Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Kellogg's Coco pops Moons and Stars
amazon-image
Kellogg's Coco pops Moons and Stars

Kellogg's Coco pops Moons and Stars

Kellogg's 
  4.72  (40133 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Çikolatalı ve Muz Aromalı Buğday ve Mısır Gevreği

%100 Pancar Şekeri

Lif Kaynağı

Demir, 7 Vitamin İçerir.

Nasıl Tüketilir?

Coco Pops Moons & Stars'ı bir kaseye koyup, üzerine soğuk süt ilave edelim.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Derya A.
Derya A. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten güzel ve eğlenceli bir kahvaltı yaşattı. Şekilleri harika. Tadıda aynı şekilde. Muz ve kakao birbirini dengelemiş. Çıtırlığıda güzeldi. Sütün içerisinde hemen yumuşamıyor ve bunu seviyorum gerçekten. Ayrıca pancar şekeri içermesi ayrı bir artısı. Ben çok sevdim. Paketi açtığınızda gelen muz ve kakao kokusuna eminim çoğu kişi bayılacaktır. Kahvaltılık gevrek sevenlerin denemek için bir şans tanımasını tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fulya G.
Fulya G. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu tarz şeyleri atıştırmalık olarak da yediğim için, hem sade hem sütlü hali de güzel geldi. Hatta bu boy tam gece atıştırmalık boyu olmuş. Aroması güzel yakalanmış. Süte kattığım da sütün kokusunu muz alıyor sanırım. O koku gelmiyor. Bu da artı bir özellik bence . Sadece sütün içinde kalmasına rağmen hemen hemen bayağı kıtır kalıyor. Ben bu hissi sevmiyorum. Tamam hemen yumuşacık olmasın ama çok da sert kalmasın isterim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVANA A.
Havana A. · 41 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü reklamlarda çok görüyordum ve merak da etmiştim. Denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu gayet güzel bir tadı var başarılı olmuş gerçekten. Ayrıca ay yıldız şeklinde olması da çok ince düşünülmüş bir detay olmuş onu da ayrıca beğendim. Muz aroması güzeldi tam kıvamında yerken o muz tadını hissediyorsunuz. Sütü hafif ısıtarak kullandım yumuşattı gayet güzel oldu. Ayrıca doyurucu bir tadı var. Devamlı almayı düşünebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem A.
Gizem A. · 32 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Görsel tasarımı kıtır olması ve muz ve çikolata aromasını tam olarak vermesi mukemmeldi. Ben ve kızım büyük mutlulukla yedik. Biz sütle değil de doğrudan yemeyi tercih ettik. Perspektif olarak baktığımızda bu tarz ürünlerim paket tasarımları özellikle büyük boylara hava girmeyecek ve tekrar kapatılacak şekilde tasarlanmali ki tazeliğini korusun. Ay ve yildiz şeklinde olması hem kızımın ilgisini çekti hem benim gönlümü çeldi. Teşekkürler...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma c.
Fatma C. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çocuklarımıza verdiğimiz yiyeceklerin içinkiler olması gerekenlerden çok olmaması gerekenleride incelememiz gerekiyor. Organik yapısı pancar şekeri kullanmaları beni cezbeden ilk madde oldu. Ay ve yıldız şeklindeki yapısını çocuklar çok beğendi. Tadı gerçekten çok iyi bir ara çerez gibi yerken kendimi yakaladım. Bana göre ufak bir olumsuzluk olarak söyleyebileceğim sütün içinde erimeden sert kalması olabilir. Tavsiye ediyorum:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen Ç.
Gülşen Ç. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadı çok güzel. Özellikle sütün içinde muz sevenler için ideal. Resmen sütün içine muz dogramissiniz gibi bir tadı var. Benim gibi basit şeker tuketmeyen insanlar için ideal çünkü içeriğindeki şekerin %100 ü pancar şekeri. Sadece sütle değil kuru kuru da çerez gibi yenebilir. Sabah kahvaltıları için güzel bir alternatif. İçeriğindeki çikolata topları da çok güzel. Ben çok beğendim. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilara İ.
Dilara İ. · 23 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten coco pops ürünlerini çok seven kişiler olarak, kardeşimle birlikte hemen denedik. Bittikçe eve coco pops alan bir aileyiz. Böyle bir çeşidi görünce de hemen heyecanlandık. Denebunu sayesinde tanışmış olduk. Muz aroması gerçekten çok yakışmış ürüne sütle mükemmel bir tada sahip oluyor. Şekli zaten çok çok güzel, tamamen pancar şekerinden olması da ayrıca cezbetti. Daha sonra alacağımız ürünlere eklendi. :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esen K.
Esen K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önce de aldığım bir üründü. Tatlandırıcı yerine %100 pancar şekeri den üretilmesi tercih etmeme sebep oldu. Oğluma ara öğünlerde yediriyorum çok severek yiyorlar. İster sütle ister sütsüz çerez gibi yenebilir. Ben ve oğlum sütlü tercih ediyoruz. Ay ve yıldız şeklinde olması oğlumun çok dikkatini çekti oyun oynayarak yiyor . Muz ve çikolata çok uyumlu oğlum ve ben bayıldık. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nevin Demirci
Nevin Demirci · 43 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün daha önce de aldığım bir üründü. Çocuklarıma ara öğünlerde yediriyorum çok severek yiyorlar. İster sütle ister sütsüz çerez gibi yiyorlar. Çikolatalı topların yanında ay yıldızlı muzlu parçaların olması cocuklar icin hem dikkat çekici hem de eğlenceli bir atıştırmalık haline getirmiş. Tatlandırıcı olarak yapay tatlandiricilar yerine yüzde yüz şeker pancarı kullanılması da mükemmel bir içerik olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 33 · Kars
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
22 aylık kızım çok beğendi. Tadını, kokusunu, ekstra koruyucu, renklendirici ve tatlandırıcı olmaması ebeveyn olarak bizden tam not aldı. Anne ve baba olarak biz bile sevdik hatta sütle karıştırıp yedik. Asla bulamaç ya da hamur gibi olmadı. Ayrıca ara öğün gibi atıştırmalık olarak kızımın kreş çantasına bile atıverdim yani paketi çok pratik. Denemenizi tavsiye eder, gönül rahatlığıyla yedirebilirsiniz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.