Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)
amazon-image
Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy Dercos Kepek Karşıtı Şampuan (Kuru Saç)

Vichy  · www.vichy.com.tr
  4.40  (14973 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

KEPEK KARŞITI BAKIMDA

DERMATOLOGLARIN 1 NUMARALI TAVSİYESİ*

Kuru saçlar için kepek karşıtı şampuan.

  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • KEPEĞİ %100’E KADAR GİDERİR.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.
  • Saç derisini kurutmayan, turuncu renkte doku.

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek.Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

****Selenyum Disülfit

Nasıl kullanılır?

Bir miktar şampuanı nemli saç derinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, 2 dakika bekletin ve saçınızı durulayın.

Göz ile teması halinde hemen durulayın.

1. KEPEK KARŞITI DÖNEMDE KULLANIM

4 haftalık program dahilinde haftada birkaç kez uygulayın.

2. TAKİP EDEN KULLANIM:

Kepek karşıtı kontrol için, şampuanı haftada 1 kere kullanmaya devam edin.

KEPEK KARŞITI BAKIMDA

DERMATOLOGLARIN 1 NUMARALI TAVSİYESİ*

Kuru saçlar için kepek karşıtı şampuan.

  • İLK KULLANIMDAN İTİBAREN ETKİLİ
  • KEPEĞİ %100’E KADAR GİDERİR.**
  • Tekrar kepek oluşumunu 6 haftaya kadar kontrol eder.***
  • Selenyum DSTeknolojisi****içeren formülüyle mikrobiyom dengesinin korunmasına yardımcı olur.
  • Kaşıntı hissini azaltmaya yardımcı olur.
  • Saç derisi temizlenmiş ve arınmış hissedilir.
  • Saç derisini kurutmayan, turuncu renkte doku.

*Ipsos tarafından Ocak 2021-Mart 2021 tarihleri arasında gerçekleştirilen bağımsız araştırma sonuçları esas alınmıştır.

**Gözle görünür kepek.Tüketici testi,262 kişi,2 haftalık düzenli kullanımdan sonra- İtalya.

***Klinik test, 45 kişi, 4 haftalık kullanımdan sonra.

****Selenyum Disülfit

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%27
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cansu özmen
Cansu Özmen · 30 · Ağrı
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü ilk defa kullandım. Daha önce saçlarda kaşıntı ve kepekle ilgili çok sorunum olmuştu. Birçok yol denedim Vich Dercos kepek karşıtı şampuanı ilk defa kullandım Vich Dercos şampuanı sayesinde uzun bir süredir ilk defa kafam rahatladı nefes aldı gibi. Önce saçlarımdaki kabuklanma kuruluk ve kaşıntıyı giderdi. saçları kuruladıktan sonra da saçlarıma parlaklık kattığını fark ettim. İlk deneme de böyle ilaç etkisi yarattı. bundan sonra sürekli kullanacağım. iyi ki tanımışım çok iyi geldi. çok memnun kaldım teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep K.
Zeynep K. · 25 · Kahramanmaraş
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü evde saçı en kepekli olan kardeşime kullanırdım etkisini tam olarak görmek için ve sonuç muhteşem saçınıza sürdükten sonra bir süre bekletip güzelce mesaj yaparak yıkarsanız asla kepek kalmıyor. Ürünün büyük boyunu alacağım çünkü gerçekten çok güzel çok memnun kaldım. Kardeşime alacağız ve sürekli bir kullanım sağlayacak. Bu ürünü sonrasında araştırdım ve gerc ekten bir çok yakınımın çok memnun olduğunu gördüm Teşekkürler denebunu bu urun için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe C.
Ayşe C. · 29 · Niğde
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle ürünün rengi ve kokusu çok güzel. ilk kullanımdan itibaren etkili dedikleri için söylüyorum bence etkili değil . tek kullanımlık deneyimim sonucunda kepeğimde bir azalma göremedim ama 6 haftaya kadar tekrar kepek oluşumunu kontrol ettiği yazıyor belki uzun süre kullanımda etkili olur. normalde ilk kullanımda kepeği geçirmesini beklemem ama ürünün içeriği hakkındaki kağıtta ilk kullanımda etkili yazdığı için söylüyorum. bir şans verilebilir diye düşünüyorum. almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke K.
Aybüke K. · 23 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle teşekkürler Çook ferah hissettirdi saç derimi, kullanım sonrası saçımdaki hissiyat aşırı güzel, parlak ve dolgun ürün hskkında sağlıklı yorum yapabilmrk için saç kremi, tonik, sprey vs kullanmadım ürünü tek başına kullandım, kokusu babamın kullandığı axe kahverengi deodorantın kokusunda keşke daha güzel koksa ve daha uygun olsa Bunlar dışında bir kepek sorunum olmadığı için ve numune ürün miktarından dolayı daha fazla bir aktarımda bulunamıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kader K.
Kader K. · 28 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kepeği gözle görülür bir şekilde yok etti.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu D.
Duygu D. · 23 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
numune (6 mL) benim saçıma pek yeterli olmadı, uzun ve gür bir saçım var. Cildim biraz egzamaya yatkın. Uzun süredir şampuanımı değiştirmeyi düşünüyordum çünkü kullandığım şampuanım vaat ettiği gibi kepek sorunumu çözmüyordu ve duştan sonra saç derim rahatsız oluyordu. üstüne krem, yağ gibi ürünler kullanmamı şart kılıyordu. ayrıca 1 gün gibi kısa süreden sonra yağlanmaya başlar benim saçlarım. numuneyi kullanırken benimbeklentim düşüktü açıkçası. ama o azıcık ürün bile etkisi görmeme yeterli oldu. tek kullanımda kesinlikle saç derimi rahatlattığını hissettim. birkaç gün içinde ürünü satın almaya karar verdim bile. şu anda kullanıyorum ve kepeğe de iyi gelmeye başladığını hissediyorum. bu dermatolojik ürün saçıma iyi gelmeye başladıktan sonra sürekli reklamını duyduğumuz ama kepek gibi önemli bir problemi asla çözmeyen o markalara döneceğimi hiç sanmıyorum. Fiyatı evet sıradan olanlardan daha pahalı, ama isyan etmeyen mutlu bir saç ve rahat bir saç derisinden daha değerli değil. Sampuan gayet iyi temizliyor; saçı kurutmuyor ama bakım kremi gibi nemlendirmiyor da. Ben o yüzden saçım kabarmasın diye durulanmayan kremi uçlara uygulamaya devam ediyorum. Kaşıntı hissim (egzamaya yatkınlıktan olduğunu düşündüğüm) kayboldu. Son olarak ürün rengi rengi beklendik renk olan beyaz değil, turuncuya dönük bir renk.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 26 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ve bu ürünün saç dökülmesi için olan şampuanını bir süredir görüyordum. Saçlarım o kadar çok dökülüyor ki saç dökülmesi için olan şampuanını almayı düşünüyordum ama bu markanın şampuanını hiç kullanmadığım için nasıl bir etki yaratır pek emin olamadım. Bu kepek karşıtı olanının bir çok kez önerildiğini gördüm ve daha çok merak etmeye başladım. Dneebunu kutusunda çıkınca da aşırı mutlu oldum, deneyerek sevip sevmediğime karar verip ona göre alabilirdim çünkü şampuan sonuçta bu, denemeden alıp ve saça kötü gelince bir kutu şampuanı napıcağını şaşırıyor insan. Gelelim şimdi deneyimime. Saçımda aşırı aşırı bir kepek yok ama saç derimde inanılmaz çok sivilce gibi çıkan adını bilmediğim pütür pütür şeyler oluyor. Ve bu yüzden sürekli elim saçımda bu sivilcemsi şeylerle oynuyorum, yolmaya çalışıyorum. Bu şampuan buna iyi gelir mi acaba ya diye düşünerek duşa attım kendimi ve evet gerçekten de iyi geldi. Buna cidden şaşırdım. Saçımda görünmeyecek kadar olan kepeği yok etmesini bekliyordum ama bu sivilce sorunumu gidereceğine çok da ihtimal vermemiştim. Duştan sonra saçlarımın kurumasını bekleyip saç derimi kontrol ettim ve bay baya yatıştırmıştı tek kullanımda. 2-3 kullanımda tamamen gidereceğini bile düşünmeye başladım. Temizlemesine gelirsek kesinlikle temizliyor saçı o saçtaki temizlik hissini alıyorsunuz duştan çıkınca. Şampuanın kokusuna da bayıldım, asla aşırı abartılı parfümlü şampuanlar gibi değil (ki şu an kullandığım parfüm öyle, online aldığım için bakamamıştım kokusuna ve beni aşırı rahatsız ediyor sırf bitsin diye kullanıyorum). Köpürmesine gelirsek aşırı köpürmüyor ki bu bence iyi bi şey içine sırf köpürsün diye koyulan kimyasalların olmadığını işaret eder bu. Daha önce kullandığım aşırı pahalı bir şampuan vardı ona benzettim bunu, o şampuanı da çok seviyordum ve bana iyi geliyordu ama şu an fiyatı inanılmaz uçuk olduğu için alternatif arıyordum. Kafamda çıkan o sivilcemsi şeyler için bu şampuandan kesinlikle alacağım, saç dökülmem için de bunun saç dökülmesi için olanını alacağım. Duşta iki kere şampuanlama yapıyorum. İkisini de aynı anda kullanmayı düşünüyorum. Baya sevdim kesinlikle öneririm.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe D.
Ayşe D. · 28 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun yıllardır seboreik dermatit problemim var. Saç derimde kısım kısım kabuklanma ve şiddetli kaşınma olur özellikle mevsim geçişleri stresli dönemler vs. Saçımı normal zamanlarda sevdiğim sıradan (yani bu soruna karşı üretilmeyen) şampuanlarla yıkıyorum. Tetiklendiği dönemlerde de bir kaç seferi geçmeyecek şekilde yıllardır kullandığım bir medikal şampuan var onu kullanıyorum. Egzamamla bu şekilde başa çıkıyorum. Yani günlük kullandığım şampuanlarda bu sorunla ilgili özellikler aramıyorum. İçeriği çok kötü olmasın, güzel koksun, kurutmasın, kaşındırmasın yeter. Bu şampuana gelince sorunsuz bir dönemimde kullandığım için kabuklanmaya kepeğe etkisini söyleyemeyeceğim ama - tek kullanımda - saç derimi çok iyi bir şekilde temizledi. Bu tanıdık temizlik hissinden dolayı deneyimlerime dayanarak bu konularda oldukça etkili olacağını hissettim. Saç uçlarımı biraz kuruttu ama çok değil yağ, krem vs ile halledilir. Kişiye göre değişir ama kokusunu hiç sevmedim beni baydı. Kokusunu hesaba katmazsak bu tür bir şampuan almam gerekirse bu şampuanı satın alırım. Egzama kepek problemi yaşayıp şampuan arayanlara bi denemelerini kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben senede üç kere atak yaşayan seboreik dermatit hastasıyım. Mevsim geçişlerinde kafamdakiler artık kepek değil kocaman kabuk halini alıyor. Kaşıntı yüzünden yaraya dönüyor ve deli gibi saç dökülmesi yaşıyorum. Piyasadaki tüm dermatit şampuanlarını denemişimdir. Dermatologların yazdığı kortizollular da dahil. Ama dürüstçe söyleyebilirim ki en hızlı etkiyi Vich Dercos verdi. İlk kullanımda kaşıntı geçti. İkinci kullanımda ise kabuklar küçüldü boyut olarak. Tester ufak olduğu için 3.yıkamaya yetmedi ben de sipariş verdim. Muhtemelen bir iki kullanımda saç derim temizlenecek ki bu benim aylardır görmediğim bir görüntü 🥲 Pahalı diye denemeye çekiniyordum memnun kalmazsam param boşa gider diye. Ama iki yıkamada bile elim kafama gitmez oldu kaşıntı bitti diye. Benim gibi ciddi kepek sorunu yaşıyorsanız içiniz rahat alın bence. Zaten uzun süre götürür gibi duruyor tam boyu. Kutudaki en hayat kurtarıcı testerdı benim için. Muhtemelen Vichy ekibi ürünü koyarken birini bu kadar mutlu edeceklerinden bihaberlerdi😅 Çok teşekkür ederim 💙
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ahmet e.
Ahmet E. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok güzel ilk kullanımdan itibaren kepeği kesiyor ve diğer markaların kepek önleyici şampuanlarından farklı olarak 1 hafta boyunca saçınızı yıkamasınız bile yağ dengesinde bir dalgalanma yaratmıyor veya yeniden kepeklendirmiyor. Diğer markaların kepek önleyici şampuanları gibi saç derisini kurutmuyor. Şampuanın kokusu banyo sırasında normal fakat banyodan çıktıktan sonra tarifi zor kaplıca kokusuna veya kına kokusuna benzer bir koku bırakıyor saçta. Ben şahsen bu kokuyu seviyorum, temizlik hissiyatı veriyor bana fakat herkesin beğeneceği bir koku değil. Kepeğe dair etkilerinin yanı sıra saçı yumuşattığı da söylenebilir. Daha önce uzunca yıllar low poo kullanmış biri olarak böyle bir etki yaratması benim çok hoşuma gitti. İpek gibi yaptı saçlarımı. Belirtmem gerekir ki çok gür ve kalın telli saçlarım var bu ipeksi etki ince telli ve yağlı saçlarda kendini farklı şekilde gösterebilir ama yağlandıracağını düşünmüyorum çünkü şampuanın saçın yap dengesini etkileyecek bir kimyasal ağırlığı yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.