Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Diadermine Hydralist Detox Maskesi
amazon-image
Diadermine Hydralist Detox Maskesi

Diadermine Hydralist Detox Maskesi

Diadermine 
  4.53  (3802 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Detoks etkisi için arındırıcı kil içeriği ile cildinizi pürüzlerden, kirden ve fazla yağdan arındırın.

Cildinizde 10 dakikada ''Detox'' etkisi!

Nasıl kullanılır?

  • Maskeyi göz çevresi hariç kuru cildinize uygulayın.
  • 10 dakika bekleyin ve ılık su ile durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%52
%24
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Emel K.
Emel K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı bir cildim var. Kilinde yağlı ciltlere iyi geldiğini biliyordum. Maskeyi ilk aldığım zaman kil den dolayı çekinerek yaklaşmıştım. Kalın bir yapısının olduğunu düşünüyordum. Ama maskeyi kullandığım ilk anda o kadar hafif bir kil yapısı olduğunu gördüm. Yapısı çok hafif. Cildime sürünce yumuşaklığını hissettim. Ayrıca çok güzel bir kokusu vardı. Yaklaşık 15 dk bekledikten sonra yüzümü yıkadım . Gözeneklerimi açtı. Cildim daha sağlıklı görünmeye başladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilüfer K.
Nilüfer K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün arındırıcı ve oldukça pratik, diğer Diadermine maskeleri gibi ilk kez denedim ancak oldukça kullanışlı ve iki ya da üç uygulamaya kadar büyük bir kullanım paketine de sahip ve fiyatı bana göre uygun. Hem cildimi yumuşatması hem de kalıcı bir bakım sağlaması hoşuma gitti. Her üç üründen de verim aldım. Hem ışıltı, hem yumuşaklık hem de arındırıcı etkisi ile farklı farklı uygulama ve pratiklik kazandıran maskeler olduğunu belirtebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nebahat U.
Nebahat U. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maske yapmayı seven biri olarak ürün gelir gelmez temiz cildime uyguladım fırça ile uygulamak daha pratik sanki hem ürün de ziyan olmuyor böylece bir kaç kere kullanılabiliyor.kesinlikle kızarıklık ya da yanma yapmadı tam tersi cildinin daha parlak ve canlı olmasını sağladı ayrıca fazla yağ kirden arındırıp mis gibi yapdi.Pratik ve kullanışlı olması çok iyi fiyatı da uygunsa vazgeçilmezim olabilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melahat U.
Melahat U. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tek kullanımlık gibi duruyor ama ben iki kez kullandım yani aslı da bir kaç kullanımlık bir maske tabi buzdolabında saklamak koşuluyla ince bir tabaka halinde uyguladık kuruyunca kil maskesi gibi oldu maskeyi suyla arindirdiktan sonra cildinin daha parlak ve canlı göründüğünü söyleyebilirim nemlendirme ve arındırma konusunda da başarılı buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Y.
Fatma Y. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
T bölgesindeki yağdan muzdarip olan karma cildime derman oldu resmen. Sürdüğüm anda cildimi gerginleştirip dinlendirmesi, ferahlandırması mutlu olmamı sağladı. Maskeyi yıkadıktan sonra aynada gergin, parlak, kirden, yağdan yeterince arınmış bebek gibi bir cilt görmeyi hangi kadın istemez ki! Rutin olarak kullanacağım, vazgeçilmez bir ürün. 💚
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kubra K.
Kubra K. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü uyguladıktan sonra hızla cildim toparlandı. İlk başta verdiği kuruluk hissi beni korkuttu fakat cildim kısa bir süre içerisinde nem dengesini sağladı, temiz ve canlı gorundu. Aynı zamanda gözeneklerimide sikilastirdigini düşünüyorum ama buna kesin karar verebilmem için ürünü satın alıp belirli aralıklarla uygulamaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskeyi temiz cildine uygulandığımda önce hafif bir batma hissi yaşadım ve hemen yıkamayı düşündüm, ama bu his çok hızlı bir şekilde yok olunca vazgeçip beklemeye karar verdim. Kil içeriği cildi fazla yağdan arındırıyor, ayrıca ılık suyla maskeyi temizledikten sonra cildi soğuk suyla yıkayınca, dinlenmiş bir cilt ortaya çıkıyor. Pratikliği çok hoşuma gitti. Kokusu da çok hoş ve dengeli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Y.
Burcu Y. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
maskenin pratik olması benim için önemli unsurlardan biridir. zaten gün içerisinde çok toz hava kirliliğine maruz kaldığım için gün sonunda cildiminde detoksa ihtiyacı var bişey içmeden maske yaparak buna ulaşmak bence paha biçilemez :) cildimi kirden arındırması ve özellikle burnum çok yağlı old.için yaptıktan sonra oradaki yağı bile hissetmedim diyebilirim harika bir deneyimdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ö.
Kübra Ö. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketteki ürün sanırım tek kullanımlık değil çünkü yüzüme 3 kere falan farklı zamanlarda kullandım. Özellikle duştan sonra bu maskeyi uygulayınca yüzüm bütün kirlerden arınıyor, yumuşacık, ipek gibi kaygan bir görüntüsü oluyor. Bunun üzerine de nem maskesini kullandım cildim çok taze, capcanlı gözüktü. Eczaneden stokladım hemen 3 tane aldım :) teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine O.
Emine O. · 28 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ciddi bir biçimde pürüzsüzleştirme etkisi var kullandıktan sonra yüzümde oluşan yumuşaklık arınmışlık ve yarı peeling etkisi beni çok tatmin etti. Aynaya baktığımda küçük pürüzlerin kalmadığını gözükmediğini gördüm ve çok memnun kaldım. Aynı zamanda gerçekten çok pratik. Düzenli kullanıldığında cildi arındırmak için ek ürünlere gerek kalmayacağını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.