Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dost Süt
amazon-image
Dost Süt

Dost Süt

Dost 
  4.71  (7006 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

•UHT teknolojisi ile üretilmektedir.
•Taze veya çiğ sütte bulunan zararlı mikroorganizmalar içermez.
•Sütteki kalsiyum, potasyum ve magnezyumu azaltmadan uzun ömürlü olarak üretilir.
•%3.1 yağ oranı ve %4 protein oranı   hem daha besleyici hem daha lezzetli olmasını sağlar.
•Ambalaj üzerinde yer alan pipet ile okul gıdası olarak kullanılabilir ve  sağlıklı bir öğün tüketme şansı sağlar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%16
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tolga T.
Tolga T. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu marka sütün genelede 1 litreliğini kullanıyordum pasta börek kek vs güzel oluyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi K.
Sevgi K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sütü sade olarak çok tercih eden birisi değilim ama kahve yaparken çok kullandığım için fazlasıyla süt alan biriyim :) bunun için de ister istemez fiyatları göz önünde bulunduruyorum ve dost süt bu konuda genelde tercihim oluyor. Lezzeti gayet güzel ve tercihe göre tam, yarım veya light gibi seçenekleri olan bir marka.. birçok seçenek sunması güzel oluyor. Daha önce hepsini denemiş birisi olarak zaten seviyordum. Bu şekilde minik boyları olması da beslenme çantası veya gün içinde çantada taşımaya uygun oluyor. Kahvelere de çok yakışıyor 🤭💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra Ö.
Esra Ö. · 52 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oğlum sabahları okula giderken müsli veya yulaf yemeyi seviyor. Dost süt uzun yıllardır aldığım bir ürün. Ve içerdiği protein miktarı ile de oğlum gibi spor yapan kişilerin tercihi olmalı diye düşünüyorum. Bende kahveyi sütsüz içemeyen biri olarak kahveme verdiği lezzeti çok seviyorum. Tadı,protein miktarı ve fiyatı ile tavsiye edeceğim bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu Y.
Duygu Y. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
taze ve lezzetli kıvamı çok güzel sabahları içtiğimde mideme hiç dokunmadı farklı marka kullanıyordum fakat bu markayı çok sevdim bundan sonra favori süt markam olacak dost yoğurduda varmış onuda alıp deneyeceğim gerçekten çok lezzetli çok sevdim şiddetle tavsiye ederim💃🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güven A.
Güven A. · 55 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dost Süt, doğal ve sağlıklı yapısı ile harika bir içecek seçeneği sunuyor. Bu süt, pastörize edilerek üretilir ve hiçbir katkı maddesi veya koruyucu içermez. Bu özelliği sayesinde, sağlıklı bir yaşam tarzına uygun bir içecek seçeneği sunar. Ayrıca, Dost Süt'ün lezzetli tadı da tatlı severler tarafından çok seviliyor. Yüksek kaliteli protein ve kalsiyum içeriği sayesinde besleyici ve doyurucu bir içecek olmanın yanı sıra, ferahlatıcı bir içecek olarak da değerlendirilebilir. Bu özellikleri sayesinde, özellikle yaz aylarında serinletici bir içecek olarak da tercih ediliyor. Dost Süt, pratik kullanımı ile de öne çıkıyor. 200 ml paketleri, seyahatler veya işyerinde tüketim için idealdir. Ayrıca, Dost Süt'ün uzun raf ömrü de,taze süt ihtiyacını karşılamada kolaylık sağlar. Ben Dost Süt'ü denediğimde, gerçekten doğal ve lezzetli bir içecek olduğunu fark ettim. Sütün pastörize edilerek üretilmesi, içinde hiçbir katkı maddesi veya koruyucu bulunmaması beni memnun etti. Ayrıca, lezzetli tadı da tatlı severler için harika bir seçenek olduğunu gösterdi. Yüksek kaliteli protein ve kalsiyum içeriği, içeceğin besleyici ve doyurucu olmasını sağladı. Dost Süt'ün pratik kullanımı da benim için önemli bir faktördü. 200 ml paketleri, seyahatlerimde veya işyerimde tüketim için idealdi. Ayrıca, uzun raf ömrü de benim için büyük bir avantajdı. Sonuç olarak, Dost Süt, doğal ve sağlıklı yapısı, lezzetli tadı ve pratik kullanımı ile harika bir içecek seçeneği sunuyor. Yüksek kaliteli protein ve kalsiyum içeriğisayesinde besleyici ve doyurucu bir içecek olmanın yanı sıra, ferahlatıcı bir içecek olarak da tercih ediliyor. 200 ml paketleri, pratik kullanım sunarken, uzun raf ömrü de taze süt ihtiyacını karşılamada kolaylık sağlıyor. Dost Süt'ü denemenizi kesinlikle tavsiye ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İzel T.
İzel T. · 27 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaman zaman yalnızca ara öğünlerin yanında tüketiyorum fakat genellikle evde tüm yemeklerimde ve tatlılarımda kullandığım bir ürün, severek kullanıyorum. Diğer markalarla kıyaslandığında fiyat olarak uygun kalması sebebiyle oldukça tercih sebebi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem U.
Özlem U. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lezzeti güzel bir süt toz sütü zaten tavsiye ediyorum tek kullanımlık paketler de çantaya atmak için çok güzel oluyor çocukların genellikle tercih ettiği bir süt şekli zaten bazen ben evde büyük paket kullanmamak için bile tercih edebiliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra D.
Büşra D. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Senelerdir vazgeçemediğim tek marka. Dost süt özellikle soğuk haline bayılıyorum. Rengi, tadı kokusu gayet güzel, insanı rahatsız etmiyor. Kıvamı da yoğun diğer markalar gibi sulu değil. Küçük boyunu da çantaya atıp dışarı rahatça çıkabilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu E.
Cansu E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dost süt evlerimizin vazgeçilmezi. Her sabah kahvaltımda, tatlılarımda, kurabiyelerimde bir numaralı ürünüm hem ekonomik hem lezzetli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
DUYGU Y.
Duygu Y. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
fiyatına göre diğer sütlerden daha iyi severek kullanıyorum tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.