Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Darphin Hydraskin Light All Day Skin Hydrating Gel Cream
amazon-image
Darphin Hydraskin Light All Day Skin Hydrating Gel Cream

Darphin Hydraskin Light All Day Skin Hydrating Gel Cream

Darphin 
  4.57  (385 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Hafif yapısı, jel formu ve su bazlı botanik içerikleri ile cildi derinlemesine ve gün boyu nemlendirir, cildin dolgun ve canlı bir görünüm kazanmasına ve makyajın tazeliğini gün boyu korumasına yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%29
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

KÜBRA K.
Kübra K. · 29 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Non komodojenik olması son zamanlarda değişken olan cildime iyi geldi. Normalde göz kremi olmayanları sürmemek gerekir fakat hep sürerim :) herhangi bir yanma yapmadı. İçeriğinde salatalık varmış zaten. %84 doğal içerikliymiş piyasadaki ürünlere göre en azından dürüst davranmışlar. Yeniden almak isterim fakat orijinal boyuna param yeter mi bilmiyorum açıkçası. Biraz daha fiyatlarını düşürürlerse bende daha çok kazanırsam almak isterim. Nemlendirmesi uzun süre dayandı gün içinde gerilme olmadı ki benim cildim kurudur yer yer.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya Ece Y.
Fulya Ece Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelimeyle mükemmel. Cilt bakım rutininizi mükemmel bir kremle tamamlamak istiyorsanız çok iyi bir seçenek. T bölgemde parlama yaptı biraz ama eğer sizin de benim gibi çok kuru ve karma bir cildiniz varsa özellikle soğuk havalarda verdiği neme bıraktığı kadifemsi hisse bayılacaksınız. Soğuk günlerde normalde yüzüm kururdu ama sadece 3 gündür kullanıyorum ve müthiş bir rahatlama geldi yüzüme. Ayrıca sivilce de yapmadı daha yapacağını da düşünmüyorum. Çok başarılı nem bombası bir krem.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur A.
Nur A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründe neyi değiştirmek istersin deseler cevabım kesinlikle hiçbir şeyi olur! Karma cilde sahibim ve T bölgem ile çenem sivilcelenmeye müsait. Yanaklarım ise kuru gibi. Dolayısıyla hem sivilce yapmayan hem de yüzün tüm bölgelerinde nem ihtiyacını karşılayacak ürün bulmak çok zor. Darphin bu konuda gerçekten çok iyi. Krem çok hafif hemen emiliyor ama aynı zamanda iyi nemlendiriyor, uzun süre nemli hissediyorsun. Kokusu aşırı temiz ve soft. Ve cildinize dokunduğunuzda yumuşacık. Kesinlikle tam boyunu da alacağım bayıldım ♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rahmet A.
Rahmet A. · 37 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü kullandığım günden bu yana cildimin daha sağlıklı bir şekilde neme kavuştuğunu düşünüyorum . Çünkü herhangi bir üründe cildimde sivicelenme oluyor ve cildim ürüne hemen reaxiyon veriyor bu üründe öyle bir sıkıntı yaşamadım . Ama yoğun bir parfüm kokusu var koku kötümü ,kesinlikle çok hoş bir koku ama benim kişisel tercihim bu gibi dermokozmetik ürünlerde bu kadar yoğun parfüm kullanılmaması .. teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUĞÇE D.
Tuğçe D. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle yağlı his bırakmayan kullandığınız anda emilen ve gün boyu cildi pamuk gibi yapan bir ürün. Benim cildim karma T bölgesi yağlı bir yapısı var gün boyu T bölgemdeki yağı kontrol altında tuttu normalde yağlı olduğu için krem kullanmak istemezdim daha çok yağlanma yapıyordu kremler ha belki şuan kış dönemindeyiz yazınki kadar yağlanma olmuyor ciltlerde belki ama yinede o yağı kontrol altına almasına bayıldım çok beğendim tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena B.
Sena B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
makyaj altında denemedim fakat sabah cildimi nemlendirmek için kullandım. normalde karma bir cildim var t bölgemde yağlanma olabiliyor ama yanaklarımda ciddi kuruluk var. bu kuruluğa fayda eden nemlendirici bulamamıştım. çok az bir miktar kullanmama rağmen cildim yumuşacık. kokusu da çok hoş tertemiz hissettiriyor. satın almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule Betül D.
Şule Betül D. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı çok iyi. Sürdüğüm anda emiliyor. Asla yağlı bir his bırakmıyor. Cildim zaten yağlı olduğu için bana inanılmaz iyi geldi bu özelliği. Sürer sürmez yüzümün nemlendiğini hissedebiliyorum. Ve gece sürüp yattığımda sabah hala etkisi devam ediyor. Gerçekten yağlı ve karma ciltler için çok iyi. Bundan sonra kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hazal Ç.
Hazal Ç. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü serum üzerine uyguladığınız zaman nemi çok güzel hapsettiğini göreceksiniz. Özellikle akşam kullanımda sabah cildimdeki yumuşaklığı ve tazeliği hissedebiliyorum. Ayrıca ürünün ipeksi ve yumuşacık bir dokusu var. Kokusu ise oldukça başarılı, tazelenmiş hissettiriyor. Cildim yağlı olmasına rağmen, ilave yağlanmaya bir katkısı olmadı be ayrıca herhangi bir akne vs problemine yol açmadı...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 25 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak kil maskesinden sonra kullanıyorum vaadettiği gibi cildi yatıştırıp kızarıklığı azaltıyor. Nemi hapsediyor ama tabi ki nemlendirmiyor. Kokusu ve ciltte bıraktığı his cok güzel. Eğer kızarık ve hassas bir cildiniz varsa alabilirsiniz yanma vb yapmıyor. Bana sorarsanız cilt bakım rutinine ekler misin diye çok da şart olmadığını düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rukiye T.
Rukiye T. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tek kelime ile harika bir ürün. Basta hoş bir kokusu var, kapagi açtığınız anda sizi rahatsız etmiycek şekilde hafif tatlı bir kökü yayılıyor. Cildinize uygulamanız kolay, az bir tabaka halinde uygulanması bile yetiyor. Guzel nemlendiriyor, yapış yapış bir his bırakmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.