Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)
amazon-image
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.40  (14972 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

KEPEK KARŞITI BAKIMDA

DERMATOLOGLARIN 1 NUMARALI TAVSİYESİ*

Kuru saçlar için kepek karşıtı şampuan.

  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • KEPEĞİ %100’E KADAR GİDERİR.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.
  • Saç derisini kurutmayan, turuncu renkte doku.

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek.Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

****Selenyum Disülfit

Nasıl kullanılır?

Bir miktar şampuanı nemli saç derinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, 2 dakika bekletin ve saçınızı durulayın.

Göz ile teması halinde hemen durulayın.

1. KEPEK KARŞITI DÖNEMDE KULLANIM

4 haftalık program dahilinde haftada birkaç kez uygulayın.

2. TAKİP EDEN KULLANIM:

Kepek karşıtı kontrol için, şampuanı haftada 1 kere kullanmaya devam edin.

KEPEK KARŞITI BAKIMDA

DERMATOLOGLARIN 1 NUMARALI TAVSİYESİ*

Kuru saçlar için kepek karşıtı şampuan.

  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • KEPEĞİ %100’E KADAR GİDERİR.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.
  • Saç derisini kurutmayan, turuncu renkte doku.

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek.Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

****Selenyum Disülfit

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%27
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Raushan M.
Raushan M. · 37 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu çok güzel, saçlarım yumuşak oldu. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
betül G.
Betül G. · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
mükemmel saçlarımı parlattı resmen kepek kalmadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şirin Ç.
Şirin Ç. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten işe yarıyor kepeği düzenli kullanımda yok etti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kepeği ilk kullanışımdan itibaren azalttı. Etkili bir ürün :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek sefer kullandim ve kepek sorunum yok o yuzden hemen etkisini gosterdi diyemem. Ama kokusunu begendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude Y.
Sude Y. · 23 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk izlenim olarak şunu belirtmeliyim ki çok fazla kepeklenme sorunum olmamasına rağmen saç diplerime çok iyi geldi. yavaş hareketlerle parmak uçlarımla yedirerek ve masaj yaparak uyguladım ve sonuç inanılmaz. saçımda ürün çok fazla köpürmedi saçımdan kaynaklı diye düşünüyorum yada içeriğinin tamamen doğal iyileştirici etkili ve çok kimyasal içermemesinden dolayı diye düşünüyorum. Kokusu asla rahatsız etmiyor ve uzun süre saçınızdaki o temizliği hissediyorsunuz tamamen kirlerden gün içerisinde maruz kaldığınız toz,vs. gibi etkenlerden arındırıyor. Tamamen iyileştirici etkiye sahip ve daha ilk kullanımda bunu hissediyorsunuz. Daha önce bu ürünü kullanmadım ama ilk defa kullanan biri olarak bir sonraki şampuan fikri için aklımda bulundurabilirim, tavsiye ediyorum 🫶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meltem A.
Meltem A. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Koşun koşun bu üründen satın alın gerçekten. Kepek sorunumla ilgili daha önce farklı markaların şampuanlarını kullanmıştım ve kepeği kesinlikle azaltmamışlardı bile. Dokusu ve kokusu çok güzel. Ürün biraz az ama ilk yıkama sonrası bile farkı gördüğüm için gidip aldım. Şampuan yada cilt ürünlerinin miktarı en azından 3-4 kullanımlık olsa değerlendirmemi daha hakkıyla yapacağımı düşünüyorum. Gerçekten ama gerçekten muhteşem bir ürün. Vichy marka şampuan daha önce hiç kullanmadım ama tek kullanımlık olmasına rağmen saçlarıma çok iyi geldi. Saç diplerimin sanki ferahladığını hissettim nefes aldı sanki saç derim. Saçlarım da daha parlak, canlı ve dolgunluk hissi vardı. Tereddüt etmeden rahatlıkla alıp kullanabileceğim bir şampuan. Tavsiye ederim. Denebunu'ya teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM Y.
Özlem Y. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa denedim ve inanamadım ... saçlarımı yıkadığımda mutlaka saç kremi yada saç yağı kullanırım çünkü saçlarım açmak için yolmam gerekir ama inanılmaz bir yumuşaklık sadece şampuanla şoktayım.. saçlarım çok kurudur her türlü saç kremi, saç serumu ve yağı denemeye çalışıyorum ve özellikle yağ kullanıyorum bu şampuanla hiç bir şeye ihtiyaçım kalmadı şoktayım elimdeki şampuanlar bitince ilk ve tek şampuanım olucak .. şampuan böyle ise kremi nasıldır bilmiyorum inanılmaz memnun kaldım .. Kepek problemi yaşamağıdım için kepeğe olan etkisi için yorum yapamam, tek kullanımda kepek için yeterli olmaz düzenli kullanım ister ama saçımı görünce kepek problemi olan arkadaşlarıma denemeleri için tavsiye edicem
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Nur Ç.
Sena Nur Ç. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle saçlarım ince telli ve boyasız. Çok fazla bir kepek sorunum yok fakat saç derimde kurutmadan sonraki o rahatsızlık ve kuruluk çok olmadı. Saç kremiyle kullanmak daha iyi olabilir çünkü uçları tararken takılmalar oldu. Az bir miktarı bile çok güzel köpürüyor. Bİraz da hacim verdiğini söyleyebilirim. Ürün biraz mentollü kokusu erkek şampuanlarına daha yakın bu yüzden sevmeyenler olabilir ama benim çok hoşuma gitti. Özellikle saç derimi ferahlattı. Tek kullanımlık olduğu için uzun vadede nasıl etkileri olur bilemem ama tahminimce etkili ve başarılı.Ürünün kendi saç tipinize uygun çeşitleri mevcut onlardan biri mutlaka çok daha güzel etkiler verecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pelin Ö.
Pelin Ö. · 25 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün ismini bircok kez duydum ama Denebunu sayesinde deneme firsatim oldu. Bunun icin Denebunu ekibine cok tesekkur ediyorum. Kokusu cok hos ve freshti, yani herkesin sevebilecegi bir koku. Kopurmesini oldukca basarili buldum cok kolay ve fazla kopuruyor. Saclarimda derinlemesine temizlik hissettim, saclarim ferahladi. Sacim kuruduktan sonra parklakligi net bir sekilde gorunuyordu. Ayrica kepek hic olmadi. Bir cok kepek karsiti sampuanda az da olsa kepek oluyordu bir sure sonra ama bu urunde az da olsa kepek olmadi. Bu benim icin onemli ve beklemedigim bir seydi. Fiyati biraz pahali, herkese hitap etmeyebilir. Lakin imkani olan kacirmasin denesin diyorum. Ben cok memnun kaldim ve tavsiye ediyorum.❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.