Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Diadermine LIFT+ Super Filler Kırışıklık Karşıtı Gündüz Kremi
amazon-image
Diadermine LIFT+ Super Filler Kırışıklık Karşıtı Gündüz Kremi

Diadermine LIFT+ Super Filler Kırışıklık Karşıtı Gündüz Kremi

Diadermine 
  4.69  (2583 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Mikro-Enjekte Hyaluronik Asit ve %5 Hyaluron içeren güçlü formülü ile kırışıklık görünümünü azaltır. Hyaluronik Asit enjeksiyonu küçük damlalarla cildinize nüfuz ederek kırışıklıkları doldurucu etki sağlar. Cildi sıkılaştırır, pürüzsüzleştirir ve yüz hatlarını belirginleştirir.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah temiz cildinize uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%21
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Hacer K.
Hacer K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce neden bu ürünü kullanmamışım diye kendime kızdım. Gündüz iyice temizlediğiniz cildinize sürüyorsunuz. Hemen emilen bir yapısı var ve hafif güzel bir kokuya sahip. Sizi rahatsız etmeyecek derecede bir yapışkanlık hissiyatı bırakıyor ama o kadar da olur bence. Onun dışında gayet iyi nemlendiriyor, yüzünüzü yumuşacık yapıyor. Gülüş çizgilerime iyi geldiğini hissediyorum. uzun vadede sonuçlarını görmek için sabırsızlanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru K.
Ebru K. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük cilt bakımımda zaten diadermine parlamayı gideren nemlendirici bakım kremini kullanıyordum ancak daha önce kırışıklık karşıtı ürünleri hiç denememiştim. Keremin dokusu oldukça yoğun olmasına rağmen cildimde hiç yağlanmaya sebep olmadı. Ürünü sabahları kullandım ve gün boyu yüzümde etkisini hissettim. Benim gibi mimiklerini aşırı kullanan birinde bile kırışıklık görünümünü kısa sürede oldukça azalttı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı yoğun olmasına rağmen yağlı his bırakmıyor. Cildim kremi emerken hafif bir gerginlik hissediyorum. Göz çevresine uygulandığında gözlerde yanma sulanma yapmıyor. Nemlendirici etkisi mükemmel. Sabahtan akşama kadar cildi nemli tutuyor. Miktar olarak uzun süre gider. Fiyat olarak da çok uygun. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bundan sonra kremim budur. Beni bu ürünle tanıştırdığı için denebunuya teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel A.
Emel A. · 42 · Kütahya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once kirisiklik karsiti bir urun kullanma deneyimim hic olmadi (37 yasindayim) sanirim ihtiyac duymaya basladigim bir donemde bu urun ile karsilastim ilk kullandigimda bir mucize bekledim ama olmadi gun boyunca vicik vicik bir yuz ile gezecegimi dusundum cunku emilim bir turlu gerceklesmiyordu ne zaman elimi yuzume sursem o nemli hali gecmiyordu 6 saatin sonunda cildim normal görünüm aldi ve guzel bir his oldugunu düşündüm. Kuru iklime sahip bir bolgede oturdugum icin nemliligi hissetmekle beraber fazla bir rahatsizlik duymadim ancak nemli bolgelerde yasayanlar icin bende olduu gibi krem emilimi her ciltte gec gerceklesecekse cokda uygun oldugunu dusundugum bir krem degil. Kirisiklik doldurma ozelligini 1 hafta icinde belirgin olarak gozlemleyemedim ancak yuzumde olumlu bir degisiklik var bunu soyleyebilirim ve bu degisiklikten hoşlandım diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 32 · Kilis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün daha önce yıkama jelini kullandım kremlerinin genelde yaş sınırı var ama bu kremi çok merak ettim gelir gelmez kullandım hemen yüzüme sürdüm gündüz kremi zaten gündüz sürdüm hemen yüzümde bir parlaklık oldu cildimi aydınlatma etkisi yarattı en önemlisi şuan baya nemli duruyor yüzüm biraz daha kullanırsam belki lekelerime de iyi gelir bu arada muhteşem bir kokusu var teşekkürler 😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve D.
Merve D. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce nemlendiricisini ve makyaj temizleme ürünlerini kullanmıştım. O ürünler de çok başarılıydı. Bu ürün ilk kullanımla birlikte cildimde sıkılaşma başlamış gibi hissettim. Cildi pürüzsüz hissettiriyor. Bende herhangi bir alerji ya da irritasyona sebep olmadı. Bence yaşlanma karşıtı kullanılabilecek rafine bir ürün. Fiyat olarak piyasadaki diğer ürünlere göre daha avantajlı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahadır Y.
Bahadır Y. · 31 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle küçücük bir sürmelik ürün değil de tam boy krem gönderdiğiniz için teşekkür ederim. Bu durum denenen ürün konusunda daha sağlıklı yorum yapamaya etki ediyor. Ben çok memnun kaldım daha önce böyle bir ürün kullanmamıştım. Cildim genel olarak sorunsuz ama bu kremle daha da pürüzsüz ve sıkı görünüyor. Aynaya bakınca kendimi daha iyi hissediyorum 😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevgi A.
Sevgi A. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kremin hafif hoş bir kokusu var çok beğendik. Yapısı biraz yoğun az bir miktarı bile bütün yüzünüze yetiyor. Yapış yapış his bırakmıyor kesinlikle ve yumuşacık yapıyor yüzünüzü. Annemin özellikle alnında derin kırışıklıkları var gözlemledik biraz ama bir iki hafta kısa bir süre gözle görülür bir etki yok şimdilik. Ama krem gerçekten güzel diğer markalara boşuna fazladan para vermeye gerek yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel saatlerce yüzümde nem kaldı, sürekli nemlendirici sürmeye bile gerek yok. Kırışıklık için çok uzun süre kullanmak gerekiyor o yüzden onun hakkında fikrim yok ama sürünce aydınlık ve parlak görünüyor cildim. Tek sıkıntısı kokusu benim hoşuma gitmedi onun dışında harika. Bu markanın başka kremlerinden de almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yeşim Y.
Yeşim Y. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
30 lu yaşlarla birlikte, yüzümde özellikle alın bölgemde oluşan çizgiler iyice belirginleşmişti. Bu nedenle düzenli olarak kullanmaya devam edeceğim. Uzun vadeli kullanımda daha da etkili olacağını düşünüyorum. Kokusu ve dokusunu beğendim. Yüzümde hemen emiliyor ve ağırlık hissi oluşturmuyor. %85 doğal kaynaklı içerik olması da tercih sebebi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.