Dove Hair Therapy Breakage Remedy Sülfatsız Kırılma Karşıtı Serum Bakım Kremi
Dove Hair Therapy Breakage Remedy Kırılma Karşıtı Serum Bakım Kremi, saçlarınıza ihtiyacı olan bakımı sağlamak için Dove’un uzman saç bakımı çözümleri ile cilt bakımından ilham alan bileşenler bir araya getirilerek geliştirildi.
Etkin nemlendirici ve besleyici içeriği ile yepyeni kırılma karşıtı serum bakım kremi, saç teline hücresel seviyede bakım yapar. SÜLFAT İÇERMEYEN Dove Hair Therapy Breakage Remedy Kırılma Karşıtı Serum Bakım Kremi, ilk kullanımdan itibaren saçlarınıza sağlıklı ve güzel bir görünüm kazandırır. Nutrient-Lock Serum içeren eşsiz formülüyle kırılma karşıtı serum bakım kremi; gür görünen, güçlü ve sağlıklı saçlar sağlar. İçeriğindeki etkin nemlendiriciler ve besleyici içerikler ile saç derisini nemlendiren Dove Hair Therapy Breakage Remedy Kırılma Karşıtı Serum Bakım Kremi, kırılmayı %99’a kadar azaltır*.
Nasıl kullanılır?
Saç telinize hücresel seviyede bakım yapmak için avucunuza bir miktar Dove Hair Therapy Breakage Remedy Kırılma Karşıtı Serum Bakım Kremini sıkın. Saç diplerinize değdirmeden, boylarına eşit miktarda uygulayın. 1-3 dakika bekletin ve durulayın. Sağlıklı saçlara kavuşmak işte bu kadar kolay.
''*kremsiz şampuana kıyasla, şampuan ve saç bakım kremi beraber kullanıldığında.''
Puan dağılımı
Urun kullanimdan sonra saci yumusacik yapiyor, gercekten bir dakika terapisi vaadini yerine getiriyor bence ama uzun kullanimda daha iyi gozlemlenebilir
Yağlı saç tipine sahip olduğumdan uzun süredir saç bakım kremi kullanmayı bırakmıştım.Bu seriyi mağazalarda incelediğimde ilk olarak kokusuna bayıldım sonrasında sülfatsız şampuan deneyimim olmadığından ayrı bir merak ettim.Mağaza fiyatlarına göre denebunu fiyatı yarısı kalır.Krem asla saçlarımda yağlandırma yapmadı bu konuda önyargımı kırdı.Saçlarım daha parlak görüyor ve daha ipeksi yumuşaklıkta.Normalde de dove kullanıp memnun olan biri olarak yine memnun kaldım.Güzel bir ürün.
Dove ürünleri benim gözümde her zaman bir tık öndeydi. Saçlarımın benden ayrı bir yapıda olduğunu bildiğim için minik bir yavru kediye bakar gibi saçlarımla ilgilenmek her zaman önceliğim oldu. Yoğun çalışma saatleri de üstüne eklenince bazı şeyler zorlaştı. Dove’un bu serisi ise kendi başına mucizeleri getirdi saçlarıma. Öncelikle saçlarımda ki yumuşaklığı sağladı. Ben memnun kaldığım için kullanmaya da devam edeceğim.
Saçlarım permalı. Sülfatsız şampuanın en iyi numarası buklelere olan etkisi zaten. Geçen yaz exclusive kutulardan ikişer tane şampuan ve bakım kremi aldım ve geldiğinden beri kullanıyorum oldukça memnunum. Özellikle kıvırcık saçlıysanız bir şans verin derim, çok az miktarda kullanıyorum ve saçımı duşta kremliyken tarıyorum. Permaya rağmen çatallaşma görmüyorum uçlarda(3 ayda bir uçlarından 1-2 mm keserim).
Hayatımda kullandığım en güzel şampuan olabilir. Dove'nun bütün şampuanlarını 10 - 15 yıldır severek kullanıyorum. Bu seriyi ilk kez kullandım. Resmen hayran kaldım. Benim saçım dolgulu ve kabarık doğal buklesi var. Doğal buklelerini daha belirgin hale getirdi. Dolgunlaştırdı resmen saçlarımı. Yakın zamanda doğum yaptım. Resmen saçlarımı toparladı. Nemlendirme özelliği ile yumuşacık yaptı saçlarımı.
Dove advanced serisinin pure care dry oil olanı bayılarak kullanıyorum, artik üretilmiyor stokladiklarimi kullanıyorum, (keşke üretime devam etseydi) simdi bu yeni ürünü görünce ona benzeyecegini düşündüm ayni degil ama yakın etkide, saçım kalın telli ve cok kuru bir yapıda, kabarıyor, mat görünümlü, 2 kere kullandım simdiden saclarimi canlandırdı parlaklık verdi nemlendirdi sulfatsiz olmasi da büyük bir artı, beğendim kullanmaya devam ederim
Şampuanı gibi kreminin de yapısı ve kokusu çok güzelŞişesi çok şık. Diğer saç kremlerinde genelde yaşadığım dökülme sorununu bu ürünle yaşamadım. Yıkadıktan sonra elimde kremsi bir his kalmadı, kolay temizlendi. Kırılma karşıtı etkisini deneyimlemek için daha uzun bir süre denemek gerekiyor. Şu an için o etkisi hakkında yorum yapamacağım ama o özelliği dışında,deneyimlediğim ve saçıma iyi gelen nadir kremlerden biri oldu
Ürünü ilk defa kullandım. Mühteşem ötesi. Ben şampuanı ile birlikte kullandım sunuç gerçekten güzel saçlarım yumuşakcık ve ve canlı özellikle yıpranmış ucları.. Duştan sonra uclarına yediriyorum 2 3dk bekledikten sonra yıkıyorum.. su yağ gibi akıp gidiyor kolay taranıyor kuruturken bile farkı görebiliyosunuz. Kabarma yok saç hemen yağlandırmıyor ağırlaştırmıyor. Daha önce karşılaşmadım için pişmanım
Saçlarıma mor şampuan kullandıktan sonra yumuşatsın diye kullandım ve inanamadım hayatımda kullandığım en harika saç kremi ıslak saçımın uçlarına sürdükten sonra yaklaşık 3 dakika bekledim ve duruladım ve inanılmaz sağlıklı ve yumuşak oldu saçlarım hem de ilk kullanımda tekrar tekrar ve tekrar kesinlikle alırım saçlarımı hiç ağırlaştırmadı harikaaaa
Yine kokusu ile başlayacağım tarif edemeyeceğim kadar güzel ve kalıcı. Saçın kolay taranmasını sağlıyor, saç yumuşacık oluyor ve 2 gün kadar sürüyor ben 2 gün sonra yıkadığım için belki daha uzun da sürüyor olabilir. Saç uçlarındaki yanık ve kırık olan kısımlar bile yumuşacık oluyor saç daha parlak daha canlı daha hacimli görünüyor kesinlikle ama kesinlikle kullanmalısınız 😍

