Clinique Moisture Surge 72 Saat Nem Koruma Teknolojili Nemlendirici Krem
Vazgeçemeyeceğiniz bir yenileme sağlayan jel krem, cildinize gün boyunca kendini yenileme gücü verecek şekilde geliştirildi. Yüzünüzü yıkadıktan sonra bile cilde 72 saat boyunca sürekli nem sağlayan eşsiz ve cilt tarafından hızlıca emilen jel krem nemlendirici!
Auto-replenishment teknolojisini kullanarak; cildin kendisini sürekli olarak tekrar nemlendirmesi için; kendi iç su kaynağını yaratmaya yardımcı olur. Daha pürüzsüz, sağlıkla ışıldayan bir cilt görünümü için nem tutucu süper matriksler ile nemi cilde hapseder. Kanıtlanmış sonuçlar yüzünüzü yıkadıktan sonra bile 72-saat sürekli nem sağladığı klinik olarak kanıtlanmıştır.Cilde anında nem sağlar, böylece cildin canlı, dolgun ve ışıltılı görünmesini sağlar. Yenilenen formülü ile nemi cilde çeker, hapseder, öncekine oranla gün sonunda neredeyse iki kat daha fazla nemlendirme sağlar.
Teknoloji kafein içeren yeni auto replenishment teknolojisi, cildin kendini nemlendirme sistemini oluşturmasına yardımcı olur. İçeriğindeki hiyalüronik asit ve aktif aloe suyu, nemi cilde çeker ve dağıtır. Nem tutucu süper matriksler, su kaybının azalmasına yardımcı olarak nemi ciltte tutar.
Alerji testinden geçmiştir. 100% Parfümsüzdür. Akneye yol açmaz.
Nasıl Kullanılır?
Çok görevli formül cildin nem artırması gerektiğinde kullanılabilir, makyajın altında baz olarak veya cildin dönemsel nem ihtiyacına göre kalın bir tabakahalinde ciltte 5 dakika tutularak maske gibi kullanılabilir.
Puan dağılımı
Ürünün çok yumuşak bir yapısı var, dokusunda su bazlı jel barındırmasından dolayıda sürülümü o kadar rahatki, ilkten yüzüme sürdüğümde cildimin nemlendiriciyi bu kadar düzgün emilim yapabileceğini düşünmemiştim. Genelde böyle olmuyor ama yüzüme sürdükten çok kısa sürede hiç bir krem yoğunluğu yoktu ve yumuşacıktı, ertesi gün bile yumuşacık etkisi devam ediyordu. Taze ve ferah bir görünümle hissiyatını bir arada barındırıyor bence. Kokusu ve rengi çok hoş. Her cilt tipine uygun bir ürün olması çok güzel bir şey, o kadar nemlendirici çeşitleri arasından sadece bir nemlendirici alıp çıkmak bence çok rahat ve güzel bir seçim olur.
Ürünün jel dokusu, kolay emilirliği yağlı ve yağlıdan karmaya cilt tipi kullanımı için uygundur. Nemlendirme gücü yüksek gün içinde ve tüm mevsimler için yeterli olacak nemlendiriciliğe sahip. Ancak ürünün vaat ettiği 72 saat nemlendirme hakkında olumsuz bahsedeceğim çünkü sabah kullandığımdan itibaren yaklaşık 12 saat sonra yenilemem gerekti, bu karmadan yağlıya bir cilde sahip olmamdan kaynaklanıyor olabilir fakat ürün için çok kuru cilt tipi, kuru cilt tipi, karma cilt tipi ve yağlı cilt tipi için kullanılabileceği belirtilmiş. Bunların yanı sıra sivilceye yatkın bir cildim var genellikle kuru ve yağlı ciltlere birlikte kullanılabilineceği söylenen ürünler anında sivilceye sebep olur, üründe sivilce oluşumu gözlenmedi. Ürünün en sevdiğim özelliği ise kokusuz olması beni kimyasal anlamda güvende hissettirdi. Özetle yağlı ve karma ciltler için kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün yalnızca gün içerisinde yenileme ihtiyacı yaratır.
Clinique nemlendirici kremi bir süredir kullanıyorum.Harika bir nemlendirici sürümü kolay ve cilt tarafından hemen emilen bir ürün , sürdükten sonra cildinize elinizi gezdirdiğinizde kadimfemsi bir yumuşaklık hissediyorsunuz , cildi yağlandırmıyor , duş sonrası cildimde pul pul soyulmalar oluyordu nemlendiriciyi kullanmaya başladığımdan beri hiçbir şey kalmıyor cildim aşırı kuru olmadığı için benım ihtiyacımı karşılıyor aynı zamanda makyaj bazı olarakta kullanılabilir.
Clinique yine harika bir ürün daha yapmış.Benim cildim kuru bir cild tipi ve cildime çok iyi geldi acaba tek kuru cild için mi böyle diye düşünürken ablamın yağlı bir cilt yapısı olduğu aklıma geldi ve o da çok sevdi. Ürünün en sevdiğim yanı arkasında müthiş bir doku bırakıyo olması,yapışma hissi gibi bir his asla olmuyo nemlendiriciliği ise uzun süre kalıyor azda olsa çok hafif ve hoş bir kokusu var az olması çok iyi çünkü burnunuz asla rahatsız olmuyor. Kısacası gayet güzel bir ürün ortaya çıkmış tebrik ederim...
Daha ilk sürüşte yüzümü pamuk gibi yumuşak hissettim.Jel olmasına rağmen, ciltde hemen emiliyor. Çok az miktar bile yeterli oluyor, dolayısıyla benim gibi, kremi boca boca sürmeyi sevmeyenler,için çok uygun. Yağlı cilde sahip olduğum için,her nemlendirici yi kullanamıyorum. Birçok ürün denedim ama memnun kalmadım. CLlNlQUE Moisture Surge 72 saat den menmun kaldım. Kullanmaya devam edeceğim,umarım memnuniyetim devam eder.Sonuç olarak, kesinlikle tercih ederim.
Yapısı itibariyle çok beğendim özellikle kokusuz olmasına bayıldım ve çok az bir miktarı nemlendirmek için oldukça ideal çabuk emilimi sayesinde ciltte ağırılık bırakmaması ve gün boyunca nemliliğini koruması açısından oldukça etkili. Bu zamana kadar bir çok markanın ürününü denememe rağmen vaadedilen özellikleri karşılayan bir nemlendirici olduğunu söyleyebilirim.
Gerçekten bu kreme bayıldım.Daha önce neden adını duymadım kendime hayret ettim.Çok güzel nemlendiriyor ve yüzüm alerjik ve hasssas olmasına rağmen asla sivilce vs yapmadı..Su bazlı jel dokusu inanılmaz. Yumuşacık yapıyor cildinizi ve asla yapışkan bir his bırakmıyor.Gün içinde bir sefer sürüldüğünde gün boyu etkili.Ben çok sevdim ve bundan sonra da bakım rutinimde yer vereceğim harika bir ürün.
Kesinlikle büyük boyunu alırım. 72 saat biraz abartılı bir tabir ancak yüzünüzü yıkayana kadar verdiği nem geçmiyor. Cildimi rahatlatıyor ve makyaj altında hiçbir sorun oluşturmadı. Hem tek başına hem nemlendirici altında kullandım, iki türlü de performansı iyiydi. Kuruluk sorunu ileri boyuttaysa nemlendirici altına da güzel destek olur.
Ürünün yapısı ve performansı gayet güzel, iddia ettiği gibi 72 saat nemlendiriyor, cilde yoğun nem destegi sağlıyor ve cilde parlaklık veriyor. Kuru ve karma ciltlerin seveceği bir ürün. Kış aylarının vazgeçilmez nemlendiricisi olmalı. Kesinlikle bu ürünü kullanmaya devam edeceğim.
Öncelikle üründen memnun kaldığımı söylemeliyim. Cildimde ağırlık ve fazlalığa sebep olmadan nemlendirme işini güzelce yerine getirdi. Tek sorun söylendiği gibi 72 saat nemlendirme özelliği olmaması. Zaten sürekli yüzümüzü yıkadığımız için 72 saat ürünü yüzde tutmak mümkün değil.

