Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cream Co. Multi Cream
amazon-image
Cream Co. Multi Cream

Cream Co. Multi Cream

Cream Co.  · www.creamco.com.tr
  4.13  (335 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yüz ve el için Multi Cream cilt bariyer teknolojisine sahip nemlendirici bir kremdir. 

İçeriğindeki Hyaluronik Asit ve E vitamini ile cildin derinlemesine nemlenmesine ve beslenmesine yardımcı olur. 

C vitamini ile cildin canlı ve ışıltılı görünmesini destekler. 

Güneş sonrasında yatıştırıcı etkiye katkı sağlar. 

Makyaj altı bazı olarak da kullanılabilir. Genç, besleyici bir ışıltı için çok amaçlı formülü ile Multi Cream! 

Ingredients / İçindekiler: Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Soybean Glycerides, Cera Microcristallina, Petrolatum, Dipentaerythrityl Hexa C5-9 Acid Esters, Propylene Glycol Dibenzoate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Behenyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter Unsaponifiables, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, Tocopheryl Acetate, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Polyglyceryl-10 Pentastearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Xanthan Gum, Bisabolol, Glycyrrhetinic Acid, Phragmites Karka Extract, Poria Cocos Extract, Mel Extract, Phospholipids, Sphingolipids, Hyaluronic Acid, Propylene Glycol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Vitis Vinifera Seed Extract 

Dermatologically tested, Vegan, Paraben-free, Sulfate-free, Alcohol-free, Perfume-free 

Nasıl kullanılır? Cilt temizliğinin ardından günde iki kez hafif masaj yaparak cildinize uygulayınız. Hassas ciltler için uygundur.

Uyarılar: Tüpü açılmış ya da hasarlı ürünleri kullanmayınız. Çocukların erişemeyeceği yerlerde ve oda sıcaklığında saklayınız. Direkt ısıyla temasından sakınınız. Gözle temas etmesi halinde bol su ile yıkayınız. Sadece harici kullanım içindir.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%38
%32
%16
%4
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Didem Ş.
Didem Ş. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve hassas cildime tam bir nem bombası. Ellerimi nemlendirmek için de kullanabiliyorum. Kokusuz, cruelty free ve vegan. Artık vazgeçeyemeceğim nemlendiriciler arasında😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu nasıl güzel bir krem... daha önce bu markanın toniğini kullanmış ve çok memnun kalmıştım... krem ve yüz yıkama jeli de harika... Çok iyi nemlendiriyor... neme doymuş ve parlak ve canlı bir cilde sahip olmak istiyorsanız mutlaka kullanın. Evet, sürdükten sonra biraz yapış yapış bir his oluyor ama 1-2 dakika içinde yok oluyor. Sonucun mükemmelliği nedeniyle bu 2 dakikalık yapışkan hisse de katlanıverin artık. Cilt bariyerini güçlendirmesinin yanı sıra ben verdiği nemliliğe bayıldım. İnanın sabah uyandığımda o nemlilik yok olmasın diye yüzümü bile yıkamak istemiyorum. Üstelik hem Türk markası hem hayvan dostu... toniği satın aldığımda hem harika bir motto kart hem de HAÇİKO'ya bağış yaptıklarına dair bir not eklemişlerdi. Sonuna kadar desteği hak ediyorlar bence... güzel insanlar iyi ki var...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEMANUR G.
Semanur G. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ellerimdeki nem etkisi gayet başarılı.İçerikte sudan sonra hemen hyaluronic acid gelmesi diğer maddelerin de %1in altında olabileceği şüphesini uyandırdı bende.Onun dışında kokusu çok rahatsız etmese de pek güzel değil.Cilt bakımında aşırı kötü olmadığı sürece kokuya pek takılmam,parfüm kullanılmasından iyidir.Yüzümde sivilce ya da komedon yapmadı.Kıvamı güzel ve sürümü gayet konforlu. Sürekli nemli cilde uyguladım çünkü hem nem çekici hem nem hapsedici içerikler var.Yine de sabahları yüzüm neme doymuş uyanmadım çünkü kışları baya kuru ciltli olurum (bence nem cildin en önemli ihtiyacı).Kısacası yazın kullanabileceğim ama kışın daha takviyeli nemlendiriciler tercih edeceğim bir ürün.Bu yüzden yağlı ciltler sever diye düşünüyorum.Akne,komedon vs yapmaması büyük artı tabi ki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu Ç.
Cansu Ç. · 33 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildim karma bir cilt bazı bölgeleri çok kuruydu kremi kullanmaya başladıktan sonra kuruluğun azaldığını görüyorum ve oarlamaya başladı. Cildim çok sağlıklı bir görünüm kazanmaya başladı. İçerisinde hyaluronik asit olması beni aldı hem parlak hem de oluşabilecek kırışıklıklara iyi geliyor. Cream co face cleancer ile birlikte kullanıyorum ve cildim hem kızarıklıklardan hemde kuruluktan kurtuldu tavsiye ederim sizde denemelisiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çiğdem D.
Çiğdem D. · 33 · Kastamonu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün şuana kadar kullandığım nemlendiriciler arasında en en iyisi. Kuru ciltler için yeterli bir nemlendirme sağlıyor, yağlı yapısı yok, parfüm içermiyor. Üründe cilt için zararlı hiç bir madde yok sanıyorum ki. Daha üçüncü günüm şimdiden cildimde belirgin farklılık var lekelerimde dahil azalma sağladı, böyle bir vaadi var mı bilmiyorum ama. Kesinlikle kuru ciltlere tavsiyemdir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedanur G.
Sedanur G. · 25 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Temizleyicisini kullandıktan sonra bu nemlendiriciyi kullaniyorum yine kokusuz olduğu söylenmesine rağmen hafif bir kokusu var ama daha sonra geçiyor. Yapisi biraz yogun gibi ben nemlendirmesini sevdim zaman icinde yapiskanligi gidiyor ve daha da hos bir hissiyat bırakıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Begüm P.
Begüm P. · 29 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cream Co. ile tanıştığım için çok mutluyum. Vegan olması ilk gözüme çarpan ve satın almama sebep olan özelliği oldu. Markanın diğer ürünlerini de almayı düşünüyorum. Cildimi güzel nemlendirdi. Kolajen etkisini hissedebilmem için bir süre daha kullanmam gerekiyor. Herkese tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
semanur a.
Semanur A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü cleanseri ile kullandım gayet olumlu sonuç aldım tek başına kullandığımda 24 saat nemlendirme etkisini yaşadım güzellik uzmanıyım günlük kullanabileceğim bir nemlendirici arıyordum ve kesinlikle devam etmeyi düşünüyorum biraz yapışkan bir his bırakmış olsa dahi sonrasında o hissiyat kalmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Simay Ö.
İrem Simay Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün içeriğinden dolayı oldukça ilgimi çekti. Temiz içerikli ve fiyat olarak makul bir ürün olduğu için çok memnun kaldım. Yüzüme nohut kadar sürüyorum ve kesinlikle yetiyor. Sadece sürülmesi biraz zor yani kıvamı yoğun bir krem. Ayrıca emilmesi de biraz zaman alıyor yapışkan hissi oluyor ilk başta. Onun dışında gayet memnunum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nagihan A.
Nagihan A. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Makyaj bazı olarak da kullanılabilmesi çok yönlülük açısından güzel. Marka hakkında olumlu şeyler duymuştum, ilk defa deneme fırsatı buldum. Bu tarz ürünlerde yorum yapabilmek için bir iki kullanımın yeterli olmadığını düşündüğümden etkisi hakkında henüz geniş çaplı bir şey söyleyemem. İlk izlenim olarak güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.