Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Danone Pro+ Yüksek Proteinli Laktozsuz Kahveli Süt
amazon-image
Danone Pro+ Yüksek Proteinli Laktozsuz Kahveli Süt

Danone Pro+ Yüksek Proteinli Laktozsuz Kahveli Süt

Danone Pro+  · www.danoneproturkiye.com
  4.32  (4021 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Aradığın Protein Danone Pro+ Farkıyla!

Daha İyi Bir Sen İçin Yüksek Proteinli Danone Pro+’yu Keşfet! Sıfır İlave Şeker, Sıfır Tatlandırıcı, Sıfır Laktoz.

İÇMEDEN ÖNCE ÇALKALAYINIZ. Ambalajı açılmamak kaydıyla oda sıcaklığında son tüketim tarihine kadar saklanabilir, açıldıktan sonra buzdolabında saklanmalı ve 2 gün içerisinde tüketilmelidir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%46
%32
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

İlayda D.
İlayda D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ayin denebunu kutusunda en sevdigim urun oldu! Kahveli olmasi sabahlari rahat tuketmemi, kahvaltiyi atlamak zorunda kaldigimda kurtarici! Yuksek protein hem spor, hem diet yapanlar icin mukemmel.. kardesim cok proteini yuksek urunler tuketir ve o da cok memnun kaldi.. tekrar tekrar alir ve tavsiye ederim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Meryem G.
Meryem G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Danone pro+ kesinlikle muthis bir urun ve ben zaten her spordan sonra kullaniyordum bundan sonra da icmeye devam edecegim. Tadi gercekten iyi, kolay tuketilebilir ve yuksek proteinli. Aradigim her sey var. Ayrica laktozsuz olmasi gercekten cok iyi, bu sekilde sindirim zorlugu da yasatmiyor ve siskinlik yapmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sümeyye seda t.
Sümeyye Seda T. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Muhteşem bir kahve deneyimi yaşadım. Danonenin tüm ürünlerini severek kullanıyorum. Laktoza duyarlı bir bünyem olduğu için ürün hiç rahatsızlık vermedi. İçimi yumuşak ve tadı şekersiz- tatlandırıcısız olmasına rağmen gayet hafifti. Severek kullandım, kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevil Y.
Sevil Y. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beni cezbeden kısmı şekersiz ve lezzetli olması. Şekersiz hiçbir içeceği içememe rağmen Danone nin çıkarmış olduğu bu ürün sayesinde sanırım şekeri bırakacağım :) Kahve kokusundan dolayı içerken şekeri aramadım. Çok beğendim ve bu ürünü gerçekten satın almayı planlıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge T.
Özge T. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk yudumunda şekersiz olduğu icin tereddüt etsem de asla umduğum gibi değildi. Harika bir tat. Şekersiz oluşu,yüksek protein içermesi.. Günlük kahve ihtiyacınızı karşılayabilecek ve günlük proteininizi alabileceğiniz bir ürün. Gün içerisinde dinc tutması da paha biçilemez..kesinlikle herkese tavsiye edecegim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
yaprak d.
Yaprak D. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün hem lezzetli hem de protein açısından oldukça zengin bir içecek. Spor sonrası tüketmek için harika bir ürün. Spordan sonra içtim hem tokluk hissi verdi hem dinç tuttu. buzdolabında beklettikten sonra soğuk içim olarak tüketmeyi tercih ettim herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem B.
Çiğdem B. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sütü sade içemem o yüzden genelde kakao ve kahveli içiyorum. Kahveli olanlarda ağır geliyordu şekerli ve karamel tadı oluyor. Danone pro hem şeker ilavesi olmaması hemde laktozsuz olması süper. Her zaman gönül rahatlığıyla içilebilir. Özellikle spordan sonra ve sabahları güne başlamadan içmek tercih sebebim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
IŞIL A.
Işil A. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü 1 kez kullandığım için sürekli faydası varsa bilmiyorum. Ancak bazı ürünler adıyla plasebo etkisi yapar ve insana kendisini iyi hissettirir; bu da öyle bir ürün. Tok tuttu. Hafif içimli olduğu için ferahlattı. Kahve aromalı olduğu sabah kahvesi ihtiyacımı giderdi. Kısacası ürünü beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza K.
Beyza K. · 40 · Karabük
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün pakette vadettiği herseyi karşılıyor bence. Bir kere şeker ve laktoz yok, benim gibi hassas midelere göre hiç ödem yok. İçerisindeki ekstra protein spor ve yürüyüş yapanlar için tercih sebebi olacaktır. Kıvamı ve karışım dengesi de beni baya mutlu etti paket rengine de bayıldım kesinlikle tavsiye ediyorum herkese
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
F.Saadet A.
F.Saadet A. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında evet kullandım demek istiyorum ama bende önce kızım aldı ve o içti ve çok beğendiğini tadının çok hoş olduğunu ,tekrar bu ürünü almamı istedi :) sanırım ilk alışverişte hem ona hemde kendime alacağım :) çok merak ettim kızım normalde çok seçiçidir ve herşeyi beğenmez eğer beğendiyse kesin çok iyidir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.