Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
INCIA Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun
amazon-image
INCIA Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun

INCIA Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun

INCIA 
  4.18  (1528 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Tamamen doğal bitkilerden elde edilen yağlarla ve patent korumalı buluşlarımızla üretilen INCIA Doğal Zeytinyağlı Sıvı Sabun ellerinizi, cildinizin doğal florasına zarar vermeden temizler. İçeriğindeki doğal bileşenlerle cildinizin nemlenmesini ve daha parlak görünmesini sağlar. Zeytinyağının E vitaminince zengin içeriği güçlü antioksidan etki sağlar ve cildinizi çevresel şartlardan korur.

  • Saf Zeytinyağı ve zengin doğal içeriğiyle hassas ciltlerin ihtiyacı olan özenli bakımı sağlar. 
  • Temizlerken nemlendirir, cildinizin daha parlak ve canlı görünmesini sağlar.
  • Cildinizin florasına uyumludur. 
  • Yapay koku ve boya içermez. İçeriğindeki doğal esansiyel yağlar sayesinde hoş ve doğal kokar.

Nasıl Kullanılır?

  • Elinizi ıslatın.
  • Uygun bir miktar INCIA Zeytinyağlı Doğal Sıvı Sabundan avucunuza alın.
  • Avucunuzu ovuşturarak 20- 25 saniye köpürtün.
  • Bol su ile nazikçe durulayın.
  • Yeraltı sularına, doğaya ve sevdiklerinize zarar vermeyin.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%32
%14
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hazal S.
Hazal S. · 28 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Egzama problemim var ve sıvı sabun kötü etkilediği için kullanamıyorum.Bu ürün doğal içerikli olduğundan diğer sıvı sabunlar gibi ellerimde kaşıntıya neden olmadı.Normalde el yapımı zeytinyağlı katı sabun kullanıyorum ellerim ve vücudum için ancak her zaman pratik olmayabiliyor.Örneğin dışarda çok zaman geçirdiğimde günlerde ellerimi yıkamak için katı sabunu yanımda tasimak pek pratik olmuyor bu ürün de tam çantaya atmalık bu sebeple çok rahat ettirecek beni ve kokusu bence çok huzurlu.Doğal kokuyor.Bu arada azıcık bir miktarı iyice köprüyor ve kolay arınıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru A.
Ebru A. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok temiz içerikli bir ürün gerçekten gönül rahatlığıyla kullanılabilir.genellikle katı sabunlarla yıkadığım zaman ellerimin gerçekten temiz olduğunu hissederim o gıcırdama hissi beni mutlu eder.maalesef sıvı sabunlarla bunu pek hissedemezdim. ama bu ürünle yıkadıktan sonra elleriniz gıcırdıyor ve gerçekten tertemiz hissediyorsunuz.ellerinizi kurutmaması da muhteşem. kokusu ağır gelebilir en başta ama ben doğal içerik kokularını sevdiğim için beni rahatsız etmedi. kesinlikle ürünü alırım ve herkese de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ece E.
Elif Ece E. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten de karantina sürecinde ellerime kurtarıcı olan bir ürün. Bu süreçte çok fazla ellerimi yıkadığım için ellerim kurumuş, çatlamış en sonunda da yara olmuştu. El kremleri bile çamaşır sularının ve antibakteriyel sabunların yarattığı kuruluğu tam olarak alamamıştı. Bu sabun ise yıkarken elimi asla kurutmadı hatta ve hatta yıkadıktan sonra ellerimi yumuşacık yaptı. Çok güzel ve hafif bir kokusu olması ise diğer bir artısı. Hassas bir cilde sahip olanların severek kullanabileceği bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yerda E.
Yerda E. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabunu ilk kullanırken zeytinyağı kokusunun yanında hoş bir kekik ve lavanta kokusu da yayılıyor, ancak sonrasında elde sadece eski doğan sabunları andıran çok hoş bir zeytinyağı kokusu kalıyor. Diğer sabunlarda yaşadığım el kuruluğu sorununu bu sabunla birlikte yaşamadım. Cildin nem dengesini koruyor. Ancak ürünün nerede satıldığını bulamadım. Bu ürünü kullanmaya devam etmek istiyorum ama maalesef bulamıyorum, bu konuda da yardım rica ediyorum. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Demet G.
Demet G. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu sabun bir harika:) Doğal içerikli olması ve kimyasal barındırmaması en önemli özelliği. Çocuğum için de güvenle kullanıyorum. Kimyasal sabunlar ellerimdehemen tahrişe beden oluyor. Bu nedenle daha önce de kimyasal olmayan ürünler kullaıyordum. Kullandığım ürüne göre Incia daha çok hoşuma gitti. Küçük boyu çantam için ideal oldu. Gittiğim her yerde kendim ve çocuğum için Incia Sıvı Sabunu kullanıyorum. Kokusu da bir harika:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Memnune P.
Memnune P. · 33 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İçinde bulunduğumuz sürede kolonya ve muadili dezenfektan gbi birçok malzeme ve eldiven kullanıyoruz. Ellerimde her ne kadar nemlendirici surersem süreyim yyine o sertlik kalıyordu ürün gerçektende besliyor ve yumuşacık yapıyor 3 gündür düzenli olarak günde 3 kez kullandım ve daha şimdiden eski yumuşaklığında dönmeye basladi. Çok çok teşekkürler böyle bir ürün için. Baya bı işe yaradı ve cok memnunum ♥️♥️♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem Ö.
Meltem Ö. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kokusu doğal , ellerimi yumuşacık yaptı sonrasında markayı biraz araştırdım tamamen doğal olması çok hoşuma gitti çoğu nemlendiricili bilindik markalar bile ellerimde kuruma yapıyordu sanki bu temizlerken nemlendiriyor yeniliyor gibi 🤗 deneme boyu olduğu için hemen siparişimi verdim bile 🤗 kimyasallarla özellikle arası iyi olmayan kokusuyla içeriğiyle doğallık isteyenlere şiddetle tavsiye edilir 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aygen Y.
Aygen Y. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, ellerimin gerçekten temizlendiğini hissettirdi. Bence içinde hiç kimyasal yok kokusundan da belli. 1 yaşında oğlumun da elini bu ürünle yıkıyorum ama bitmesin diye azar azar kullanıyorum. Ancak alışveriş yaptığım marketlerde bu ürüne rastlayamadım. Nerde satıldığını bilmediğim ve denk gelmediğim için tekrar alamayacağım sanırım😞
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda O.
Eda O. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sentetik yağ,slikon,paraben,koruyucu,petrol kimyasalları ,sentetik kokular içermemesi benim için cok önemli. Sabun olarak tertemiz icerikli. Kokusu buram buram sabun kokuyo ve tertemiz temizliyor. Aile bireylerinin egzamalarına bile iyi geldi. Bu markanın diğer ürünlerinide merak ediyorum👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın diğer ürünlerini de kullandığım için ürünün doğallığına inanıyorum. Kullandıktan sonra ellerim diğer sıvı sabunlarla yıkadığım gibi olmuyor daha yumuşak hissediyorum. Hatta bu seferki ürünü elleri çok yıkamaktan tahriş olan kardeşime verdim. İyi gelceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.