Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Doğadan Probiyotikli Siyah Çay (14'lü paket)
amazon-image
Doğadan Probiyotikli Siyah Çay (14'lü paket)

Doğadan Probiyotikli Siyah Çay (14'lü paket)

Doğadan 
  4.38  (374 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Klasik siyah çay keyfinden vazgeçemiyorsan, Probiyotikli Siyah Çay tam sana göre. Üstelik her zamanki lezzetinde.

  • Türkiye'nin ilk ve tek probiyotikli çayı Doğadan Probiyotikli Çay'ın içerisindeki probiyotikler dışındaki koruyucu kalkan sayesinde sıcak sudan ve mide asidinden etkilenmez.
  • Sadece bağırsaklarda aktif hale gelir olur. Düzenli kullanımda bağışıklık sistemini desteklemeye ve sindirim sistemini düzenlemeye yardımcı olur.
  • İçinde kulanılan probiyotik çayın tadını etkilemeyen bir yapıya sahip.

Probiyotiklerle her kupada bağışıklığını destekle!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%32
%5
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Edibe Y.
Edibe Y. · 36 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Resmen aradığım ürün diyebilirim. Özellikle Çay tiryakileri İçin güzel bir ürün bence çünkü gün içerisinde çok fazla çay içtiklerinden ister istemez yeterli şovu, probiyotik, Demir vb olmuyor vücutlarında. Ben de bir çay tiryakisi olarak gün içerisinde çok fazla çay içtiğimden kendi bedenime karşı vicdan azabı çekip bazen iki bardak arasında bir kase ev yoğurdu yediğim oluyor. Bu ürünle buna gerek kalmadı ve tadında hiçbir değişiklik yok hatta ideal sürede bekletilirse demleme çay tadında diyebilirim. Sallama çay sevmesem de bu ürünü sevdim ve sadece probiyotikli olması bile kullanmak için yeterli bir sebep bence 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Oya Ö.
Oya Ö. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün bir inovasyon olduğunu düşünüyorum. Sindirim sorunları yaşayan biriyim her sabah kefir içerim, gün içinde kuru kayısı yerim. Bağırsak tembelleşmesi olmasın diye ilaç kullanmıyorum ancak bu ürün neredeyse ilaç kadar etkili. Her seferinde yarım saat içinde tuvalete çıktım ve diğer probiyotikli ürünler gibi gaz sorunu da yaşamadım. Sabah çayınızı bununla bir hafta değiştirin farkı göreceksiniz..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berin G.
Berin G. · 39 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bağışıklık sistemimi korumak ve sindirim sistemimi sağlıklı tutmak için probiyotik besinler tüketmeye özen gösteriyorum. Doğadan probiyotikli siyah çayı İlk kullandığımda, lezzetinin normal çaydan farklı olmamasından memnun kaldım, güzel dem veriyor, zevkle içiliyor. tek endişem aşırı bağırsak faaliyeti yaratır mı diyeydi. ancak gayet dengeli etki etti, rahatsızlık vermedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza E.
Beyza E. · 37 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Probiyotikli cay daha once ne duydum ne gordum. Fikir olarak cok mantikli, tadi da aliskin olduğumuz klasik cay tadinda. Faydasini sanirim duzenli kullanimda gosteriyor probiyotikli urunler. Eczanelerden takviye ilac satin almaktansa her gun is yerinde 1 kupa icmek daha pratik olacak. Zaten sik cay tuketilen bir toplumuz, bu fikri cok mantikli buldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serra N.
Serra N. · 29 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Siyah çayı türk milleti olarak zaten düşkünlüğümüz belli :) e malum salgın nedeniyle bağışıklığımızı güçlü tutmamız şart 💪🏼 Doğadan bu iki özelliği birleştirip probiyotikli siyah çay çıkartmış çok da iyi yapmış :) severek kullanıyorum yeşil çaylı olanı denemek için sabırsızlanıyorum..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine K.
Mine K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Siyah çay seven biri olarak bu ürünü ilk olarak ücretsiz gelen denebunu kutusunda keşfetmiştim, daha sonra ücretli kutular içinde görünce hemen satın aldım. Kokusu, demi, tadı çok güzel. Probiyotikli olması da stresli günlerimde bağışıklığıma iyi geliyordur diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simay A.
Simay A. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe diğer poşet çaylarda olan yapay tadın olmaması ürünü tekrar tekrar almamı sağladı. Ayrıca siyah çay içerken probiyotik ihtiyacımın karşılanması demleme siyah çayda bu markaya yönelmemi sağladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi normal cay tadiyken iceriginde probiyotik olmasi cok guzel. Insan cay icerken ekstra faydali bir sey iciyor hissinde oluyor. Urunu cok basarili buldum. Bundan sonra tercih edecegim urunler arasinda.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şaziye B.
Şaziye B. · 42 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Siyah çay olmazsa olmazımdır bu çayın hem kokusu hemde tadı hemde midemde rahatlatma hissi vermesi güzel poşet çay sevmeme rağmen bu çayı sevdim tavsiye ederim daimide kullanmayı düşünüyorum teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay T.
Nilay T. · 40 · Bartın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten bildiğimiz normal çay tadında! Cok çok beğendim. Kefirin ekşimsi tadindan dolayi zorla icerdim. Simdi bu çayı sabah kahvaltimda tuketmem yeterli. Tadi gercekten siyah caydan farksiz. Cok yaratici olmuş
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.