Clear Women Yumuşak & Parlak Şampuan
Clear Women Yumuşak&Parlak Kiraz Şampuan, şimdi yeni sıvı jel formülünde! Kiraz çiçeği esansı ve saça gücünü geri vermesiyle bilinen keratin içeren formülü sayesinde, canlı saç derisine ve ipeksi yumuşaklıkta, parlak saçlara kavuşmanızı sağlar. Yumuşak&Parlak şampuan ile 3 kata kadar daha yumuşak^ saçlara kavuşmanız mümkün. İçeriğindeki amino acid, B3 vitamini ve besleyici tohum yağı ile beslenmiş ve canlı saç derisine kavuşmanızı sağlar.
Hem arınmış, beslenmiş ve sağlıklı bir saç derisi, hem de yumuşacık, parlak, hacimli ve daha az dökülen saçlar Clear'ın uzmanlığı ile bir şampuan kadar yakınınızda.
3ZeroTech teknolojisi sayesinde saçı kepek, yağ ve kaşıntıdan arındırır, ferahlatıcı bir etki sağlar. Ayrıca kepeği ortadan kaldıran Bio-Güçlendirici Teknoloji, saç derisi bakımı ve cilt bakımını birleştiren yenilmez bir teknoloji. Saç derisinin koruyucu bariyerini güçlendiren içeriği sayesinde saç derinizi nemlendirerek sağlıklı olmasını sağlar ve kepekler geri gelmez*. Clear ile SIFIR ENDİŞE*.
^Kremsiz şampuanla karşılaştırıldığında.
*Düzenli kullanıldığında gözle görünür kepek, kepeğe bağlı kaşıntı ve yağlanmayı önlemeye yardımcı olur.
Nasıl kullanılır?
Islak saç ve saç deriniz için avcunuza sıkın.
Saç derinize masaj yaparak uygulayın.
Şampuan kalıntısı kalmadığından emin olana kadar iyice durulayın.
En iyi sonucu almak için her gün kullanın.
Puan dağılımı
Öncelikle ürünün daha fazla ölçüde gelmesi beni çok mutlu etti. Çünkü bu tarz şampuan veya cilt ürünlerinin tek kullanımlıktan daha fazla olması, daha fazla deneyimleyip daha doğru yorumlamam adına çok yararlı oluyor.Ürünü kullanmaya başladığımdan bu yana etkileri çok büyük ; saçımdaki kepek sorununu azalttı , kokusu ve saçıma verdiği yumuşaklıkta beni oldukça memnun etti👍😊
İlk defa kullandım. Kokusu çok güzel. Saçlarımda da kokusu oldukça kalıcı. Resmen saçlarım kiraz çiçeği kokuyor. Saçlarım ince telli olduğu için bir çok şampuanda hayal kırıklığı yaşadım. Fakat bu şampuan saçlarımı hem canlı hem de dolgun gösterdi. Tararken de bir zorluk yaşamadım. Kabarma, elektriklenme, kuruluk vs. gibi sorunlar da olmadı. Memnun kaldım.
Daha önce clear çok kullandım.Saç tipim yağlı.Clear markası yağlı saçlarda bence çok başarılı.Ve kepek giderme konusunda bir numara başka marka şampuana geçtiğimde hemen kepeklenen saçlanırımı clear sayesinde kepekten arındırıyorum.bayıldım bu ay ki kutuda en begendiğim ürün bu oldu aşırı güzeldi ve boyutu harikaydı çok teşekkürler.
Kepek problemim olmadığı için ilk başta önyargılı yaklaşmıştım. İnce telli, yağlanmaya meyilli, hacimsiz saçlarımı olduğundan kötü hale sokar düşüncesiyle denedim fakat bu kadar iyi sonuç alabileceğimi düşünmüyordum. Saçlarımı kurutmadı, tertemiz yaptı, kokusu da güzel. Bu şampuanla tanışmama fırsat veren Denebunu ekibine, başarılı ürünlerinden dolayı Unilever grubuna teşekkür ederim
İlk işim hemen gelen kutumda hemen merakla baktığım şampuanım oldu saçlarım çok değerli çünkü hemen alip duşa girdim cokkk güzel bir kokusu var ve saçımı yumuşacık yaptı kepeğe etkili oldunu daha bilmiyorum yeni başladım ama etkili olduna eminim çok beğendim tahmin ettimden daha güzel 🙏😍😍😍😍
Kokusu muhteşem. Clear zaten kepekle savaş konusunda en iyi şampuanlar arasındadır. Saçları inanılmaz yumuşatıyor. Sanki kremli gibi ama değil. Ayrıca saçlarımın kabarmasını engelledi yatıştırdı. Bu sebeple de saçlarım daha düz güründü. Ben çok severek kullandım kesinlikle tavsiye ederim.
Bir iki kullanımdan sonra hemen yapmak istemedim 2 haftadır kullanıyorum ve şimdi etkisine gelecek olursak yıllardır yağlanma problemi yaşıyorum ve şampuanımı eczaneden alıyorum buna bi şans veriyim dedim kepek azalttı ama ben en çok sanırım saçlarımın daha geç yağlanmasına sevdim bir de kokusunu
Daha önce bu markanın şampuanlarının sadece erkelere hitap ettiğini.düşünürdüm.ama yanılmışım.o nasıl muhteşem bir kokudur ya 2 gündür üzerimdeki bu parfüm konusu nerden geliyor diye aranıyorum 😊 mis gibi kokusu saçlara verdiği temizlik hissi ferah havası çok güzel çok beğendim ...
İlk kez denebunu.com sayesinde kullanma şansım oldu ilk kullanımdan bile bu kadar memnun kaldıysam sonraki kullanımları tahmin edemiyorum. Saçımın dokusunu yumuşacık yaptı kokusu hafif ve kalıcı son zamanlarda olan kepeklenmemin önüne geçti diyebilirim. Sonra ki kullanımlarda tamamen ortadan kaybolacak bu sorunum diye düşünüyorum
Oturduğumuz yerin suları kireçli malum kirecte saçın baş düşmanıdir. Kireç ile sertleşir, matlasir zor taranirdi saçlarım. Clear ile bu sorunuma cozum buldum. Kireç kepekte yapıyormuş ondan da ilk kullanımda eser kalmadı. Yumuşacık oldu saclarim elimi saclarimdan alamıyorum. Artık sürekli yiplama derdinde yokkkk

