Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Atopia Temizleme Yağı
amazon-image
Cosmed Atopia Temizleme Yağı

Cosmed Atopia Temizleme Yağı

Cosmed  · www.cosmed.com.tr
  4.47  (1555 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel yağlardan oluşan zengin içeriği ile cildin gün boyunca maruz kalınan çevresel etmenlerden arındırılmasına yardımcı olur. Cildin yağ ve nem dengesine zarar vermeden, güçlendirici ve yenileyici etki gösterir.

Nasıl Kullanılır?

Yüz ve vücut temizliği için hafif masaj yapılarak uygulanır ve bol su ile durulanır. Bebek ve çocukların kullanımına uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%57
%28
%7
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Bahar Ö.
Bahar Ö. · 27 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce de kullandım. Güneş kremi olsun suya dayanıklı maskara olsun o kadar az miktarla güzelce çıkarıyor ki. Kuru ve normal ciltlerde yağlandırma yapmaz, ben karma yağlı bir cilt olarak üzerine yüz temizleme jeli kullanıyorum ama asla tahriş etmiyor. Sivilceye meyilli bir cildim olmasına rağmen sivilce oluşmadı. Ciltle gerçekten uyumlu bayıldım❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla I.
Çağla I. · 27 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kesinlikle büyük boyunu alacağım.Daha önce çift aşamalı temizliği duymuştum ama denememistim. Güneş kremi kullananlar kesinlikle bir şans vermeli kullanınca farkı anlıyorsunuz.Cildi önce yağ ile temizleyip üstüne temizleme jelini kullanınca cilt bütün yağdan kirden makyaj kalıntısından ariniyor çok memnun kaldım.Bundan sonra sürekli kullanırım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal USTABAŞ YILMAZ
Hilal Ustabaş Yilmaz · 29 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çift aşamalı temizlik neredeyse 2 senedir hayatımda bir cok markanın yağını deneme şansım oldu ama bu bir başka güzel geldi bana yapısı yağ ama değil gibide derinlemesine cok guzel temizledi ilk pamukla sildim ovaladiktan sonra gözlerime inanamadım cildimden çıkanlardan sonra dedim ki evet bundan sonra bunu alırım aldırırım yüzümde sivilce vs yapmadı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yağlı ve gözenekli bir cilt yapım var. Çift aşamalı temizlik tercih ediyorum. Bu ürün ilk aşama için gayet başarılı. Makyajı çıkarıyor (ağır makyaj yapmıyorum ama güneş kremi ve maskarayı çıkarıyor) yağlı kalıntı bırakmıyor. Ayrıca çok yönlü bir ürün. Vücudum yüzümün tersine kurudur. Vücudumda tek başına kullanıyorum. Tam bir fiyat performans ürünü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara B.
Dilara B. · 30 · Ordu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birçok yağ bazlı temizleyici kullandım ancak bu şu ana kadar kullandığım en iyi ürün. Makyajı kalıntı bırakmadan temizlerken aynı zamanda kolay durulanıyor.Yağ bazlı ürünlerde en büyük sıkıntım geçmeyen yağlı histi. Ancak bu ürün normal bir durulama sonrası yağlı his bırakmadan temizleniyor. F/p olarak çok başarılı bir ürün kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sena Kaya
Sena Kaya · 24 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markayı biraz övmek istiyorum açıkçası. Hem yerli, hem hayvan deneyleri yapmıyor, hem de genel itibariyle içerikleri güzel. Yazın çok fazla güneş kremi kullandığım için çift aşamalı temizlik yapmam gerekiyordu. Bir ürün arayışındaydım bu yüzden deneme boyunu satın aldım. Göz yakmıyor, gıcır gıcır temizliyor aynı zamanda kurutmuyor. Bir üründen beklentimi fazlasıyla karşıladı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla Ö.
Çağla Ö. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başta çok yapış yapış hissi verdi ve ürünü sevemedim. Gün içinde yüzüm sadece güneş kremi uygulamış ve sadece 2 saat dışarı çıkmıştım. Ona rağmen yüzümü temizledikten sonra gerçekten gün içinde suratımda biriken bütün tozları topladığını gördüm. Başka bir yüz temizleme toniği ya da jeliyle tekrar temizlendiğinde o yapış yapışlık hemen gidiyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Banu g.
Banu G. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cosmed’in en sevdiğim ürünü. Fiyat/performans olarak vazgeçilmez 400ml boyu bulunuyor. Hem yüz çift aşamalı temizlik için ideal hem de duşta güneş kremini güzel çıkartıyor. İçerik gayet başarılı ; Niasinamide, allantoin ve çinko bulunuyor. Tek sıkıntısı 6. Sırada parfum mevcut. Buram buram rahatsız eden bir kokusu yok ancak olmasaydı muhteşem olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ç.
Elif Ç. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten ürünü çok beğendim yıllardır miceller suları ve pamukla yüzümüze işkence etmişiz artı olarak bir de kırışıklık sebebi oluyor... Yağ tarzı temizleyiciler her zaman gözü ve yüzü yormadan hafif ovalama ile hemen çıkarıyormuş ve bu ürünü uzun zamandır denemek istiyordum bu kadar mükemmel olduğunu bilseydim hiç beklemeden alırdım ve bundan sonra tek temizleyici ürünüm bu olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep k.
Zeynep K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım temizleyici yağları çöpe atmak istiyorum! Vıcık vıcık ürünlermiş, bu ürünle tanışınca anladım. Yağlı ciltler çok sevecektir bu ürünü. Güneş kremlerini arındırmak için çift fazlı temizlik şart ve bence yağlandırmadan en güzel temizleyen ürün budur. Azıcık ürün almak yetiyor. Suyla temizlemesi çok kolay. Büyük boyunu kesinlikle alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.