Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan
amazon-image
Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan

Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan

Clear 
  4.66  (14545 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Yumuşak Parlak Kiraz Çiçeği, kepek sorununu ortadan kaldırırken saç yüzeyini yeniden yapılandırarak iki kat daha yumuşak ve parlak saçlara sahip olmanızı sağlar.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%19
%4
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra T.
Büşra T. · 28 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Taktir edersiniz ki ilk bir kaç kullanımda pek belli olmaz tam etkisi ama nemliliği ilk yıkamada veriyor. Şampuan değiştirmelerde hemen etkilenen saç yapım var ve kepeğe karşı etkisinden sanırım böyle bir durum yaşamadım aksine gerçekten nemli tuttu saç köklerimi. Kıvırcık olan saçlarım nemlilik sayesinde tül tül olmadı yumuşaklık sağlıyor. Eğer yağlı saç tipiniz varsa tavsiye etmem. Kuru saçlara öneririm. Kokusunu beğendim, hem çiçek hem de ferah kokuyor temizlik hissini veriyor. Şampuan yoğun bir şampuan bu yüzden az bir kullanımda tüm saçınıza yetiyor bu yönden de hesaplı olarak bakabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÇİĞDEM U.
Çi̇ğdem U. · 37 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımda kolay kolay kepek problemi olmaz fakat bu şampuan denemek için o kadar güzel zamanda denk geldi ki :) Daha önce kullanmadığım bir markanın şampuanını denemek için kullanmaya başladım fakat saçlarım yağlanmaya ve kepeklenmeye başladı. Gelen ürünler içerisinde Clearı görünce çok sevindim. hemen diğer denediğim şampuanı bıraktım ve kepeklenmiş saçlarıma kullanmaya başladım. Özellikle ilk uygulamadan sonra saçlarım arınıp canlı ve parlak hale geldi. Resmen kurtarıcı idol şampuanım oldu. Kokusuna da ayrı bayıldım. Teşekkürler Denebunu bu güzel deneyim için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 40 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Clear'ı uzun süredir kullanmıyordum.Onun kendine has bi kokusu var onu hissedince mutlu oldum:) Benim saçım kuru olduğu icin ne yazık ki her şampuan iyi gelmiyor😏Ancak clear yeni kullandığım bir marka olmadıği için zaten sonunun beni sıkıntıya sokmayacağını bilerek gönül rahatlığıyla kullandım:) ⭕Clear Kadınlara Özel Yumuşak Parlak Kiraz Çiçeği Şampuan'ın ben de iz bırakan kısmı kaşıntının ve kuruluğun kaynağını hedef aldığı için sorunsuz sonuç elde etmem oldu.Bi de üstüneee gerçekten saç kremine ihtiyaç duymadan yıkadım.Yumuşacık olan saçımla mutluyum💁🏻‍♀️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özgenur K.
Özgenur K. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu ile gelmese gidip almazdım. Çünkü şampuanlar çok sık değiştirilmez bayanlarca. Ritüel gibidir bizde hep aynı marka alırız. Değiştirince sonucun kepek yapma ya da yaplandırma vs yapmasını bünyemiz kaldırmaz. Ama ben denedim. Benim saçım dalgalı kıcırcık ve keçi kılı gibidir. Evet kepeğim yok ama artık kullandığım marka bile extra bir şey katmıyordu. Güzel bir deneme boyu ile geldi bende denedim. Yalnız düzenli kullanmada sonuç aldığımı söylemeliyim. Elektriklenme sorunumu çözdü, güzel bir kokusu var saça yağlandırmadan yumuşaklık sağladı. Hatta yağlanmasını geçiktirdi diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hulya A.
Hulya A. · 54 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçım boyalı ve baya yıpranmış bir saç... duştan sonra açılmıyor ve taramak bir eziyet oluyordu ama clear i kullanır kullanmaz saçım sanki ipek gbi oldu inanamadim saç kremi ne gerek duymadan kolayca tarayabildim ve hemen marketlerde aramaya başladım ne kepek ne yağlanma oldu kokusuna ayriyetten bayıldım . Yeni ürünü de cikmis mavi renk dışı en kısa zamanda denemek için sabirsizlaniyorum ve çok merak ediyorum simdjlik benim icin en iyisi clear kiraz çiçeği ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
afra selin d.
Afra Selin D. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçlarımda uzun zamandır kepek sorunu yaşıyorum ve aşırı derecede kuru bir cildim var. Her ne kadar kremlerle nemlendirmeye çalışsam da alnıma kadar çatlaklar oluşuyordu. Ürünün kokusunu çok beğendim ve saçlarım kalın telli, çabuk karışan bir saç olduğundan sürdüğüm zaman yumuşacık yaptı. Saçlarımın nemlendiğini hissettim ve duştan çıkınca kepeklerimi görmedim tabii bu ilk kullanımda hala saçımdaki egzamalar mevcut. Egzamam olduğundan dolayı deneme boyu olması beni mutlu etti çünkü her ürünü bitirene kadar kullanamıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek B.
İpek B. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bayıldım bu ay ki kutuda en begendiğim ürün bu oldu aşırı güzeldi ben uzun zamandır bu markayı kullanmıyordum açıkcası ve sizin sayenizde deneme fırsatı buldumtekrardan biraz gözümü ilk başta fazla yaktı ama cidden çok begendim kokusu çıkmıyo uzun sure temiz kokuo saçım çok krem yapısı yok tam bir olması gerektiği gibi şampuan bu deneme ürünüm bittikten sonra marketten aynı markanın limon ferahlıgı olandan aldım fiyatı gerçekten çok indirimde 19 tl ye aldım ama sırf o parayı memnun kadıgım içib verdim devam etmeyi düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande G.
Hande G. · 41 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçım kırmızı renkli her ay düzenli olarak boyatıyorum ve saç bakımlarımı yapıyorum,kepek sorunum hiç olmadı ama yine de kullandım mükemmel bir kokusu var,boya zamanım gelince saç diplerim de kaşınma başlar o sorunu resmen yok etti ama ben mutlaka saç kremi ve maske kullandığım için tam bir seriyi bozmak istemiyorum ama herhangi bir kepek sorunum olursa kesinlikle hiç düşünmeden clear ın bu ürününü mutlaka alırım zaten kepek sorunu yaşayan bi arkadaşıma tavsiye ettim hemen aldı çok memnun kaldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher K.
Seher K. · 39 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tabiki ilk olarak kokusuna deginicem. Cok sevimli bir kokusu var. Kremsi yapida olduginu goruyoruz ve saca degdi ilk anda sanki ipek varmis gibi hissettim. Cunku genelde saclarim dolasir ve kolay kolay bu hissi yakalayamam. Kepek sorunum yok bu yuzden faydasi var mi yok mu bilemecem Ama yumusaklik ve parlaklik konusunda benden gecer not almayi basardi. Hatta hic bu kadarini beklemiyordum diyebilirim. Urunu bu sebeple tekrar almayi dusunurum Cunku tek sampuan kullanmiyorum😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
TUTKU D.
Tutku D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Clear, Ünlü futbolcuyu reklamda oynattıktan sonra sadece erkeklerin kullandığını sandığım, raflarda gezinirken bakmayı bile aklıma getirmediğim şampuan, şimdi karşıma dünyanın en yumuşacık şampuanı olarak çıktı iyi mi :) elime döktüğüm anda yumuşaklığını hissettim. Saçlarım yumuşacık oldu. Nazikçe temizledi, güzel köpürdü ve ferah kokusuyla rahatsız etmedi. Uzun süre sonra tekrar kullanmak istediğim yeni bir şampuan. Büyük boyunu mutlaka alacağım. Tabi siz de hediye edebilirsiniz :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.