Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dimes Smoothie Karadut-Böğürtlen-Çilek
amazon-image
Dimes Smoothie Karadut-Böğürtlen-Çilek

Dimes Smoothie Karadut-Böğürtlen-Çilek

DİMES Smoothie 
  4.43  (1935 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lezzetli birçok meyvenin sadece püre haline getirilmesiyle hazırlanan DİMES Smoothie besleyiciliği ile seni zinde tutarken meyvelerin kendisinden gelen enerji ile de gücünü gün sonuna dek sürdürmeni sağlar.

Sen koşuştururken, meyvelerin enerjisini verecek ve seni iyi hissettirecek DİMES Smoothie yoğun kıvamı ile dolu dolu bir içme deneyimi yaşatır. Birbiriyle eşsiz uyuma sahip birçok meyvenin lezzetini hissedeceğin zengin içeriği ve meyve yemenin gerçek hissi ile her an yanında. Üstelik karadut, böğürtlen ve çileği bir araya getiren meyvenin en kışkırtıcı hali tamamen şeker ilavesiz.

İster karton ambalajdan isterseniz de bardağa döküp içerek DİMES Smoothie'nin yoğun tadını alabilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%45
%22
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Neriman T.
Neriman T. · 36 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı tek kelimeyle harikaaa meyve severler için vaz geçilmez bir tat
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece Y.
Ece Y. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dimes Smoothie'ler arasında tat olarak bana en çok hitap eden en beğendiğim smoothie bu çeşiti oldu tadı, kokusu ve meyvelerin birbiri ile olan uyumu bir harika. ferahlatıcı bir his veriyor. Hatta bitince keşke biraz daha olsada içsem dedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sinem Ç.
Sinem Ç. · 31 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
%100 meyveden oluşması ve yoğun kıvamına bayıldım karadut böğürtlen çilek ve elmanın böyle bir uyum yakalaması harika tadı çok çok güzel aynı zaman da şeker ilavesiz olması da kalbimi fethetti 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
rahime e.
Rahime E. · 34 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlave şeker olmamasından dolayı tadı güzel. çok tatlı değil fakat tatsız da değil. tatlılık düzeyi gayet iyi. fakat kıvamı fazla yoğun içimi zorlaştırıyor. bir de ambalajını çok sevmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 38 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu ve tadı harika yazın buzla düşünemedim bile efsane olur .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sema Ü.
Sema Ü. · 33 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvam olarak güzel ama karadut diğer meyvelerin tadını bastırmış gibi geldi. Evet şeker tadı yok harika ama ekşi tad yoğun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pinar Y.
Pinar Y. · 39 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kapağı açarken pıt eden hava sesi hoş bir rahatlama yaşatmıyor değil. meyve damakta püre tadını bırakıyor, bu açıdan çok başarılı. evde spor sonrası blender ile kendim de çokça yaptığım için ev yapımı smoothie'lere çok benzemediğini söyleyebilirim. genelde yaptığım mixlerde bir meyvenin tadı muhakkak baskın olur. mesela ben muz ile aynı oranda neyi karıştırırsam karıştırayım, muzun tadı hep baskın olur. onu ayarlamak bayağı zordur. bu üründe ise tek bir tat yoğun olarak alınmıyor, içerisinde ne varsa içerken tadını alabiliyorsunuz. hatta ürünün ambalajına bakarak almasam içindekileri de sayabilirdim o derece. genel olarak başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk kapağını açtığınız zaman muhteşem bir koku alıyor götürüyor sizi. Çilek, böğürtlen ve karadut zaten birbirine çok uyum sağlayan meyvelerdir birde yanına elma eklenmesiyle harika bir tat çıkmış ortaya. İçerken kıvamı ve yoğunluğu sebebiyle damakta püre hissi bırakıyor ve bütün meyvelerin tadına varabiliyorsunuz. Zaten kokusundan bile %100 meyvelerden oluştuğunu anlayabiliyorsunuz. Hem sağlıklı hem pratik hemde aşırı lezzetli bir ürün. İlave şeker içermemesi de artı bir puan. Bundan sonra sık sık tüketeceğim ve diğer seçeneklerini de en yakın zamanda deneyeceğim bir ürün oldu. 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru a.
Ebru A. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sık sık smoothie tüketen birisi olarak buna bayıldım. Annemin kış İçin yaptığı meyve sularına benzettim. Karışık kırmızı meyvelerden oluşması çok güzel, tamamen meyveden yapıldığını aslında içerken anlıyorsunuz. Kutuyu açmadan önce kıvamını daha sıvı olarak bir düşünmüştüm, açtığımda daha yoğun bir kıvam gördüm ama negatif bir etkisi olmadı. Aksine böyle olduğunu görünce psikolojiniz daha çok tutması yönünde sizi hazırlıyor bence. Ara öğün olarak çok güzel bir alternatif. Kırmızı, yeşil meyveler bu tarz içeceklerde favorim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem D.
Gizem D. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında kutulu içeceklere karşı aşırı bir önyargım vardı. Denebunu'dan gönderilmeseydi kendi başıma gidipte marketten almazdım :)) Genel olarak ürün aşırı güzel çıktı. Beklediğimden daha iyi ben meyve sularında pulpy efekti olsun istemem yani meyve suyu içeriisnde herhangi bir meyve kalıntısı olmasından hoşlanmam dümdüz sıvı bir yapıda olması gerekliydi. Ama smoothie oşkelinde bunu dert etmemeye başladım. tat olarak ekşi tatlı tatları sevdiğim için de gayet olumlu bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.