Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Dankek Muzlu Rulo Pasta
amazon-image
Dankek Muzlu Rulo Pasta

Dankek Muzlu Rulo Pasta

Ülker Dankek 
  4.54  (4536 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Dankek Muzlu Rulo Pasta

Muzlu Kremalı Rulo Kek

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%23
%4
%2
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike Y.
Melike Y. · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak pratik ve lezzetli bir atıştırmalık olduğunu düşünüyorum. Muz aroması yoğun olmadan dengeli hissettiriyor ve kek kısmı yumuşak yapısıyla tüketimi keyifli hale getiriyor. Tek porsiyonluk olması da özellikle dışarıda veya kısa atıştırmalık ihtiyacında avantaj sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esmanur A.
Esmanur A. · 21 · Iğdır
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dankek muzlu pastayı ilk kez denedim ve yumuşaklığı gerçekten hoşuma gitti. Muz aroması tam kıvamında, ne çok yapay ne de ağır bir tadı var. Çayın yanında güzel gidiyor, özellikle tatlı isteğini hızlıca bastırıyor. İç dokusu da bayağı yumuşak ve taze hissettiriyor. Muzlu atıştırmalık sevenler kesinlikle deneyebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ezgi G.
İrem Ezgi G. · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dankek Muzlu Rulo Pasta, çocukluğumuzdan beri değişmeyen o muhteşem lezzetini ve kalitesini her zaman korumayı başaran harika bir ürün. Kekinin o bulut gibi yumuşacık, taptaze dokusu ağızda hemen dağılıyor. İçindeki muzlu kremanın yoğunluğu, akışkanlığı ve şeker oranı o kadar dengeli ayarlanmış ki, asla yapay bir tat bırakmıyor. Özellikle çayın ve kahvenin yanına inanılmaz yakışan tam bir kurtarıcı. Keyfimizi ikiye katlayacak, mutfaktaki neşemizi arttıracak yeni tatlı sürprizleri, ikramlıkları ve o heyecanla açtığımız özel hediye kutularını en kısa sürede sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım en yakın zamanda yeni bir sürpriz paketle kapım çalınır, gözüm yolda! 🎁✨
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naile Gül G.
Naile Gül G. · 27 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü yerel marketten tekli-üçlü olarak bulabileceğim şekilde alıyorum.Ara öğünlerimde kahve eşlikçisi olarak tüketiyorum.Daha önce de deneyimlediğim ve tadının yapay olmadığını hissettiğim bir ürün. Yumuşak kek-harika tadı olan krema yanına da sıcak kahve.Mutlaka deneyin :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma Nur D.
Fatma Nur D. · 26 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim, pratik lezzetli bir atıştırmalık. İçindeki aroma kek ve cikolata uyumu çok dengeli. Bu yüzden kuru yavan bir kek yiyormuşun izlenimi vermiyor. Başarılı buldum fakat ürünün içinde yapay aroma vericilerin bulunmaması taraflarıyım. Tek eksi yönü olarak bunu diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude Nur Y.
Sude Nur Y. · 21 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keki yumuşacık, öyle boğazına dizilen cinsten kurulardan değil; çay kahve olmadan bile iki lokmada mideye indirirsin, yağ gibi kayıyor. İçindeki o krema-çikolata dengesi de tam ayarında. Ne zaman canın acayip tatlı çekse ama böyle şerbetli tatlılar gibi içinizi baymasın istesen direkt kurtarıyor günü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze D.
Gamze D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok lezzetli ve doyurucu. Şeker oranı çok dengeli olduğu için insanı hiç baymıyor ve çay saatlerine çok yakışıyor. Pandispanya keki yumuşacık ve kreması çok yoğun. Hiç uğraşmadan el yapımı bir pasta özeni sunuyor. Hem çok ekonomik hem de her an elinizin altında bulunabilecek en pratik ikramlık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze E.
Gamze E. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
hafif olması hoşuma gitti mini halini deneyimleyip memnun kaldığımda büyük boylarını da alıyorum çay kahve yanına bu ürünün de büyük boyunu görürsem alırım birde çileklisi varmi bilmiyorum ama yoksa acil yapılmadı görürsem onu da alırım güzel olur genel olarak sosundan cok keki hoşuma gitti baymiyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep E.
Zeynep E. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu kutusu elime ulaştığında kargo poşetini açtım daha kutuyu bıle açmanıştım miss gibi muz kokusu vardı çok şaşırdım kutuyı açar açmaz fayanamayıpbhemen yedim ve mükemmel bir tadı vardı ben zaten büyüklerinden muzlu rrulo pastasını yemıstım çok seciyorum kucugunu ılk defa yedım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma G.
Şeyma G. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Türk kahvesinin yanına tatlı arayışınız varsa çok iyi bir ikili oldular. Ben tadını sevdim ucuz muz tadı değil gayet güzel keki de yumuşacık Dankek kalitesi ben gayet başarılı buldum. Kendi başıma büyük boyu bitiremediğim için tercih edemiyordum ama minik olması nedeniyle artık tüketeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.