Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan
amazon-image
Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan

Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan

Clear 
  4.72  (980 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Clear Women Yumuşak&Parlak Kiraz Şampuan, şimdi yeni sıvı jel formülünde! Kiraz çiçeği esansı ve saça gücünü geri vermesiyle bilinen keratin içeren formülü sayesinde, canlı saç derisine ve ipeksi yumuşaklıkta, parlak saçlara kavuşmanızı sağlar. Yumuşak&Parlak şampuan ile 3 kata kadar daha yumuşak^ saçlara kavuşmanız mümkün. İçeriğindeki amino acid, B3 vitamini ve besleyici tohum yağı ile beslenmiş ve canlı saç derisine kavuşmanızı sağlar.

Hem arınmış, beslenmiş ve sağlıklı bir saç derisi, hem de yumuşacık, parlak, hacimli ve daha az dökülen saçlar Clear'ın uzmanlığı ile bir şampuan kadar yakınınızda.

3ZeroTech teknolojisi sayesinde saçı kepek, yağ ve kaşıntıdan arındırır, ferahlatıcı bir etki sağlar. Ayrıca kepeği ortadan kaldıran Bio-Güçlendirici Teknoloji, saç derisi bakımı ve cilt bakımını birleştiren yenilmez bir teknoloji. Saç derisinin koruyucu bariyerini güçlendiren içeriği sayesinde saç derinizi nemlendirerek sağlıklı olmasını sağlar ve kepekler geri gelmez*. Clear ile SIFIR ENDİŞE*.

^Kremsiz şampuanla karşılaştırıldığında.

*Düzenli kullanıldığında gözle görünür kepek, kepeğe bağlı kaşıntı ve yağlanmayı önlemeye yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%72
%18
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burcu E.
Burcu E. · 26 · Bolu
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarim daha yumuşak ve parlak görünmeye başladı, artı olarak Clear'ın diğer ürünlerinde olduğu gibi temiz bir etki bırakıyor saç derisinde, kokusu da çok güzel, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma H.
Fatma H. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürüne karşı önyargılıydım. Sert yapar diye saçlarımı. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Saçlarım kuru ve yumuşacık yapıyor. Kepek sorunumu da kaşıntı problemimi de geçirdi. Alacaklara kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edibe Y.
Edibe Y. · 36 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Artık tamamen doğal ürünler kullanmaya çalışıyorum o yüzden bilinen şampuanları pek de sevmiyorum doğrusu ama buna tek kelime ile bayıldım. Çok güzel ve ilk yıkamada etkisini gösteriyor. Keşke içerikleri de doğal olsa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza T.
Beyza T. · 28 · Isparta
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Clear’ı hep erkekler için duyardım kadınlar için olanını ilk defa duymuştum merakla hemen kullandım ve kokusu dokusu harika tek yıkamada saçımı kirden yağdan kepekten arındırdı ikinci kez şampuanlamaya gerek kalmadı artık favori ürünüm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MEHMET AK
Mehmet Ak · 44 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle bayanlar için ideal bir şampaun çeşiti annem kullanmaya başladı çokta memnun kendisi artık aradığımı buldum diyor kendisi kepek,yağ ve kaşıntıdan arındırması saçlarınıza yumuşaklık,güç ve ferhaklık kazandırmasıda cabası olmuş teşekkürler Clear
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 31 · Amasya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Clear meni esim kullanirdi ama bunu ben ilk defa kullandimm. Iyi ki de dene bunu sayesinde tanistim bu urunle. Saci yagdan cok guzel arindiriyor kepek sıkıntısı da birakmiyor. Yumusak ve temiz yapmasi , kokusu ise mukemmel🤗
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba K.
Tuğba K. · 31 · Giresun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım şampuan olur kendileri. Saç diplerinde kepek bırakmıyor. Derinlemesine temizliyor. Aynı zamanda saçı yumuşacık yapıp çok güzel kokmasını sağlıyor. Bir şampuanın verebileceği her şeye sahip resmen
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kevser K.
Kevser K. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün kokusu muhteşem. Ürünün kapağını açar açmaz koku mest ediyor. İlk kullanımda gözle görülür bir parlaklık ve yumuşaklık verdi saçıma. Saçımda kepek olmadığı için kepek konusunda bir şey söyleyemeyeceğim. Ama genel anlamda ben bu ürüne bayıldımm
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aytül Ş.
Aytül Ş. · 34 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın erkekler için olan ürünlerini eşim sürekli kullandığı için ben de kadınlar için olanına bir şans vermek istedim. Yıkadığımda temizlik hissi ve yumuşaklık güzeldi. Bir miktar hacim kazandırmış gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem Ö.
İrem Ö. · 26 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası daha önce hic görmemiştim ilk defa kullandım. Saçlarım kıvırcık oldugu icin sürekli krem kullanıyorum ve cok kepeklenme oluyordu suan icin ilk kullanmama gore azalma oldu düzenli kullandığımda da etkisini göreceğimi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.