Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Command Orta Boy Şeffaf Askı
amazon-image
Command Orta Boy Şeffaf Askı

Command Orta Boy Şeffaf Askı

Command  · www.command.com.tr
  4.59  (1639 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Artık çivi ve matkap kullanmanıza gerek yok!

Command Askılar kişisel stil ve dekorunuza uyum sağlamak için size çok geniş bir ürün yelpazesi sunuyor. Üstelik Command Askılar çeşitli boy alternatifleriyle şaşırtıcı bir yük taşıma kapasitesine sahiptir.

  • Uygulaması hızlı ve kolaydır.
  • Boyalı, ahşap, fayans gibi birçok yüzeye sıkıca yapışır.
  • Çıkartıldığında arkasında delik, iz veya leke bırakmaz .
  • Yedek bantlar sayesinde tekrar tekrar kullanılabilir. Şeffaf askılar, şeffaf bantları sayesinde çok daha dekoratif bir görünüm sunar.

Taşıma Kapasitesi: 900 g / 1 askı
Paket İçeriği: 2 Orta Boy Askı ve 4 Orta Boy Bant 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%54
%26
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aslı C.
Aslı C. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak çok beğendim. Kullanımı pratik ve şeffaf olduğu için estetik duruyor. Bir tek paketin üstünde ağırlık limiti olmadığı için ne kadar ağır asmalıyım konusunda tam emin olamadım. Dolabım duvarla entegre ufak bir giyinme odası gibi. Askıları çanta ve kabanımı asmak için iç duvarlara astım, dayanıklı ve yeniden kullanıma uygun olması çok iyi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
naz d.
Naz D. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce markanın çerçeve bantlarından kullanmıştım. Askı da çok hoşuma gitti. Mutfakta havlu asacak bir yerimiz yoktu, çekmecenin kulbuna asıyorduk havlumuzu. Çok pratik bir çözüm oldu. Sadece başka renkleri de olsa dedim. İnternetten gördüğüm kadarıyla bir de beyaz seçeneği var. Mutfağımız gri ağırlıklı olduğundan grisinden takabilsek çok daha şık duracaktı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel B.
Emel B. · 36 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir kaç marka denedim ve memnun kalmadığım İçin askı kullanmıyordum. Ta ki command markasını deneyene kadar. Yapıştığı yeri tutma özelliği mükemmel. Değişik ağırlıkları asma amaçlı kullandığım bu markanın beklemediğim performansı yakaladığını düşünüyorum. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şehri K.
Şehri K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü birini mutfakta havlu asmak için kullandım daha önce aldığım ürünler ortamdaki sıcaklıktan gün aşırı düşüyordu 🤦‍♀️ fakat command ı taktığımız günden bu yana hala duruyor 👏 digerini de cocuk odasında duvarda denedik oda hala saglam 💪 umarım çıkartırken de memnun oluruz 🍀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hale i.
Hale I. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
markayı değil ama 3m i duymuştum. banyoda kullandım ve daha önce benzerlerini kullandığımda banyoda oluşan nemin etkisiyle düşme problemi yaşamıştım bunda öyle bir sıkıntı olmadı ve kutumun geldiği zamanda havlu askılığım kırılmıştı Cok yerinde bi ğrin oldu benim için 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kadriye T.
Kadriye T. · 68 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketi görünce en çok Command ürünleri için sevindim. Çünkü uzun zamandır denemek istiyordum fakat bir türlü cesaret edip alamamıştım, çok sağlam gibi gelmiyordu gözüme. Ama yanıldığımı anladım ürünü mutfakta kullandım artık gönül rahatlığıyla alırım ve çevreme de tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlıcan C.
Nazlıcan C. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü banyomda kullanıyorum, daha önceden birkaç defa almıştım bu tarz ürünlerden ancak daha kalitesiz olanlardandı. o yüzden aradaki farkı çok net görebiliyorum. bornozları astığım zaman hepsi ertesi gün düşmüştü, bunda hiç öyle bir problem yaşamadım. baya memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
kezban G.
Kezban G. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk defa kullandım evin girişinde anahtarlarımı koymak için sepet almıştım asamamıştım denedim tuttu anahtarlık falan ağır geliyor diğer askılar hep düşüyordu akşamına duvardada iz kaldı tabi ben o izin üstüne yapıştırdım hala duruyo 2 gün oldu düşmicek galiba iyiymiş beğendim şeffaf olmasıda güzel göze batmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia Yeliz K.
Rabia Yeliz K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mutfakta havluları asmak için bir yere ihtiyacım vardı ancak herhangi bir yere çivi çakmak vs. istemiyordum. Bu ürün tam da ihtiyacıma yönelik pratik bir ürün oldu. Kolayca kullanılması ve herhangi bir yere zarar vermeden ihtiyacımı karşılaması çok güzel. Ürünü başka ihtiyaçlar için de alıp kullanmayı düşünebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif S.
Elif S. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kolay yapıştırılması ve duvarda veya yapıştırılan yerden iz bırakmadan, mobilyanın kaplamasını kaldırmadan rahatlıkla çıkabilmesi tercihlerimin arasındadır. Command markasının cırtcırtlı bantlarından fazlasıyla kullandım ve aşırı memnunum. Bu tarz komplike ürünler için açıkcası tek kullandığım markadır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.