Cream Co. Multi Cream
Yüz ve el için Multi Cream cilt bariyer teknolojisine sahip nemlendirici bir kremdir.
İçeriğindeki Hyaluronik Asit ve E vitamini ile cildin derinlemesine nemlenmesine ve beslenmesine yardımcı olur.
C vitamini ile cildin canlı ve ışıltılı görünmesini destekler.
Güneş sonrasında yatıştırıcı etkiye katkı sağlar.
Makyaj altı bazı olarak da kullanılabilir. Genç, besleyici bir ışıltı için çok amaçlı formülü ile Multi Cream!
Ingredients / İçindekiler: Aqua, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Soybean Glycerides, Cera Microcristallina, Petrolatum, Dipentaerythrityl Hexa C5-9 Acid Esters, Propylene Glycol Dibenzoate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Behenyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter Unsaponifiables, Phenoxyethanol, Caprylhydroxamic Acid, Methylpropanediol, Tocopheryl Acetate, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Tocopherol, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Polyglyceryl-10 Pentastearate, Sodium Stearoyl Lactylate, Polyglyceryl-6 Polyricinoleate, Xanthan Gum, Bisabolol, Glycyrrhetinic Acid, Phragmites Karka Extract, Poria Cocos Extract, Mel Extract, Phospholipids, Sphingolipids, Hyaluronic Acid, Propylene Glycol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Vitis Vinifera Seed Extract
Dermatologically tested, Vegan, Paraben-free, Sulfate-free, Alcohol-free, Perfume-free
Nasıl kullanılır? Cilt temizliğinin ardından günde iki kez hafif masaj yaparak cildinize uygulayınız. Hassas ciltler için uygundur.
Uyarılar: Tüpü açılmış ya da hasarlı ürünleri kullanmayınız. Çocukların erişemeyeceği yerlerde ve oda sıcaklığında saklayınız. Direkt ısıyla temasından sakınınız. Gözle temas etmesi halinde bol su ile yıkayınız. Sadece harici kullanım içindir.
Puan dağılımı
Kuru ve hassas cildime tam bir nem bombası. Ellerimi nemlendirmek için de kullanabiliyorum. Kokusuz, cruelty free ve vegan. Artık vazgeçeyemeceğim nemlendiriciler arasında😍
Bu nasıl güzel bir krem... daha önce bu markanın toniğini kullanmış ve çok memnun kalmıştım... krem ve yüz yıkama jeli de harika... Çok iyi nemlendiriyor... neme doymuş ve parlak ve canlı bir cilde sahip olmak istiyorsanız mutlaka kullanın. Evet, sürdükten sonra biraz yapış yapış bir his oluyor ama 1-2 dakika içinde yok oluyor. Sonucun mükemmelliği nedeniyle bu 2 dakikalık yapışkan hisse de katlanıverin artık. Cilt bariyerini güçlendirmesinin yanı sıra ben verdiği nemliliğe bayıldım. İnanın sabah uyandığımda o nemlilik yok olmasın diye yüzümü bile yıkamak istemiyorum. Üstelik hem Türk markası hem hayvan dostu... toniği satın aldığımda hem harika bir motto kart hem de HAÇİKO'ya bağış yaptıklarına dair bir not eklemişlerdi. Sonuna kadar desteği hak ediyorlar bence... güzel insanlar iyi ki var...
Ellerimdeki nem etkisi gayet başarılı.İçerikte sudan sonra hemen hyaluronic acid gelmesi diğer maddelerin de %1in altında olabileceği şüphesini uyandırdı bende.Onun dışında kokusu çok rahatsız etmese de pek güzel değil.Cilt bakımında aşırı kötü olmadığı sürece kokuya pek takılmam,parfüm kullanılmasından iyidir.Yüzümde sivilce ya da komedon yapmadı.Kıvamı güzel ve sürümü gayet konforlu. Sürekli nemli cilde uyguladım çünkü hem nem çekici hem nem hapsedici içerikler var.Yine de sabahları yüzüm neme doymuş uyanmadım çünkü kışları baya kuru ciltli olurum (bence nem cildin en önemli ihtiyacı).Kısacası yazın kullanabileceğim ama kışın daha takviyeli nemlendiriciler tercih edeceğim bir ürün.Bu yüzden yağlı ciltler sever diye düşünüyorum.Akne,komedon vs yapmaması büyük artı tabi ki.
Cildim karma bir cilt bazı bölgeleri çok kuruydu kremi kullanmaya başladıktan sonra kuruluğun azaldığını görüyorum ve oarlamaya başladı. Cildim çok sağlıklı bir görünüm kazanmaya başladı. İçerisinde hyaluronik asit olması beni aldı hem parlak hem de oluşabilecek kırışıklıklara iyi geliyor. Cream co face cleancer ile birlikte kullanıyorum ve cildim hem kızarıklıklardan hemde kuruluktan kurtuldu tavsiye ederim sizde denemelisiniz.
Ürün şuana kadar kullandığım nemlendiriciler arasında en en iyisi. Kuru ciltler için yeterli bir nemlendirme sağlıyor, yağlı yapısı yok, parfüm içermiyor. Üründe cilt için zararlı hiç bir madde yok sanıyorum ki. Daha üçüncü günüm şimdiden cildimde belirgin farklılık var lekelerimde dahil azalma sağladı, böyle bir vaadi var mı bilmiyorum ama. Kesinlikle kuru ciltlere tavsiyemdir.
Temizleyicisini kullandıktan sonra bu nemlendiriciyi kullaniyorum yine kokusuz olduğu söylenmesine rağmen hafif bir kokusu var ama daha sonra geçiyor. Yapisi biraz yogun gibi ben nemlendirmesini sevdim zaman icinde yapiskanligi gidiyor ve daha da hos bir hissiyat bırakıyor
Cream Co. ile tanıştığım için çok mutluyum. Vegan olması ilk gözüme çarpan ve satın almama sebep olan özelliği oldu. Markanın diğer ürünlerini de almayı düşünüyorum. Cildimi güzel nemlendirdi. Kolajen etkisini hissedebilmem için bir süre daha kullanmam gerekiyor. Herkese tavsiye ediyorum.
ürünü cleanseri ile kullandım gayet olumlu sonuç aldım tek başına kullandığımda 24 saat nemlendirme etkisini yaşadım güzellik uzmanıyım günlük kullanabileceğim bir nemlendirici arıyordum ve kesinlikle devam etmeyi düşünüyorum biraz yapışkan bir his bırakmış olsa dahi sonrasında o hissiyat kalmıyor
Ürün içeriğinden dolayı oldukça ilgimi çekti. Temiz içerikli ve fiyat olarak makul bir ürün olduğu için çok memnun kaldım. Yüzüme nohut kadar sürüyorum ve kesinlikle yetiyor. Sadece sürülmesi biraz zor yani kıvamı yoğun bir krem. Ayrıca emilmesi de biraz zaman alıyor yapışkan hissi oluyor ilk başta. Onun dışında gayet memnunum :)
Makyaj bazı olarak da kullanılabilmesi çok yönlülük açısından güzel. Marka hakkında olumlu şeyler duymuştum, ilk defa deneme fırsatı buldum. Bu tarz ürünlerde yorum yapabilmek için bir iki kullanımın yeterli olmadığını düşündüğümden etkisi hakkında henüz geniş çaplı bir şey söyleyemem. İlk izlenim olarak güzel.




