Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Cosmed Alight Arındırıcı Toz Temizleyici
amazon-image
Cosmed Alight Arındırıcı Toz Temizleyici

Cosmed Alight Arındırıcı Toz Temizleyici

Cosmed  · www.cosmed.com.tr
  4.40  (744 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Ürünün orijinal fiyatı: 169,90 TL / 75 gr*

Yağlı-karma ve / veya lekeli ciltlerin günlük kullanımına uygun, enzimatik peeling özellikli arındırıcı toz temizleyici.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%53
%30
%8
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

seda k.
Seda K. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Iri taneli peelingler cildini tahriş ettiği için genelde peeling kullanmıyordum ama bu urun peelinge bakisimi değiştirdi. Toz formu sayesinde cildini tahriş etmeden arındırıyor. Kullandıktan sonra oluşan temizlik hissi çok güzel. Tester bittikten sonra kesinlikle büyük boyunu da alacağım fiyatını sonuna kadar hak ediyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra C.
Esra C. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ciltli biri olarak enzim peelingler favorim, özellikle yaz aylarında. Cildi tahris etmeden peeling etkisini gözlemleyebilirsiniz. Ürünle ilgili tek önerim paketlemesi. İnce uclu, dökebileceğimiz bir baslıkla paketlenirse ürün kaybı yasamadan ciddi bir kullanım kolaylıgı saglayabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa Y.
Melisa Y. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Enzim peelingleri ülkemizde bulmak baya zor. Cosmed markası hem içeriği temiz ürünler yapıyor hem muadillerine nazaran fiyatları da uygun. Üründen çok memnunum. Öncesinde ürünün tam kutulu halini de kullanıyordum. Genç ciltler için güzel bir peeling ürünü. Ürünü uyguladıktan sonraki hissiyatı çok beğeniyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün her zaman favorilerimde duran ve indirime girdiğinde alıp denemek istediğim bir üründü. Toz formunda olmasından dolayı şüphe etmiştim ama aşırı kullanışlı ve derinlemesine temizliyor. Yüzümde yumuşacık his bırakıyor. Harika bence. Numuneden sonra hemen sipariş ettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gönül S.
Gönül S. · 37 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi güzelce temizleyip arındırıyor ve arkasından yumuşacık bir his bırakıyor. Zaten almayı istediğim bir üründü fakat daha önce toz şeklinde bir peeling kullanmadığım için emin değildim. Çok iyi denk geldi. Kesin alırım bu ürünü enzim peeling olması sayesinde her mevsim güvenle kullanılabilir. Teşekkürler denebunu 😊😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebrar D.
Ebrar D. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürüne bayıldım öncelikle. Biter bitmez büyük boyunu aldım zaten. Hala kullanıyorum. Cildi pürüzsüzleştiriyor peeling etkisi kesinlikle gözle görülür. Cildim hassas olmasına rağmen yanma, batma da olmadı. Hafif kızarıyor sadece o da muhtemelen ben çok beklettiğimden dolayı. Alın aldırın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Münevver Şimşek
Münevver Şimşek · 30 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa toz bir arındırıcı kullandım peeling etkili olması burun çevrem ve çene bölgem için çöl mutlu etti beni bayıldım tek kelimeyle Harika normal fiyatı bir tık daha uygun olsa alabilirdim ama denediğim ve sevdiğim bir ürün maalesef pahalı olduğu için alamayacağım teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nursena B.
Nursena B. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün satın aldığım bir kutudan çıkmıştı, tester bir üründü ama paket üzerindeki yazılar ellerime bulaştı gerçekten çok kalitesiz bir paketleme olmuş en azından baskılar için bunu söyleyebilirim. Ürüne gelecek olursak bence yağlı/karma ciltlerin çok severek kullanacağı bir ürün. Yüzümde yağlı bölgeler (t bölgesi) etkisi yumuşacık ve pürüzsüzdü fakat yanaklarım kuru olduğu için yanaklarımda bir gerilme hissettim. Bence kuru ciltlere pek uygun olmayabilir en azından benim deneyimim bu yönde diyebilirim. Ürün toz şeklinde su ile aktive ediliyor, su ile aktive edildiğinde jel / krem gibi bir kıvam alıyor. Ürün genel anlamda yağlı / karma ciltler için çok güzel diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Aybüke Ö.
Elif Aybüke Ö. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım ürünler içinde açık ara en temiz hissettiren ürün olabilir, yıkadıktan sonra cildimde makyaj vb. hiçbir şey kalmıyor ve gerçekten pırıl pırıl bir cilt bırakıyor. Kullandığım ürünler bittikten sonra kesinlikle alacağım ürünler arasında.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara B.
Dilara B. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Elimde olan bir üründü zaten bayılarak kullanıyorum gerçekten lekelerimde etkili olduğunu düşünüyorum yağlı ve akneli bir cildim var haftada 3 kere kullanıyorum özellikle akneli ciltlere peeling olarak birebir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.