Cream Co. Face Cleanser
Cilt ile uyumlu ph değeri ile cildi kurutmadan, makyajı ve kiri etkili bir şekilde temizleyen kokusuz nazik bir temizleyicidir. İçeriğindeki Aloe Vera ile cildi sakinleştirmeye, yatıştırmaya ve beslemeye yardımcı olur. Güçlü bitkisel ekstrakt ve aktif karışımı sayesinde tahriş etmeden cildi rahatlatmaya, kızarık görünümü önlemeye ve cildi çevresel faktörlere karşı korumaya yardımcı olur.
Uyarılar: Tüpü açılmış ya da hasarlı ürünleri kullanmayınız. Çocukların erişemeyeceği yerlerde ve oda sıcaklığında saklayınız. Direkt ısıyla temasından sakınınız. Gözle temas etmesi halinde bol su ile yıkayınız. Sadece harici kullanım içindir.
Ingredients / İçindekiler: Aqua, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Stearic Acid, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Cetearyl Alcohol, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Isopentyldiol, Phragmites Communis Extract, Poria Cocos Extract, Sodium PCA, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Allantoin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Tetrasodium EDTA, Trietanolamine.
Dermatologically tested, Vegan, Soap-free, Paraben-free, Sulfate-free, Alcohol-free, Perfume-free.
Nasıl kullanılır?
Nemli cilde günde iki kez masaj yaparak uygulayınız, su ile durulayınız. Hassas ciltler için uygundur.
Puan dağılımı
Krem formunda bir temizleyici olduğundan alışması biraz sürebiliyor özellikle benim gibi köpüren ürünlere alışkın olan kişiler için. Ama temizleme açısından beni çok şaşırttı gerçekten çok güzel ve derinlemesine temizliyor. Yinede yıkama sonrası nemlendirmek kesinlikle gerekiyor. Yağ bazlı ve köpüren temizleyiciler birleşimi gibi olmuş.
Ürünü 1 haftadır kullanıyorum ve gözle görülür şekilde yüzümdeki kızarıklıklardan eser kalmadı diyebilirim.Cildim hep alev gibi sıcaktı ve şimdi dokunduğumda normale döndüğünü hissediyorum. Cildimi yatırştırdı ve sakinleştirdi . Özellikle makyajlı iken temizlemek istedim ve ondan da tam puan aldı makyajımı tamamen çıkardı ve cildim yumuşacık oldu kullanmak isteyenlere tavsiye ederim.
Aşık oldum 150 ml kocaman ve fındık kadar tüm yüze yetiyor İçeriği temiz inanılmaz temizliyor ve nazik bir şekilde Çift aşamalı temizlik yapmaya üşendiğim zamanlar da kurtarıcı Pırıl pırıl bir etki bırakıyor ciltte İnanılmaz sevdim. Fiyat performans olarak çok çok çok üstünde gerçekten ❤️
Kokusu. Beni rahatsız etti açıkçası bunun sebebi ise koku hassasiyetimin olması ve bumun haricinde çok çok beğendiğim bir ürün oldu çok az kullanmanız yetiyor makyajı müthiş temizliyor ve hiç öncesindeyse temizliğe ihtiyaç duymadan üşengeç insanlar öok çok sever extra bir şeye ihtiyaç kalmadan bu kadar güzel temizlemesi müthiş
Başlıyoruzz ben böyle bir performans beklemiyordum 2 si bir arada hem yağ bazlı hem de su bazlı temizleyici. Benim gibi erinenler varsa tek temizleyici bir kutuda. Güzel köpürüyor iyi temizliyor. Ben çok değendim beğenmeyen varsa da herhalde nirvanayı kullanoyordur. Fiyat performans ürünü. Beğendimmmn
Cilt tipim kuru ve sivilceye yatkın. Sivilce izlerimde azalma olduğunu düşünüyorum. Kullanalı daha 1 hafta oldu. Kremi ve toniğiyle birlikte kullanınca daha etkili sonuç alınıyor. Temizlemesini çok sevdim. Testerını kullanmıştım ondan etkilenerek almaya karar verdim.
Bazı yüz yıkama jelleri köpürttüğün an kurutup yakıyor ama bu öyle degil. Sanki makyajımı çıkarırken aynı anda cildimin nemlendiğini hissediyorum. Zaten kremsi bir yapısı var. Makyajımı gayet iyi çıkardı. En sevdiğim özelliği yıkadıktan sonra yüzüme ışıltı gelmesi. Ben gayet memnun kaldım :)
Karma ve hassas bir cildim var. Bu ürün iritasyon yapmadan nazikçe temizledi cildimi ve kesinlikle germedi ve ya kurutmadı. Çift fazlı temizliği tek seferde yapıyor, makyajı da gayet güzel temizliyor. Akşamları yağ bazlı temizleyici ile cildimi yıkamaya üşendiğimde bu ürünü kullanıyorum, gerçekten pratik oluyor.
Çok iyi bir temizleyici... piyasada pek çok ürün var ama bu kadar iyi temizlerken cildinize bu kadar nazik davrananı pek yok... makyaj, yağ, kir... geride kalan sadece temiz ve nemli bir cilt... tonik ve kremi de çok iyi... mutlaka deneyin...
Makyajımı micellar su ile temizledikten sonra yüzümü bununla yıkıyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra aşırı kuruluk hissi vermemesi ve temizleme etkisi benim için yeterli. Aynı zamanda hassasiyet yaratmaması nedeniyle bitince tekrar alabileceğim bir ürün.


