Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dost Süt
amazon-image
Dost Süt

Dost Süt

Dost 
  4.71  (7006 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•UHT teknolojisi ile üretilmektedir.
•Taze veya çiğ sütte bulunan zararlı mikroorganizmalar içermez.
•Sütteki kalsiyum, potasyum ve magnezyumu azaltmadan uzun ömürlü olarak üretilir.
•%3.1 yağ oranı ve %4 protein oranı   hem daha besleyici hem daha lezzetli olmasını sağlar.
•Ambalaj üzerinde yer alan pipet ile okul gıdası olarak kullanılabilir ve  sağlıklı bir öğün tüketme şansı sağlar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%16
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Dilek Kesen
Dilek Kesen · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek kullandıgım bim ürünü olan dost süt kutumdan cikinca çok mutlu oldum Denebunu kurumdaki misliyle karıştırıp hemen tükettim çok lezzetliydi 🤗dost sütü pasta börek gibi hamur işlerinede katıyorum ya da yulaf kahvaltılık gevrek gibi sabah kahvaltı yaparken kullanıyorum. Dost süt çok başarılı ve fiyat olarak da uygun. Herkeze tavsiye ederim 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Medine A.
Medine A. · 53 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Severek kullandıgım bim ürünü olan dost süt kutumdan cikinca çok mutlu oldum Denebunu kurumdaki misliyle karıştırıp hemen tükettim çok lezzetliydi 🤗dost sütü pasta börek gibi hamur işlerinede katıyorum ya da yulaf kahvaltılık gevrek gibi sabah kahvaltı yaparken kullanıyorum. Dost süt çok başarılı ve fiyat olarak da uygun. Herkeze tavsiye ederim .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rima K.
Rima K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
süt markasının icinde en güzeli diyebilirim dost süt markası kendini devamlı yeniliyor bütün dost süt modellerini denedim normalde annem günlük süt sütcuden alırdı hastalıgindan dolayi karaciğer hastası 1 senedir annemide dost sute alistirdim ne migdeyi rahatsız ediyor nede sert icimli biz cok memnunuz sizede tavsiye ediyoruz hicbir hatasini gormedim bu zamana kadar 👏👏👏
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Birgül K.
Birgül K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fiyatina göre diğer marka sutlere göre çok iyi bir ürün.Evime çok yakın BİM marketi var dolayısıyla ben sütleri hep Dost süt alıyorum. Tatlılarda ve latte yaparken çok kullanıyoruz. Lezzetini seviyoruz ve yağ oranının doğru yazıldığını düşünüyorum farklı bazı markalarda aynı yağ oranı yazmasına rağmen latteler aynı lezzette olmuyor. Kullanmanızı önerebileceğim BİM ürünlerinin en başında olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin B.
Aylin B. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
BİM'in Dost marka süt ve yoğurtlarının üzerine tanımam çok severek kullandığım bir marka sütü çok lezzetli hatta Dost marka günlük sütü ile yoğurtda mayalarım efsane güzel tutuyor sütü gerçekten çok kaliteli bu markanın sütüne yogurduna alıştığın zaman diğer markalardan bu lezzeti alamamaya başlıyorsun aradaki lezzet farkı bariz belli 👍👍👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Ş.
Emine Ş. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kıvamı güzel. Bazı sutlerde koku hisseden biri olarak bu sütte öyle bir koku algilamadim. (Koku hassasiyeti olan kişiler ozellikle ne demek istediğimi anlamıştır kesinlikle ) bu yönde hassasiyeti olanlar gönül rahatlığıyla tercih edebilirler . İçtikten sonra şişkinlik sikintim olmadi başarılı bir ürün şans verilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
UHT sistemiyle üretildiği için zararlı mikroorganizmalar içermiyor ve sütteki kalsiyum, potasyum ve magnezyumu azaltmadan uzun ömürlü oluşu çok etkileyici. %3.1 yağ oranı ve %4 protein oranı hem besleyici hem de çok lezzetli, ben severek tükettim. Ambalaj tasarımı güzel ve pipet olması pratiklik kazandırmış.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Reyhan E.
Reyhan E. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok süt seven biri değilim içtiğimde ise laktozsuz süt içerim hem midemi rahatsı etmiyor hemde kokusu rahatsız etmiyor. Ama dost sütün ne tadı nede kokusu rahatsız etti çok hoşuma gitti. Laktozsuz süt alacağıma kesinlikle dost süt alırım. Tadı aşırı iyi ve hiç sizi rahatsız etmez .Kesinle denemenizi öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülal K.
Zülal K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvaltı yapmadan çıktığımda müsli ile birlikte yanıma almıştım. Sütü sadece içmek gibi bir alışkanlığım yok. Genelde pasta börek gibi hamur işlerine katıyorum ya da yulaf kahvaltılık gevrek gibi sabah kahvaltı yaparken kullanıyorum. Bu ürün de başarılı fiyat olarak da uygun. Tekrar alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Y.
Kübra Y. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Süt içmeyi çok seven biri olarak her markete gittiğimde bimin dost sütünü sepetime atıyorum. Şekerli ve şekersiz arası tadını çok seviyorum. Elime ulaşır ulaşmaz hemen içtim ve bir oh çektim. Sütün tadı çok lezzetli ve asla kokmuyor. Dış ambalajı da gayet sağlam. O yüzden sütü alacak olanlara öneriyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.