Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dove Uzun Saç Terapisi Şampuan
amazon-image
Dove Uzun Saç Terapisi Şampuan

Dove Uzun Saç Terapisi Şampuan

Dove Hair 
  4.58  (1071 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Saçlar uzadıkça dış etkilere daha açık hale gelir ve yıpranmaya başlar. Yeni Dove Uzun Saç Terapisi, uzun saçlar için özel olarak geliştirilen formülüyle uzadıkça cansızlaşmaya ve kırılmaya başlayan saçlara bakım yapar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%27
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Kadiriye B.
Kadiriye B. · 36 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü daha önce hiç kullanmamıştım ve denebunu.com sayesinde kullandım, bu yüzden teşekkürler. Şampuanda ilk dikkat ettiğim okta kokusudur ve kokusunu çok beğendim. Soft ve tatlı bir kokusu var. 3 kez kullanma şansım oldu. İlk yıkamadan sonra saçlarımı yumuşacık yaptı ve tararken kolay bir tarama sağladı. Bu yüzden onarıcı etkisinin başarılı olduğunu düşünüyorum. Bu bakımı yaparken saçlarımda ağarlaştırmaya veya yağlanmaya sebep olmadı. Uzatmaya etkisinin olup olmadığını görmek için daha uzun bir süre kullanmam gerektiğini düşünüyorum o yüzden bu vaadi hakkında bir yorumda bulunamayacağım ancak şampuanı diğer konularda gayet başarılı buldum ve çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan K.
Vildan K. · 31 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçıma iyi gelen bir şampuan saçı gerçekten hafiflettiğini düşünüyorum ve memnunum. saclarima ilac gibi gelen sampuan. saçlarım bir süredir kafama yapışmış gibi sönük ve cansız görünüyordu. saçlarıma güzel bir hacim ve yoğunluk geldi. kokusu, saçı yumuşatması da çok iyi. birkaç haftadır kullandığım şampuan. kokusu çok çok hoş ve kalıcı. saçlarımı yumuşacık yapıyor. yağlandırma yapmadı, gayet güzel temizleyip hacim verdi. çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin K.
Yasemin K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım yağlı, boyalı ve yıpranmış. Öncelikle ürünün kokusu harika. Yıkandıktan sonra birkaç saat kalıyor. Ürünü objektif değerlendirebilmek için krem kullanmadım. İlk baktığım şey saçlarımı dökecek mi kaşıntı iritasyon yapacak mı oldu, hiçbir sıkıntı yaşamadım. Saçlarım boyalı olduğu için nemlendirmesini yeterli bulmadım saçlarım kurudu. Ama bunun normal olduğunu düşünüyorum saçlarım çok yıpranmış durumda. Boyalı ya da yıpranmış olmayan saçlara nemlendirmesinin yeterli geleceğini düşünüyorum. Saçlarımı gün içinde söndürmedi. Sabah erken yıkanmıştım, 2 gün saçlarım yağlanmadı. Uzatma etkisine yorum yapamıyorum bu kadar kısa sürede farkedilmiyor. Saçlarım boyalı ve yıpranmış olduğu için benim gibi saçlarınız varsa kessiinnlikle kremle desteklemek gerekiyor. genel olarak güzel bir şampuan tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seval B.
Seval B. · 33 · Yalova
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
1 yıldan fazladır aynı şampuanı kullanıyordum. Doğumdan sonra hormonların değişimi ile ilgili mi bilmiyorum saçlarımı yıpratmaya başladı sanki. Eski yumuşaklığı, parlaklığı ve temizlik hissini bulamıyordum. Benim için öncelikle onarıcı etkisi olması, daha sonra bakımlı görünüm ve koku çok önemli. Hepsini bu üründe buldum diyebilirim. Ben bundan sonra bu şampuandan devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren ÖZDEMİR
Ceren Özdemi̇r · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cok uzun zamandır ben Morfose Milk Therapy sampuan ve fon suyunu kullanıyordum. Saçlarım kalin telli olduğu için şampuanı yumusatma özelliği cok onemli benim için. Döve şampuanı normalde alıp kullanmazdim belki ama deneme ürünü olarak geldiği ici denemek istedim. Sac kremini gerek kalmadan yumuşacık yapti saçlarımı. Kokusuna da bayildim. Bir sure bu şampuanı kullanacağım:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
eda b.
Eda B. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde asla şampuanımı değiştirmem nereye gitsem yanımda götürrüm ve şampuan değişikliği ilk yıkamadan itibaren kepek yapar.ama bunda öyle olmadı 🤩 şampuanımı değiştirmeyi bile düşünebilirim efsane kokuyo. Şampuan ve kremi beraber kullandığım için varsa kremini de deneyip sonra karar vericem sanırım. Başarılı ürün ve kokusu baya iyi 🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevra Ö.
Nevra Ö. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kere dove markasına ekstra minnet duyduğumu belirmek isterim diğer markalar gibi minnacık deneme boyu yollamayıp kocaman şişesinde şampuan yolladığı için. Çok teşekkür ederim dove muhteşem bir koku muhteşem yumuşaklık. Saçlarımı açarken hiç zorlanmamak ekstra birşey kullanmamak...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser D.
Kevser D. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu çok güzel. Ayrıca benim saçımı çok yumuşak yaptı.egzamaya yatkın bir saç derim var ama şaşırtıcı bir şekilde egzamaya tetiklemedi o yüzden çok mutlu oldum. Ayrıca saçlarım çok zor uzar ve uçlardan gider. Şu an hızlı uzadığını görüyorum ve uclar yumuşacık. Bundan sonra benim kullanacağım bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asya I.
Asya I. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım dove siz harikasınız saçımda kullandım ve bol köpüklü parlaklık katıyor ve saçınız çok güzel kokuyor kokusu harika uzatma konusunda bir şey diyemiyeceğim daha etkisini görmedim normal olarak kesinlikle öneriyorum fiyat performans açısından da güvenle alabilirsiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal Y.
Hilal Y. · 32 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
27 yaşında ilk defa bu markaya ait bir ürün kullanıyorum keşke daha önce tanışma şansım olsaydı henüz 1 kere kullandım buna rağmen yumuşaklık saç açma ve pürüzsüz bırakma konusunda çok etkili ayrıca hoş ve dolgun bi görünüm veriyor uzun ve onarım isteyen saçlar için ideal 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.