Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Doğanay Gurme Şalgam Acılı
amazon-image
Doğanay Gurme Şalgam Acılı

Doğanay Gurme Şalgam Acılı

Doğanay 
  4.63  (3074 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Doğanay Şalgam’ın benzersiz tarifine daha fazla mor havuç ve sarımsak eklediğimiz Doğanay GURME enfes yoğun lezzetiyle sofraların en iyi eşlikçisi!

  • Kalorisiz
  • Şekersiz
  • Vegan
  • Bağışıklık Güçlendirici
  • Antioksidan
  • Sindirime Yardımcı
  • Vitamin ve Mineral Açısından Zengin 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%18
%3
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Murat can E.
Murat Can E. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Et ürünlerinin yanına yakıştırdığım tek içecek şalgamdır. Özellikle bu yeni gurme şalgam çok hoşuma gitti lezzeti çok yoğun şekilde geliyor aynı zamanda ürün bir antidoksidan bu yüzden herkesin içmesini tavsiye ederim. Bana acılı serisinden yolladılar şalgamı zaten çok seviyorum acılı olunca daha çok sevdim. Kesinlikle herkese öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün mu-az-zam! Ambalajı küçük olmasına rağmen misafirlerime de ikram ettim, mezelerin ve o malum içeceğin yanında efsane güzel gitti, hatta keşke biraz daha olsa denildi. İçimi çok keyifliydi. Diğer markalarda koku rahatsız edebiliyor, bunda hiç öyle bir durum yaşanmadı. Kesinlikle bundan sonra şalgam almak istediğimde "Doğanay Gurme Şalgam" tercih edeceğim! :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda B.
Eda B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğanay'ın tüm şekersiz şalgam ürünlerinin düzenli tüketicisiyim. ayran kadar fazla tüketiyorum ve tatlı içecekler yerine tuzlu içecekler tercih ederim. bildiğim doğanay tadının aynısı aslında pek bir fark göremedim. Gurme serisi olması sebebiyle cam şişe restoranlarda da şık duracaktır, ambalajını beğendim. burada artı olarak içeriğinin zengin olması tercih edilebilir bir neden.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şalgamı sevmeyene sevdirecek, zaten seveni de bağımlı yapacak bir ürün olmuş. Özellikle acısı ve sarımsak kokusu gerçekten çok iyi olmuş, içerken ayrı bir lezzet veriyor. Ben ürünü internette görmüştüm fakat hiç satın almamıştım. Denebunu vasıtası ile denedikten sonra hemen markete koştum. Şalgam severlerin kesinlikle tatmasını tavsiye ediyorum!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazire iklim T.
Nazire Iklim T. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğanay şalgamı duymustum ama Doğanay Gurme Şalgamı daha önce duymamıstım. Denebunu sayasende tanıstık bana acılısı gonderilmis normalde acıli hiç içmemiştim ama çok begendim. Tadı, yoğun kıvamı, içeriğinin zengin olması vs. her açıdan çok guzel bir urun. Özellikle cam şişede gelmesi ayrı bi güzel benim icin. Tekrar alacagımız bir ürün oldu bizim için 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı U.
Aslı U. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cam şişesi ile oldukça sağlıklı görünüyor. Ben balık ile tüketmeyi tercih ettim. Uzun süredir asitli içecekler kullanmıyorum. Balığın yanına Doğanay Şalgam’ın çok yakıştığını düşünüyorum. Acı dozu da gayet keyifliydi. Acı kullanan biri değilim fakat çok beğendim. Yoğun şalgam lezzeti, kıvamı farklıydı. Dolu dolu şalgam içtik diyebilirim. Kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve G.
Merve G. · 35 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğanay şalgamı kullanıyoruz. Şalgam seven bir aileyiz. Gurme serisi. Tat yoğunluğu olarak diğer serilere göre daha yoğun ve lezzetli olmuş. Biz acılı denedik acısı ve kıvamı dengeliydi. Şalgamın bağışıklık güçlendirici olduğunu biliyoruz. Şeker yok içeriği temiz. Şişesi çok hoş ve kibar tasarlanmış. İçerik bilgilendirmesi açık ve anlaşılır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mithat Göktürk
Mithat Göktürk · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk olarak normal şalgam değil arkadaşlar o kadar güzel yoğun bir lezzeti var ki baymıyor ve tadı damağınızda kalıyor. Şişesi çok cool ve sade olmuş bayıldım. Gurme olduğu dışından cam şişesinden belli. Standart şalgam ya ne olabilir diye içmeye başladım amaa sonra buummm beynim patladı resmen çok iyiydi. içinde çok ince bir sarımsak tadı var gerçek gurmeler alır. oda rahatsızlık vermiyor. 10/10
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Y.
Seda Y. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şalgam sık sık tükettiğim bir içecek değil ama arada içiyorum. Bu ürün aroma olarak daha önce içtiklerimden farklıydı. Daha yoğun ve lezzetli bi aroması var. Kıvamı da çok güzel. Acılığı dozunda, içmeyi zorlaştırmıyor. Şık bir cam şişede sunulmuş, ambalaj tasarımı çok hoş. Her detayıyla premium bi besin olduğunu düşündürüyor. Normalde şalgam suyu aramam ama içeceksem de bu ürünü tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan A.
Nalan A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası bana göre bişey değil ama babam şalgam hastasıdır onun adına yorumlamak istedim bu sefer, doğanay kullanıyoruz sürekli zaten ve bunu çok sevdi tadının yumuşak olduğunu içiminin kolaylığını ve bir tık değişik bir tadı olduğunu o da büyük ihtimalle gurmenin içinde bulunan özellikle sarımsak tadından geldiğini söyledi kısacası bu sefer ben olmasam da yine beğenilen bir ürün var ortada
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.