Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cream Co. Multi Cream
amazon-image
Cream Co. Multi Cream

Cream Co. Multi Cream

Cream Co.  · www.creamco.com.tr
  4.13  (335 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yüz ve el için Multi Cream cilt bariyer teknolojisine sahip nemlendirici bir kremdir. 

İçeriğindeki Hyaluronik Asit ve E vitamini ile cildin derinlemesine nemlenmesine ve beslenmesine yardımcı olur. 

C vitamini ile cildin canlı ve ışıltılı görünmesini destekler. 

Güneş sonrasında yatıştırıcı etkiye katkı sağlar. 

Makyaj altı bazı olarak da kullanılabilir. Genç, besleyici bir ışıltı için çok amaçlı formülü ile Multi Cream! 

Ingredients / İçindekiler: Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Soybean Glycerides, Cera Microcristallina, Petrolatum, Dipentaerythrityl Hexa C5-9 Acid Esters, Propylene Glycol Dibenzoate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Behenyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter Unsaponifiables, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, Tocopheryl Acetate, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Polyglyceryl-10 Pentastearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Xanthan Gum, Bisabolol, Glycyrrhetinic Acid, Phragmites Karka Extract, Poria Cocos Extract, Mel Extract, Phospholipids, Sphingolipids, Hyaluronic Acid, Propylene Glycol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Vitis Vinifera Seed Extract 

Dermatologically tested, Vegan, Paraben-free, Sulfate-free, Alcohol-free, Perfume-free 

Nasıl kullanılır? Cilt temizliğinin ardından günde iki kez hafif masaj yaparak cildinize uygulayınız. Hassas ciltler için uygundur.

Uyarılar: Tüpü açılmış ya da hasarlı ürünleri kullanmayınız. Çocukların erişemeyeceği yerlerde ve oda sıcaklığında saklayınız. Direkt ısıyla temasından sakınınız. Gözle temas etmesi halinde bol su ile yıkayınız. Sadece harici kullanım içindir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%32
%16
%4
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok sağlıklı bir nemlendirici. Emilimi ve geride bıraktığı görüntü şahane gerçekten. Karma yapılı bi cildim var ve bazen yüz derilerim soyulana kadar kuruyor. Krem koyu kovamlı olduğu için nemlendirmesine azıcığı bile yeterli geliyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla Ü.
Damla Ü. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt temizliğine ve C vitamin özelliklerine bayılıyorum asla vazgeçilmezim tonizde şeklinde uygulamak verdiği etki cok hoşuma gitti pamuk daki temizliği görünce sabah güzel bi ciltle makyajsız gezebiliyorsAm tamamdır👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia K.
Rabia K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabahları kullanıyorum makyaj bazı ve nemlendirme görevi yapıyor başka bir beyaz etki yaptığı için emmesini beklemem gerekiyor ama çok kısa sürede emdiği için çok seviyorum. nemlendirişi yapış his bırakmaması, ferahlatmasını çok sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra B.
Büşra B. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim kuru ve hassas. Ürünü ilk başta tüm yüzüme kullanmaya cesaret edemedim çünkü çok yoğun bir yapısı vardı. Yüzümde çok kuruluk yaşadığım bölgelere kullandığımda ise etkisine oldukça şaşırdım. Kuruluk, pullanma ertesi güne gözle görülür şekilde kaybolmuştu. Çok kuru yapıda olan ellerime kullandığımdaysa etkisi çok iyiydi. Bunlar ürünün benim için olumlu yönleri. Ürünü cildime yedirmesi biraz zor geldi bana açıkçası. Tüm yüzüme de kullanmayı tercih edeceğimi düşünmüyorum. Dolayısıyla ürünü bir daha alacağımı da düşünmüyorum. Ama cildinde ciddi kuruluk yaşayanlar için bence iyi bir ürün alternatifi olabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sıla Ç.
Sıla Ç. · 23 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı daha önce duyup hiç kullanmamıştım ama ürünleri gerçekten çok güzelmiş nemlendirici sivilce ve yağlanma yapmadı nemlendirme etkisi de oldukça iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Ç.
Sena Ç. · 30 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlaç kullanımından dolayı kuru ve atopik olan cildimi çok güzel nemlendirdi ve cilt bariyerimi onardı! Kaşıntı, kızarıklık ve pul pul dökülmeyi anında durdurdu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ç.
Melike Ç. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duyduğum bir markaydı. Burda görünce çok sevindim ve hemen aldım. Temizleyicisi bir harika. Cildime şuana kadar en iyi gelen şey diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra T.
Büşra T. · 34 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi yatıştırma ve nemlendirmede gayet başarılı, ben cok begendim, ilk defa denedim bu markayi tereddüt ettim ancak özellikle kremi güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ç.
Melike Ç. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanmaya başladığım andan itibaren , Cildi Işıl Işıl yapıyor ve tazelik hissi veriyor. Nemlendirme etkisi güzel Gözeneklerde de küçültücü etkisini gözlemledim 🍊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Canan T.
Canan T. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
urun baslarda kalin gibi dursada kullanimi gayet konforluydu ben kis aylarinda kullandim ve nemi bana gayet de yetti fiyat performans urunu kesinlikle.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.