Cream Co. Lip Oil Gloss - Passionfruit
İçeriğindeki meyve yağları ve E vitamini ile dudakları koruyan, güçlendiren ve besleyen doğal çarkıfelek meyvesi aromalı dudak parlatıcı yağı. Dudak parlatıcısının parlak bitişi ve dudak balsamının yatıştırıcı etkisinin birleşimi ile yapışkan olmayan yüksek nemlendirici ve dolgun formül. #FeedYourSkin
Lip Oil Gloss Özellikleri:
Yoğun nemlendirme sağlar ve besler.
Doğal yağlar ile parlak görünüm sağlar.
Dolgunlaştırır ve canlandırır.
Dudağı çevresel faktörlerden korur ve yeniler.
Cilt Bariyer Teknolojisi ile güçlü bir cilt bariyeri oluşturur.
Bebeksi yumuşaklık ve rahatlatıcı etki sağlar.
Lip Oil Gloss ne yapar?
Besler
Nemlendirir
Dolgunlaştırır
Parlatır
Yeniler
Cilt Bariyerini Güçlendirir
Lip Oil Gloss İçerikleri:
Jojoba Yağı dudakta nem dengesi sağlar. Dudağın elastikiyet kazanmasına yardımcı olur. Daha canlı ve parlak bir görünüm sağlar.
Hindistan Cevizi Yağı dudağı nemlendirirken aynı zamanda besler, oluşan ve oluşabilecek çatlakları gidermeye yardımcı olur.
Nar Çekirdeği Yağı dudak sağlığı için gerekli olan mineralleri kazandırır.
E Vitamini antioksidan bakımı sayesinde dudak sağlığını destekler. Dudağı aydınlatır ve nemlendirir.
Puan dağılımı
Yapısı çok güzel ambalajında jel formunda gözükürken ince bir tabaka sürdükten sonra yağımsı jelimsi bir form alıyor, bu da hem etrafa bulaşmamasını hem yapış yapış ağır bir his bırakmamasını sağlıyor. Kokusunun yoğunluğunu çok beğendim hiç rahatsız etmiyor.Renksiz olması farklı şekillerde kombinlemeyi sağlıyor bunu çok kullanışlı buldum. Sürdükten sonra dudaklarda çok hafif bir karıncalanma oluyor bu sebeple az da olsa dolgunlaştırdığını söyleyebilirim. Dudak kaleminin altında sürüp dışarı çıktığımda kalıcığı çok uzun sürmedi, zaten yiyip içince kolayca siliniyor bu sebeple sık yenilemek lazım fakat yatmadan önce sürdüğüm gün sabaha kadar dudaklarımda kalmıştı sadece böyle kullandığımda nemlendirme etkisini net bir şekilde gözlemledim. Tek eksisi kapağını tam çevirdiğimde fazla dönmesi ve şişeyle denk düşmemesi :D (görselde paylaştığım gibi).Farklı kullanımlarda bir lip gloss'tan alabileceğiniz maksimum verimi alıyorsunuz o sebeple renksiz lip gloss'u farklı rujlarla kombinlemeyi seviyorsanız öneriyorum :)
ilk kullanırken acaba çok mu yapış yapış olacak diye düşündüm ancak sürdüğüm an o kadar hoşuma gitti ki yapısı asla rahatsız etmiyor bulaşmıyor inanılmaz güzel bir parlaklık var ve parfüm yiyormuş hissi bırakmayan bir tadı var bu yüzden Onu Çok Sevdim Bence dudaklarımızın ihtiyacı olan nemi sağladığı için ben kullandıktan yarım saat sonra ilk sürdüğümdeki o ıslaklık yerini daha güzel bir lip glos'a bıraktı
havalar soğumaya başladığında dudaklarım öyle çatlar ki yemek yemek için bile ağzımı açamayacak duruma gelirim. yine aynı şekildeydim, ürün elime ulaştı 2 gün kullandım ve sonuca hala inanamıyorum. mükemmel yani şaştım. hemen benim gibi 3 arkadaşıma daha ürünü aldırdım. onların da yorumlarını heyecanla bekliyorum. benim direkt vazgeçmeyeceklerim listesine girdi.
hem parlak dursun hem de nemlendirsin diyorsaniz evet. bi sey sureyim ama cok da bi sey surmus gibi olmayayim diyorsaniz evet. tadi agzima gelince iyi olsun diyorsaniz evet. icerigine dikkat ediyorsaniz evet. yapiskan his kesinlikle yok. hem lip gloss hem de lip balm bir araya gelmis. beklentilerimin cok ustunde bir urun.
Ürünü çok sevdim. Dudaklarım çok kuruduğu için ya ruj ya da lip balm sürekli kullanırım. Bu ürün doğal içerikli yoğun nem veriyor ve hafif parlaklığı ile tüm gün kullanılabilir. Kokusu da rahatsız etmiyor hafif meyve kokusu var. Tekrar satın alacağım bir ürün olacak!
İlk defa dudak yağı deneyimledim ve başarılı buldum. uygulaması kolay verdiği nem güzel asla gloss gibi yapış yapış bir his bırakmıyor. Sadece fiyatına göre paketlemesini biraz basit buldum açıkçası kapağı tam kare şeklinde oturmuyor paketleme üzerinde çalışılabilir. Tavsiye ederim ve ürünü tekrar satın alırım.
Ben bu ürünü çok beğendim. Soğuktan acımaya başlayan dudaklarıma aynı gece uyguladım. Sonuç MÜTHİŞ! Yaptığı bakım sayesinde sabahına şikayetlerim geçmişti. Soğuk sabahlarda da kullanıyorum, hem dolgun ve parlak görünüyor dudaklarım hem de korunuyor! Kesinlikle satın alacağım.
ürünü aylardır kullanıyorum. çok memnunum. dudaklarım sürekli kurur. acilcasi parlatıcı olduğunu zannetmiştim böyle nemlendirmesini beklemiyordum. çok memnunum. kokusu da gayet yeterli fazlası bayabilirdi. ve bence kalıcı
Dudakları yumuşacık yapıyor. Tadı ve kokusu da çok hoşuma gitti. Dudağa yapışmaması ise en iyi özelliklerinden. Eksi yönleri ise şunlar; kapağı zor açılıyor, fiyat olarak yüksek, çabuk bitebilecek bir ürün.
biraz yapiskanlik hissi var ama digerlip oilllere gore baya basarili hafif yanma hissi dolgunlastirici ozelliginden hosuma gitti parlakligida iyi yagli yiyip agzini silmemiş gibi durmuyor digerleri gibi




