Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Clear Women Kil Terapisi Şampuan
amazon-image
Clear Women Kil Terapisi Şampuan

Clear Women Kil Terapisi Şampuan

Clear 
  4.48  (3682 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Kil Terapisi

Kil ve B3 Vitamini

Yeni Clear Kil Terapisi, kepeğe karşı etkili* formülüyle saçları arındırır ve yumuşacık bırakır.

Mineral deposu olarak bilinen kil içeren formülü ile saçlarını ağırlaştırmadan dipten uca arındırır, saçlarına ipeksi yumuşaklık verir. B3 vitamini içeren formülüyle saç derisini besler ve canlandırır.

*Düzenli kullanıldığında gözle görünür kepeği önlemeye yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%31
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Büşra M.
Büşra M. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En az kiraz çiçeği kokulu şampuanı kadar güzel kokuyor. İki-üç kullanımdan sonra yorumlamak istedim, saçı yumuşacık yapıyor. Kolay durulanıyor ve temizleme gücü gayet iyi. Kepeğe karşı etkisini daha uzun vadede kullandığımda göreceğim. Teşekkürler dene.bunu 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Fatma B.
Fatma B. · 27 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kepek problemi yaşamıyorum bu yüzden ürünün kepek karşıtı oluşuna ve bu etkisine yorum yapamıyorum. Ancak bazı ürünler ilk kullanımda kepek yapabiliyor, bu üründe böyle bir sorun yaşamadım. Kokusuna bayıldım, saç diplerini arındırdığını çok net hissedebiliyorsunuz. Kullanım sonrası yumuşacık bir his bırakıyor, asla ağırlık yapmıyor. Saçlarım çabuk yağlanan bir yapıya sahip, kullanım sonrasında yağlanma süresinin de bir miktar geciktiğini gördüm. Clear markasını zaten severek kullanıyordum, Kil Terapisi şampuanını da gayet sevdim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Münevver S.
Münevver S. · 30 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle size saç tipimden bahsetmek istiyorum. Boyalı dalgalı ve ince telli saç yapısına sahibim daha önce bu ürünü bir ped markasının yanında birleşik olarak almıştım pek kullandığım söylenemez. Daha sonra denebunu dan ürün olarak geldi biraz kullanıp öyle yorum yapmak istedim . Şampuan kepek önleyici ama denemek için şampuanımı değiştirmek zorunda kaldım ve saçıma kepek yaptı . Yumuşattığı da pek söylenemez açıkçası ben pek memnun kalmadım tabii herkesin saç tipi farklı bunu da göz önüne getirmek gerekiyor 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selen G.
Selen G. · 26 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım yağlanmaya eğimli olduğu için bu şampuan saçıma çok iyi geldi. İçerisinde bulunan kil saçımı ağırlaştırmadan dipten uca temizledi, parlak, yumuşak bir görünüm verdi ve kolay bir şekilde durulanıyor. Kokusu da oldukça güzel. Daha önce bu ürünü almamıştım ama bundan sonda kesinlikle alacağım bir ürün. Herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşenur P.
Ayşenur P. · 29 · Trabzon
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün 325 ml boyutunda gelmesi beni oldukça memnun etti. Çünkü tek yıkamada görebileceğim farklılıktansa belli bir süreçte izleme imkanım oldu. Ben kokusunu oldukça beğendim. Yaz günleri yaşamaya başladığımız şu günlerde oldukça enerji veriyor kokusu. Yıkama kalitesine gelecek olursak saçım oldukça zorlu bir yapıda. Belki çok yağlı değil fakat ince telli kıvırcık ve seyrek olmayan gayet dolgun bir yapıda. Tahmin edersiniz ki şampuan konusunda oldukça hassas ve seçici biriyim. Fakat ben Clear Kil terapisini beğendim. Saçımdaki hafifliği yıkarken bile hissedebildim. Durulaması önceki deneyimlerime nazaran daha kolaydı. Etkisini iyice anlayabilmek adına saç kremi ve saç spreyimi kullanmadan taramayı denedim. Ve şampuanın kendi verdiği yumuşaklıkla saçlarımı rahatça tarayabildim. Belki de saçlarım bu zamana kadarki bakımlar sebebiyle bu kadar rahat tarandı ama şampuanın kesinlikle etkisi olduğu kanaatindeyim. Ürünü tercih eder miyim ? Evet, ederim. Bir arkadaş ortamında tavsiyede bulunur muyum ? Kesinlikle evet. Bu zamana kadar oldukça seçenek denemiş biri olarak saçımı aşırı kabartmamasını ve kıvırcıklarımı bozmaması ise benim için oldukça artı bir özellik.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu T.
Cansu T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ürünün 325 ml gelmesi çok güzel oldu. Ürünü daha çok deneyip daha iyi yorumlanmasına sebep oluyor. Ürün gerçekten çok güzel kokuyor. Ben şampuanlarda kokuya çok önem veriyorum ve Clear çok güzel kokan bir şampuan üretmişsin çok beğendim! Ve kokusu da hemen geçmiyor saçınızdan. Şampuan çok iyi köpürüyor ve daha sonra çok iyi durulanıyor yani arınmış hissettiriyor. Kepek sorunum olduğu için daha önce Clear ürünlerini deniyordum zaten hatta kepek sorunum için erkeklere özel olan şampuanı bile kullandım ve çok iyi gelmişti. Ama diğerlerinin sorunu çok yoğun ve boğucuydu gerçekten. Ama bu şampuan çok taze ferah. Şu an bile saçlarım yumuşacık ekstra bir saç kremi kullanmama gerek bile kalmadı. Ve duştan sonra çok rahat taranıyor olmasını da sevdim. Clear ürünlerini severek kullanıyordum zaten ama bu şampuanı ayrı bir sevdim kokusu beni cezbetti sırf kokusu için bile alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Ş.
Büşra Ş. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın başka içerikli şampuanlarını da kullanmıştım. Günlük banyo yapan biri olarak bu ürünü de severek kullandım. Kokusu çok hafif insanı bayan bir kokusu yok temizlik bakım hissiyatı veriyor. Yapı olarak diğer şampuanlara göre daha akışkan ama bu bir sorun değil saça rahat yayılabiliyor. Köpürmesi de gayet güzel. İlk yıkamada saçım farklı şampuan olduğunu anladı ve tarama zorluğu yaşattı fakat bir sonra ki yıkamadan itibaren rahat tarayabildim. Saçımda kalan kokusu beni çok mutlu ediyor. Kuru saçta kalan kokusu gün boyu hatta yıkamamış olsam dahi uzun süre kokacakmış hissiyatı veriyor. Kepeklenme konusunda baya azalma oldu diyebilirim. Islak tarama sırasında saça yapışan kepekler fazlasıyla azaldı. Kuru tarama da dökülen bir kepek göremedim. Saçımı ağırlaştırmadı ve yumuşaklık kattı diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zülâl Ö.
Zülâl Ö. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak kendi saç tipimden bahsetmek isterim. Saçlarım uzun boyalı ve kıvırcığa yakın dalgalı. Kafa derimde çok uzun süredir kuruluk var, çok zor yağlanıyor ve pul pul dökülüyor resmen derim. Şampuanı ikinci kullanışımda direkt gözüme çarpan şey kafa derimin yumuşaması ve nemlenmesi oldu. Kesinlikle gözle görülür bi şekilde kuruluklarım yok oldu. Şampuanın hoş bir kokusu var, kıvam olarak çok sıvı gibi ama durulmaması çık kolay. Uzun saçlarda şampuan durulamak zor olabiliyor su şampuanda ölme olmadı. Saçları yumuşatıyor ve parlaklık veriyor, dalgalarım daha sağlıklı görünüyor. Temizleme gücü gayet iyi ve saçtan kolay durulanıyor. Saçları derinlemesine temizleyerek arındırıyor ve saçları rahatlatıyor. Kesinlikle yeniden alacağım bir ürün, son zamanlarda kullandığım en iyi saç ürünü
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilufer K.
Nilufer K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öcelikle ürünün 325 ml olarak gelmesi beni çok mutlu etti. Çünkü bu tarz şampuan veya cilt ürünlerinin tek kullanımlıktan daha fazla olması, daha fazla deneyimleyip daha doğru gerçekçi yorum yapmak için çok daha yararlı olduğnu düşünüyorum.Şampuanın kokusu oldukça güzel, köpürmesi çok iyi en güzel özelliklerinden bir tanesi de durulanmasının çok kolay olması saçı gerçekten arındırdığı ve şampuanın da kolaylıkla durulandığını çok güzel hissedebildim. Normalde saçıma duşta ve sonrasında ekstra kremler kullanıyorudum Şimdi bilerek kullanmadım çünkü şampuanın etkisini daha iyi anlamak için . Oldukça kolay tarandı saçım ve yumuşacık his bıraktı. Saçlarıma dokunmadan duramıyorumm. Ve sanırım artık Şampuan'ım belli oldu. Teşekkürler Clear &Teşekkürler Denebunu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevda H.
Sevda H. · 38 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kuaför şampuanları kullanıyorum uzun bir aradan sonra ilk defa bu tarz bir ürün kullandım. Ürünün tek kullanımlıktan çok daha fazla miktarda gönderilmesi de hem şaşırttı hemde memnun etti. Böylece duşta birden çok defa deneme fırsatı buldum ve daha net yorum yapabiliyorum. Şampuanı denemeden önce herhangi bir kepek problemi yaşamadığımdan ötürü şampuanın kepeğe karşı nasıl bir etkisi olduğu konusunda bir yorum yapmam pek mümkün değil. Kepek konusunda tek söyleyebileceğim, normalde şampuan değiştirdiğimde başlangıçta bir kepek sorunu yaşıyorum ve sonradan saçım bu değişime alışıyor. Ama bu şampuanda kesinlikle böyle olmadı, bana kesinlikle kepek sorunu yaşatmadı. Kokusu ve saça verdiği yumuşaklık konusunda kesinlikle çok memnun kaldığımı söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.