım yapar. Saçlarınızı anında onarır ve yıpranmalara karşı korur. Zayıflamış ya da yıpranmış olan saçlarınızı derinlemesine besler ve içten dışa onarır. Kırılmaların gözle görülür etkilerini sadece 1 dakikada hafifletir.

Özellikler:

·   1 dakikada yıpranmaya karşı onarım, koruma, önlem.

·   Yoğun ve etkili formüle sahiptir.

·   Saçların kolay açılmasını sağlar.

·   Saçları dökülmelere karşı korur.

·   Dove ürünlerinin hayvanlar üzerinde denenmediği PETA tarafından onaylanmıştır.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%17
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cansu Y.
Cansu Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun zamandır devam eden saç dökülmesi problemim vardı. Saçlarım boyalı olduğu için de banyo sırasında taramak oldukça zor oluyordu. Bu sebeple özellikle denemek istedim ve daha ilk kullanımda saçlarım çok kolay tarandı ve yumuşacık oldu. Elektriklenme olmadan çok bakımlı görüntü. Ekstra farklı bir ürün kullanmama gerek bile kalmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Nilüfer E.
Ece Nilüfer E. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gayet güzel ben 1 dakikadan fazla beklettim güzel sonuç aldım. Fakat kargo sorunluydu zaten miktarı az iyi paketlenmediği için yarısı akmış 🙄 Ayrıca aldığım setler 1 ayda bana ulaştı. İletişime geçtiğim halde bu hafta kargoya verilecek diye diye beni oyaladılar. 1 ay bekleyip yarısı akmış bir ürünle karşılaşmak hayal kırıklığına uğrattı beni :(
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara Ö.
Dilara Ö. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım boyadan tiftik olmuştu ilk kullanımda bile saçlar yumuşadı ve elektriklenmesi geçti ve parlattı etkisi 2 gün sürüyor etkisi. Saçları pamuk gibi yaptı hemen açıldı duşta saçlarım kokusu hoş bir kaç gündür kullanmama rağmen saçlarıma iyi geldiğini düşünüyorum dökülmeyi azalttı diyebilir miyim orasını daha ilerde göreceğim ama şimdilik çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şenay E.
Şenay E. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. Dove markasına yakışan bir ürün. Saçlarımı yıkarken resmen suyun altında saçlarım kayıyor o kadar pürüzsüz yapıyor ki bayıldım hem de 1 dakika gibi bir sürede gerçekten saçı harika yapıyor. Duş sonrası saçınızı da çok kolay tarıyorsunuz. Gerçekten bayıldım çok güzel bir ürün daha sonra da kullanmak isteyeceğim bir ürün herkese tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur Ç.
Edanur Ç. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklentimin üstünde. Bakım maskesi ve bakım kreminden eşit derecede verim aldım. Ben saçlarımı defalarca boyadım ve çok yıprattım ve bu yüzden eski yumuşaklığı kalmadı saçlarım çok sert oluyor. Bu sebeple çok işime yaradı. Saçlarım yumuşacık ve cidden hiç ağırlık yapmıyor ürünler saçta. Şampuan ve kremden sonra kullandım ve hepsinin birleşimi çok iyi oldu bence. Bittikten sonra almayı düşünürüm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet Ö.
Demet Ö. · 32 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım birbirine dolaşıyor ve tarakla açmaya çalışırken kırılıyor daha çok dökülüyor bu maskeyi kullandıktan sonra yumuşadığı için daha kolay açabildim,düzenli kullanımdan sonra farkı daha iyi anladım saçımda ki hacmi farkediyorum,eskisi gibi güçsüz ve sönük görünmüyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze A.
Gamze A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok güzel. Saçları yumuşacık yapıyor. Ürünün üzerindeki kullanma talimatlarında bakım kreminden sonra uygulayın yazıyor. Fakat ben direkt şampuandan sonra uyguladım. Bu şekilde bile üründen güzel sonuç alabiliyorsunuz. Kokusu zaten çok güzel. Denemenizi tavsiye ederim. Sonuçtan memnun kalacaksınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Menife Üner
Menife Üner · 28 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçları beslemesi ve daha sağlıklı bir saç yapısı için kullanılması gereken ürünlerden biri diye düşünüyorum. kısa süre içerisinde etkisini göstererek saçların daha kolay açılmasını ve duş sonrasında saçların parlak ve pürüzsüz gözükmesini sağladı. severek kullanacağım ürünler arasında yer alacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Tuba Ö.
Ayşe Tuba Ö. · 20 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kısa sürede etki etmesi ve pratik olması çok güzel. kutunun kapağını açar açmaz buram buram fresh bir nemlendirici kokusu alıyorsunuz. İlk kullanımdan itibaren saçımı nemlendirip daha parlak görünmesini sağladı. Özellikle nemlendirme konusunda oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Y.
Ayşe Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
duşta şampuan ve kremden sonra uygulandığında 1 dakika içerisinde güzel bir verim alınıyor çok az bir miktar kullanmak yetiyor tüm saça yayılıyor ve daha saça uygularken gerçek bir bakım yapıldığını anlayabilirsiniz kesinlikle çok beğendim ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.