Cream Co. Lip Oil Gloss - Vanilla
İçeriğindeki meyve yağları ve E vitamini ile dudakları koruyan, güçlendiren ve besleyen doğal vanilya aromalı dudak parlatıcı yağı. Dudak parlatıcısının parlak bitişi ve dudak balsamının yatıştırıcı etkisinin birleşimi ile yapışkan olmayan yüksek nemlendirici ve dolgun formül. #FeedYourSkin
Lip Oil Gloss Özellikleri:
Yoğun nemlendirme sağlar ve besler.
Doğal yağlar ile parlak görünüm sağlar.
Dolgunlaştırır ve canlandırır.
Dudağı çevresel faktörlerden korur ve yeniler.
Cilt Bariyer Teknolojisi ile güçlü bir cilt bariyeri oluşturur.
Bebeksi yumuşaklık ve rahatlatıcı etki sağlar.
Lip Oil Gloss ne yapar?
Besler
Nemlendirir
Dolgunlaştırır
Parlatır
Yeniler
Cilt Bariyerini Güçlendirir
Lip Oil Gloss İçerikleri:
Jojoba Yağı dudakta nem dengesi sağlar. Dudağın elastikiyet kazanmasına yardımcı olur. Daha canlı ve parlak bir görünüm sağlar.
Hindistan Cevizi Yağı dudağı nemlendirirken aynı zamanda besler, oluşan ve oluşabilecek çatlakları gidermeye yardımcı olur.
Nar Çekirdeği Yağı dudak sağlığı için gerekli olan mineralleri kazandırır.
E Vitamini antioksidan bakımı sayesinde dudak sağlığını destekler. Dudağı aydınlatır ve nemlendirir.
Puan dağılımı
vegan olması ve güzel kokması dışında bi numarası olmayan lip gloss. tercih edebileceğim bi ürün olmadı.
bakım yağı olması ancak parlatıcı ve dokusunun yumuşaklığı kokusu harrika
Dudakları nemlendirici özelliğe sahip,aynı zamanda dolgun gösteriyor.
buram buram vanilya kokusu çok güzel asla yapış yapış değil hem besliyor hem de aynı şeffaf gloss gibi çok beğendim
kokusu çok hoş, nemlendirmeside aynı şekilde. yapışkan bi hissi yok ben bayıldım :)
ilk kez kullandığım bir marka. elime ulaştığından bu yana her gün zevkle kullanıyorum
kokusu, yapısı çok güzel. yapış yapış değil, yumuşacık yapıyor dudağı.
Ürünün kokusuna resmen aşık oldum biraz fazla bile kokabilirdi.Parlaklığı güzel fakat nemlendirme konusunda biraz başarısız
nemlendirmesi, dudaktaki hafifliği efsane. cam gibi dudak yapıyor. sadece ambalajı sıkıntılı o kadar.
Ürünün yapış yapış bir his bırakmaması çok iyi, güzel nemlendiriyor, topaklanma yapmıyor ve yağlı bir his bırakmıyor




