Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker
amazon-image
Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker

Ülker Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli Kraker

Ülker Çizi 
  4.58  (10874 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Çizi'den zeytinyağı Ege'den yepyeni Çizi Zeytinyağlı ve Kekikli! Daha yemeğe çok varsa; atıştırın, açlığınızı yatıştırın!



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%18
%3
%0
%2
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seray E.
Seray E. · 24 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zeytinyağ ve kekik tadını ben her zaman zaten yakıştırmışımdır. Çizinin de bu güzel lezzeti bizlere sunması çok hoşuma gitti. Özellikle zeytinyağının egeden olması işlerine verdikleri değeri de gösteriyor. Krakerin tazeliği ve gevrek oluşunu anlatmaya bile gerek yok. Ben memnun kaldım tadını çok beğendim. Zeytinyağ ve kekik ikilisini sevenlerin bir numara tercihleri olacağını düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Funda M.
Funda M. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir Egeli olarak Çizi ailesine teşekkür ederek başlamak isterim değerlendirmeme. Paketi açar açmaz gelen zeytinyağı kokusu inanılmazdı, bir anda beni zeytin ağaçlarının bulunduğu bir bahçeye götürdü. Ürünü bitirdikten sonra yoğun ama boğmayan bir kekik tadı damağımda kaldı, ürüne hayran kaldım. Aileme de birer paket alıp götürdüm ve onlar da bayıldı. Ürüne puanım on üzerinden on!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ümmü M.
Ümmü M. · 28 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Alıştırmalık olarak en çok tercihimdir. Bu markanın önceden diğer ürünlerini alıp tükettik. Severek yiyoruz tadı çok güzel her zaman yanımda bulunur. Bu yeni zeytinyağlı ve kekikli çok daha güzel olmuş. Harika bir birleşim. Zaten normalde de çok severim zeytinyağı ve kekik ikilisini. Şimdi Çizi ile süper olmuşlar. kesinlikle tavsiye ederim hemen gidip poşet dolusu alacağım. Teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Medine Ç.
Medine Ç. · 30 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Taptaze doğal zeytinyağı kokusu ve kekiğin kokusunun bir araya gelmesiyle hiçbir bisküvide almadığım bir dogallık aldım. Kekik çok severek tükettiğim bir baharattir ve biskuvinin icine eklenmesi bence harika bir fikir olmuş.Yediğinizde zeytinyağının ve kekiğin tadını rahatlıkla alabiliyorsunuz. Tavsiye ederim zaten çizi doyurucu bir bisküvi karninıza da doyuruyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEMA D.
Sema D. · 31 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önceden çiziyi severdim. Şimdi daha çok beğendim. Zeytin yağı ve kekik uyumunun krakere yansıması. Gerçekten yediğinizde o aromayı hissedebilirsiniz. Kekik kokusu paketi açar açmaz geliyor. Çok doğal bir koku ve lezzet. Zeytinyağı sevmeyenler bile yiyebilir çünkü ağır bir tadı yok gayet hafif. Miktar olarak da doyurucu bir paket. Almak isteyenlere önerebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem nur K.
İrem Nur K. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün tadı çok güzel. Çizinin peynirlisini hep alıyordum ama bunu denememiştim ,Denebunu sayesinde denemiş oldum ve galiba bağımlısı oldum diyebilirim 🙄🤗 Bundan sonra alacaklarımın arasına girdi öğün aralarında sürekli yiyecek bir şey arıyorum ve tadıyla doyurucuyla Çizi birinci sıraya geçti. Teşekkürler Çizi, Teşekkürler Denebunu 🌺❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · Uşak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanın daha önce başka çeşitlerini severek tüketiyoruz fakat bu ürün bir başka güzel olmuş. Kekik ve zeytinyağı çok yakışmış. Denebunu ile deneme fırsatı bulduğum için şanslıyım. Bu yeni tadı keşfettim ve hemen gidip çokça satın alacağım. Her zaman yer yerde lezzetli bir yiyecek aradığımda yanımda bulunduracağım. Tavsiye ederim teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Abdullah N.
Abdullah N. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi lezzetini bilenler bilir yıllardır değişmeyen lezzetlerden. Lezzete farklılık gelmesi bence çok güzel alternatif bir lezzet olmuş. Çizi severler kesinlikle denemeli kekik ve zeytinyağının baskın bir aroması var. Ağızda bıraktığı tadı ben çok sevdim. Çayınızı yudumlarken atıştırmalık sevenler vazgeçilmezlerinizden biri olabilir. Tam puan
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Can
Tuğçe Can · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalaaar!! Diğer krakerlere göre doyuculuğu efsane özellikle benim gibi koşuşturmalı yani tempolu hayatı olanlar için mükemmel atıştırmalık. Araştırıp kontrol ettiğimde zeytinyağının Ege bölgesinden gelmiş olması beni çok mutlu etti diğer trans yağlara nazaran daha yerinde kokusu tadı efsane bir kraker. Bir sonra ki denebunu kutumda görüşmek dileğiyle❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çizi zaten " atıştır açlığını yatıştır " sloganının hakkını veren bir ürün. Gerçekten açlığı yatıştırıyor :) Şimdi zeytinyağlı ve kekikli yeni ürünü ile daha lezzetli olmuş. Paketi açtığınızda aynı ambalajındaki gibi serpilmiş kekik tanelerini görüyor ve lezzetini, kokusunu alabiliyorsunuz. Kesinlikle başarılı bir ürün, tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.