Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Darphin Intral Inner Youth Rescue Serum
amazon-image
Darphin Intral Inner Youth Rescue Serum
Darphin Intral Inner Youth Rescue Serum

Darphin Intral Inner Youth Rescue Serum

Darphin 
  4.59  (359 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Darphin'in en yeni lansmanı Intral Inner Youth Rescue Serum, güçlendirilmiş formülü ile cildin hassas ve kızarık görünümünü azaltmaya yardımcı olur ve 1 saatte kızarıklık görünümünde azalma sağlar.* Cildi %222 oranında nemlendirirken**, nemsizlik kaynaklı ince çizgi görünümünü azaltır. Cilde anında ve 24 saat boyunca aydınlık görünüm kazandırmaya yardımcı olur***. Cilt dokusuna pürüzsüz görünüm kazandırmaya ve eşit bir cilt tonu sağlamaya yardımcı olur.

*Ürün uygulamasından sonraki 60 dakika içinde 26 kadın üzerinde yapılan çalışma.

**Ürün uygulamasından hemen sonra 20 kadın üzerinde yapılan klinik araştırma.

***Ürün uygulamasından 4 saat sonra 20 kadın üzerinde yapılan klinik araştırma.

Nasıl kullanılır?

Intral Inner Youth Rescue Serum, her cilt tipine ver her yaştan tüketiciye uygundur. Cilt bariyerini koruma özelliğinden dolayı cilt bakım rutininde temel adım olarak kullanılması önerilir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ceyda Y.
Ceyda Y. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi Kadife gibi yapıyor. Bunu sürdüğümde yaptığım makyaj daha parlak ve pürüzsüz duruyor. Paket ile birlikte gelen kodu kullanamadım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serpil B.
Serpil B. · 26 · Diyarbakır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün formu bildiğimiz su kıvamında oldukça akışkan , bunu görünce çok şaşırmıştım ama cildi yatıştırma etkisi, nemlendirmesi, verdiği hafif hissiyat oldukça iyi. Cildi hemencecik Işıl Işıl yapıyor, rahatsız edici yağsı yapısı yok. Kokusu ef sa ne . En sevdiğim özelliği bu oldu aslında . parfümü olsa alırdım o derece yani. Böyle hafif güneş kremi gibi çiçek buketi gibi kokusu var. Buğday tenli olduğumdan cildimin fazla kızarık yapısı yok, kızarıklığı alma vaadini cildim kızarık olmadığından gözlemleyemedim. Herhangi sivilce ve ya alerji yapmadı . Bi de keşke fiyatı daha uygun olsaydı :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mine B.
Mine B. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzümde lekelenmeler ve kızarıklıklar yoğun bi şekildeydi. kulanimim arttıkça faydasını göreceğime inaniyorum.. deneme boyu olan 5 ml aldım ama bence bu bile fazla gidecek gibi.. az bi miktar dahi ise yarıyor..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Hazal G.
Zeynep Hazal G. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok başarılı bir serum. Nemlendirici losyon ile birlikte kullandığım süre içinde cilt bariyerimde iyileşme olduğunu farkettim. İlk kullandığımda hafiften karıncalanma hissettim. Cildim çok hassas ve alerjik fakat korktuğum gibi olmadı. Roza sıkıntısı yaşayan bireyler dahi gönül rahatlığıyla kullanabilir. Sivilceyi oluşumuna da neden olmadığı için akne tedavisi sonrası oluşan ciltte kızarıklık ve kuruluğa da iyi geliyor. İki ürünün ( nemlendirici losyon) birlikte kullanılmasını tavsiye ederim 🙏🏻🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra S.
Kübra S. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün fena değil yani yüzümde herhangi kötü bir durum yaratmadı. Yapı olarak akışkan bir yapısı var ancak söylenildiği gibi akışkan olduğu için uygulanamıyor diye bir durum söz konusu değil bence. Sağ yanağıma bir pompa, sol yanağıma bir pompa ve alnıma bir pompa sıkıyorum gayet yeterli oluyor akışkan yapısı su gibi değil bence güzel bir şekilde dağıtılabiliyor. Pompalardaki miktar da gayet az ve yeterli. Kokusu biraz yoğun ama güzel bir koku ve kullandıkça da alışıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe T.
Ayşe T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusu ve ciltte bıraktığı hissi çok beğendim. Yapış yapış olmayan, emilimi yüksek bir serum. Yüzde oluşan hassasiyeti azaltmada çok başarılı buldum. Özellikle makyaj temizliğinden sonra oluşan tahribata iyi geldiğini düşünüyorum. Sadece kokusunu çok sevemedim. Onun dışında memnuniyetle kullanmaya devam edeceğim bir ürün olarak nitelendirebiliriz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin T.
Aylin T. · 40 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu mükemmel ötesi … cildinizde kuruluk hissini yatıştırıyor. Rahatlatıyor. Kılcal damarların yüzeye yakınlığından kaynaklanan kırmızılığa faydası olmaz ama genel hassasiyet için faydasını kesinlikle görürsünüz. Canınız tatlı çekerse bir damla alıp koklayın işe yarayacaktır ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gül Ö.
Gül Ö. · 29 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir serumun bu kadar işe yarayacağını hiç düşünmezdim benim cildim de ufak ufak renk eşitsizliği kızarıklar oluyor sanki yeni kaşımış kızartmış gibi serumu her gece yatmadan ve sabahları yüzümü yıkadıktan sonra kullandım 1 hafta gibi bi süreçte gözle görünür azalmalar oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan T.
Dilan T. · 38 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma bir cilde sahibim, sıvı ve hafif forma sahip olması ürünün cildimde hızlı emilimine ve yağlı hissiyat oluşturmamasına yardımcı oldu. Hatta sabah yağlı görünümden dolayı oluşan kızarık ve pütürlü görüntüyü rahatlattı. İlk fırsatımda büyük boyunu alıp kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PINAR K.
Pinar K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sürdüğünüz an emiliyor. Yağlı his birakmamasi harika. Hassas ve allerjik cildim olduğu için once kucuk bir bölgede denedim herhangi bir etki olmayınca temizlenmiş cildim sabah ve gece yatmadan önce uyguladım gercekten görünüm harika idi daha dolgun canli neme doymuş bir cilt. hassasiyet oluşmaması benim için en büyük artısı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.