Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dove Hindistan Cevizi Yağı ve Zerdeçal Yağı Saç Bakım Kremi
amazon-image
Dove Hindistan Cevizi Yağı ve Zerdeçal Yağı Saç Bakım Kremi

Dove Hindistan Cevizi Yağı ve Zerdeçal Yağı Saç Bakım Kremi

Dove Hair  · www.dove.com
  4.57  (2228 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Dove Nemlendirici Bakım Sırları serisi, Dove'un nemlendirici bakım gücünü doğal içeriklerle birleştirdi!

Dove Nemlendirici Bakım Sırları Serisi Hindistan Cevizi ve Zerdeçal Yağı ile doğanın zorlu şartlarına direnen hindistan cevizinin gücünü hissedin. Hintli kadınların güzellik rutinlerinden esinlenen Dove Güçlendirici Bakım Hindistan Cevizi Yağı ve Zerdeçal Yağı içeren formülü ile zayıflayan ve yıpranmış saçlarınızı onarmaya yardımcı olur.

Nasıl Kullanılır?

Avucunuza bir miktar sıkın, saç diplerine değdirmeden boylarına eşit miktarda uygulayın. 1-3 dakika bekletin ve durulayın. Gözle teması halinde bol su ile durulayın.Göz ile temas halinde ılık su ile durulayın. Doğrudan güneş ışığından uzak, serin bir yerde saklayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Nurgül K.
Nurgül K. · 31 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuanını kullandıktan sonra hemen üzerine kremi kullandım. Daha önce kullandığım kremlerden sonra saç tarama işlemim biraz acı verici oluyordu ama dove’un saç bakım kremini kullandıktan sonra saçlarımı daha kolay ve acısız taradım :) saçlarım yumuşak ve parlak durması çok hoşuma gitti aaa bir de kokusu :)) herkese kullanması için tavsiye ederim :))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pembe Nur A.
Pembe Nur A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk önce ürünün kokusu muhteşemdi. Saçlarım o kadar kuru ve yıpranmıştı ki saç maskesi yapmadan yağ sürmeden yumuşamıyor düzgün bir hal almıyordu. Bu ürünü tek başına kullandım saçlarım abartmıyorum o kadar yumuşacık o kadar güzel kokuyordu ki maske ve yağ kullanmama gerek kalmadı. Tek sıkıntısı saçlarım çabuk yağlandı ama sorun değil.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur C.
Ayşenur C. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kötü diyemem fevkalade bir ürün ancak yoğun yapılı bir saç kremi değil, normalden yağlıya dönük saçlar için ideal , zira kardeşim bu saç tipine sahip o çok çok memnun kaldığını hatta uzun süredir saçıyla ilgili yaşadığı sorunların azaldığını aktardı. bense daha kurudan normale dönük saçlara sahibim ihtiyaçlarımı tam karşılamadı ama bizim evde bu ürünü favorilerine eklemiş biri var :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz R.
Deniz R. · 49 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mis gibi kokan şampuanın ardından daha da güçlü kokusuyla beni fetheden bakım kremi saçlarımı yumuşacık yaptı. Şampuan+kremden sonra şaçlarımın kolay taranması için bakım yağı vb. ürünlere ihtiyaç duyardım. Hiç gerek kalmadı, saçlarımı kolayca taradım ve kokusunu gün boyunca hissettim üstelik saçlarım ağırlaşmadı, kolayca şekil aldı. Tavsiye ederim 💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öykü A.
Öykü A. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu seriye kesinlikle bayıldım. Şampuanı saçımı harika temizlerken, kremi saçımı yumuşacık yaptı. Çabuk yağlanan saçlara sahip biri olarak saç kremi kullanırken saçımı yağlanıp yağlandırmaması beni endişelendirir. Bu saç kreminde böyle bir sorun yaşamadım saçımı ariyetten yağlandırmadı. İnce telli inatçı dolaşık saçlarım resmen saniyeler içerisinde çözüldü. Bu saç kremi favorilerimden biri oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ergül A.
Ergül A. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile harika ötesi bir saç kremi. Saçlarım normalde dipleri yağlı uçları ise kuru ince telli ve zayıftır. Hangi saç kremini kullanırsam kullanayım saçlarımı tarama konusunda zorluk çekiyordum. Ancak bu kadar önyargılı davrandığım bu markanın ürününün bu kadar güzel çıkacağını düşünmemiştim. Teşekkür ederim dene bunu ailesi...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın uçları kuru olduğu için kremin yoğun nemlendirici özelliği hoşuma gitti. Saçlarımda bıraklığı yumuşaklığı, hafif ama hoş kokusunu sevdim. Özellikle kuru/nemsiz saçlar için başarılı bir ürün. Ayrıca Dove'un yakın zamanlarda PETA onaylı bir cruelty-free (hayvanlar üzerinde deney yapmayan) marka haline gelmesi, ve Unilever'in çevre için gösterdiği duyarlılık takdire şayan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep İ.
Zeynep İ. · 31 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnce telli saçlara sahip biri olarak her saç bakım kremini kullanamıyorum saçlarımda ağırlık oluyor.Dove güçlendirici bakım kreminde ağırlaştırma sorunu yaşamadım.Hindistan cevizi yağı ve zerdeçal yağının besleyici özellikleri saçımda etkisini hemen gösterdi nemlendirilmiş ve canlı görünüm.Birde öyle bir kokuya sahip ki bayıldım.Mutlaka fırsat vermelisiniz çok başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlıcan G.
Nazlıcan G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yakın zamanda Ombre yaptırmış biri olarak duş sonrası saçlarımı açması zor oluyor 🥺 ama bugün ki kullanımımda sampuandan aşamasından sonra kremi kullandım ve kokusu yumuşaklığı çok hoşuma gitti 😍 ancak bir de duştan sonrası var ki gerçekten çok memnun kaldım saçlarım 1 dk içerisinde tarandı ve yumuşacık oldu hala daha ara ara aynaya bakıp duruyorum bildiğin 🤭😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞÇE E.
Tuğçe E. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bence duşta şampuan kadar önemli ama her zaman çok umursamadığımız şey kesinlikle saç bakım kremidir. Bu kremin kokusuna aşık oldum. Ayrıca duşta uyguladıktan sonra 2-3 dakika bekleyip duruladım. Saçlarımın kuruyunca ki yumuşaklığını sizin de yaşamanızı isterdim. Şampuanıyla birlikte kullanıldığında süper bir ikili olduklarını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.