Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Clinique Beyond Perfecting Fondöten ve Göz Altı Kapatıcısı 6ml Clinique Beyond Perfecting Fondöten ve Göz Altı Kapatıcısı 6ml-badge
amazon-image Clinique Beyond Perfecting Fondöten ve Göz Altı Kapatıcısı 6ml-badge
Clinique Beyond Perfecting Fondöten ve Göz Altı Kapatıcısı 6ml

Clinique Beyond Perfecting Fondöten ve Göz Altı Kapatıcısı 6ml

Clinique 
  4.13  (245 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

En çok yorum alan, 2'si bir arada likit fondöten ve göz altı kapatıcısı; özel formülü sayesinde 24 saat kalıcı cilt üzerinde ağırlık yapmadan yoğun kapatıcılık sağlar.

Kuru karma ve karma yağlı ciltler uygundur.

Makyajda kusursuz kapatıcılık sağlamak için zengin pigmentler içeren formülü, ilk uygulandığında daha koyu gözükebilir. Tamamen karıştırıldığında ve kurumaya bırakıldığında Beyond Perfecting fondöten kusursuz bir görünüm sağlamak için eriyerek yayılır. Küçük bir miktarla uzun bir süre kalıcılık sağlar!

Nasıl Kullanılır?

Yanak ve çene bölgenize yayabilirsiniz. Burun köprüsünü ve çene çizgisi boyunca uygulayınız. Parmak uçlarınızla iyice dağıtınız. Ciltteki pürüz ve sivilcelerin üzerine nokta şeklinde uygulayarak problemli bölgeleri, gözaltı çevresini, burunun dış bölgesini ve sivilceleri kapatarak bitirebilirsiniz. Parmağınızla dokundurarak iyice dağıtınız.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%41
%35
%12
%3
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zeynep D.
Zeynep D. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
denediğim en kalıcı ve kapatıcı fondöten. ama tabi bazı kusurları da var. ürün kıvamlı bir ürün bu nedenle uygulaması biraz zor. ben ürünün üzerindeki bilgiyi göz önünde bulundurarak ıslak süngerle uygulamayı tercih ettim. ürünün kapatıcılığı yüksek ürünü uyguladıktan sonra cildim kusursuz ve fazlasıyla mat görünüyor. fakat bu görünüm bana doğal gelmedi o nedenle sadece özel günlerde tercih edeceğim bir ürün olabilir. ek olarak bu ürün karma ya da kuru ciltler için pek uygun değil. ürün cildin kuru bölgelerini pul pul gösteriyor. o nedenle ben 2. kez ürünü nem maskesi kullandıktan sonra denedim ve bu sefer pul pul görüntü oluşmadı. ürün oldukça kalıcı, sabahtan akşama kadar yüzümde ilk uyguladığım gibi kaldı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüveyda k.
Rüveyda K. · 20 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Arkasında herhangi bir pıtırcık bırakmadı gerçekten de pürüzsüz. Aynı zamanda sürmesi,uygulaması çok kolay aşırı sıvı veya aşırı yoğun değil akışkanlığı çok iyi. Çok çok güzel kapatıyor ve pürüzsüz olduğundan yüzünüzde olduğu belli olmuyor doğal bir şekilde duruyor clinique yine harika bir ürün daha yapmış tebrik ederim...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naciye E.
Naciye E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mükemmel kapatıcılık sağlıyor ancak açık tenliler için fondöten olarak kullanımı uygun olmayabilir. Turuncu alt tonu var ve rengi koyu gelebilir. Renk seçimine dikkat etmelisiniz. Göz altı ve elmacık kemiği üzerinde kullandım;memnum kaldım. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya T.
Derya T. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce sadece göz altı kapatıcısı olan ürününü kullanıp sevmiştim bu da hoşuma gitti. Başka bir kapatıcıya gerek yok benim için sadece bu tüm makyajıma yeterli:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hafif yapısına rağmen kapatıcılığını çok beğendim. Uygulaması da kremsi yapısından ötürü çok kolay. Günlük rutin makyaj ve cilt bakım ürünleri kullanıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur Y.
Ayşenur Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak kaliteli ve parasının hakkını verdirtecek türden bi ürün merakla bekliyordum gelmesini. Kalıcılığı çok iyi renk bana koyu olduğundan bronzer olarak kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse A.
Buse A. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dokusunu ve sürümünü çok beğendim göz altlarında kızarıklık,tahriş yapmadı. Sadece ben açık tenliyim bana çok koyu geldi ama tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hale İ.
Hale İ. · 40 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğal durması en sevdiğim özelliklerinden. Sürümü kolay ve kapatıcılığı çok iyi. Ayrıca yumuşak bir dokusu var. Ciltte yağlı bir his uyandırmıyor. Bu ürünün olumsuz bir yanı yok diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Işıl O.
Işıl O. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cilt ile bütünleşmesini, çizgilere dolmayışı, cildi kurutmayışı oldukça hoşuma gitti sadece rengi cilt tonuma göre çok koyu kaldı, gün içerisinde bir tık oksitlenme yapıyor iyice koyulaşıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak Ç.
Başak Ç. · 26 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yoğun olmayıp günlük kullanıma uygun ayrıca cildimde ağırlaşma da yapmaması beni memnun eden bir diğer özelliği
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.